joostmakaay Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 Tadic die na 5 jaar in Nederland voetballen nog een woord Nederlands spreekt ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 2 minuten geleden zei Chiemel: Van alle opties kiest FC Twente voor assistent Garcia Garcia. Ohja, kan die er wat van? PSV uit . 6 december 2008 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 5 minuten geleden zei joostmakaay: Tadic die na 5 jaar in Nederland voetballen nog een woord Nederlands spreekt ? Die blijft na zijn carrière niet in Nederland wonen . Waarom dan de taal leren ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 Zojuist zei komodo25: Die blijft na zijn carrière niet in Nederland wonen . Waarom dan de taal leren ? Is dit een serieuze vraag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 Zojuist zei joostmakaay: Is dit een serieuze vraag? Ja die man kwam bij Groningen en was toen al duidelijk dat hij niet lang hier zou spelen . Via Twente een mooie stap gemaakt en nu weer terug naar Ajax . Hier wonen gaat hij echt niet doen . Met Engels red je je prima in Nederland dus waarom zou hij moeite doen om de taal te leren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 Er zijn mensen die wonen hier al 30 jaar en die spreken ook geen Nederlands. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 29 minuten geleden zei Rossi: Er zijn mensen die wonen hier al 30 jaar en die spreken ook geen Nederlands. Ik kan een hele stad waar ze niet eens fatsoenlijk Nederlands kennen praten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 Ik kan een hele stad waar ze niet eens fatsoenlijk Nederlands kennen praten.Daar geloof ik niks van. Of bedoel je Enschede? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 1 minuut geleden zei Rossi: 2 minuten geleden zei Pino: Ik kan een hele stad waar ze niet eens fatsoenlijk Nederlands kennen praten. Daar geloof ik niks van. Of bedoel je Enschede? Ik denk dat je wel weet welke stad ik bedoel..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 Ik denk dat je wel weet welke stad ik bedoel.....Ah! Heerlen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 1 uur geleden zei Chiemel: Van alle opties kiest FC Twente voor assistent Garcia Garcia. Ohja, kan die er wat van? Garcia Garcia is sowieso held, als die maar 5 % van zijn type voetbal laat zien is het al veel meer dan wat Pusic heeft laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 (bewerkt) García García was echt de minst Uruguayaanse speler ooit, samen met Pereiro dan. Nu ik er over nadenk, best vergelijkbare spelers niet? 16 mei 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 Nee die spits van Groningen was erg. Garcia was één en al sier man, heerlijk. Vind hem niet vergelijkbaar met Pereiro, Garcia was veel meer van de trucjes en de dribbels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 Suarez kon er er niets van idd. Oh je bedoeld Teixeira.. Dat was niets nee. Jones was ook een flater. Garcia was als hij zijn dag had een heerlijke speler. Helaas had hij dat eens in de zes weken. Die overige 5 zag je hem niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 Sinds 2010 altijd een De Jong die e titel pakt: 2010: Luuk 2011: Siem 2012: Siem 2013: Siem 2014: Siem 2015: Luuk 2016: Luuk 2018: Luuk 2019: Frenkie Toch zaak voor Ajax om Siem de Jong in elk geval te behouden ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 2017 slaan ze maar ff over? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 7 minuten geleden zei ROEMM: 2017 slaan ze maar ff over? Tuurlijk, dat jaar telt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 Tijdens de afscheidswedstrijd van Kuyt speelde Nigel de Jong bij hem in het team. Just saying Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 Was Jan de Jong toen niet al voorzitter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 4 minuten geleden zei Pino: Was Jan de Jong toen niet al voorzitter? Nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 Willem Janssen is geschorst voor eerste wedstrijd play-offs omdat hij vorig jaar tijdens de play-offs een schorsing geeft opgelopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 Ja dat is echt bizar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 1 uur geleden zei Chiemel: Willem Janssen is geschorst voor eerste wedstrijd play-offs omdat hij vorig jaar tijdens de play-offs een schorsing geeft opgelopen Als dit inderdaad de regel is dan klopt hier echt geen zak van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 Dat die dingen überhaupt nog bestaan, is toch totaal mislukt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 4 minuten geleden zei Sophomore: Dat die dingen überhaupt nog bestaan, is toch totaal mislukt? De Europa League play offs toch niet? Anders zijn al veel clubs uitgespeeld 2 weedstrijden voor het einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten