Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Groot feest bij het stadion gisteren zeg. Wat die lukken daar allemaal gepresteerd heeft. Ongekend. Nu hopen dat ze een paar kunnen vervangen, want als je heel eerlijk bent kun je met die arias in de spits echt niet meer aankomen. En je moet natuurlijk Janssen zien te behouden. De man van dit elftal samen met cavlan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Pino:

Je haalt je beste man vh veld eruit die de Tsjechische verdediging helemaal zoek speelde. Vind ik toch vrij raar. 

Gebeurde gisteren nog met Ziyech, dat gebeurt toch zovaak? De nederlaag werd toen ook gewijt aan die wissel, hoe belachelijk.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei cimbomcu:

Gebeurde gisteren nog met Ziyech, dat gebeurt toch zovaak? De nederlaag werd toen ook gewijt aan die wissel, hoe belachelijk.

Ziyech wordt in de 85e minuut gewisseld bij een 4-1 voorsprong, dat is toch niet te vergelijken met die wissel destijds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dat snap ik ook, maar gewoon een hele goede speler die goed in de wedstrijd zit wordt toch zovaak gewisseld? Rust geven, of belonen of wat dan ook. Dat is niet zo raar. Dat Nederland toen die wedstrijd uit de handen gaf is juist een fout, niet die wissel an zich. Maar boeiend ook zo lang geleden :cab: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei cimbomcu:

Zo belangrijk dat Bazoer nog een jaartje Eredivisie gaat doen. Wat kan die gozer belachelijk goed voetballen, kan makkelijk mee bij Ajax.

En mentaal zo enorm labiel volgens mij. Mocht in zijn handjes wrijven dat hij er na een half uur niet werd afgestuurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

Zo belangrijk dat Bazoer nog een jaartje Eredivisie gaat doen. Wat kan die gozer belachelijk goed voetballen, kan makkelijk mee bij Ajax.

Alsjeblieft niet zeg. Dat postbodevoetbal hebben we wel gehad. Bovendien komt die jongen bij balverlies nog enorm veel voetballend inzicht en werklust te kort. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei MisterX:

Sinds wanneer mag ik geen voorkeur meer uitspreken? TOP Oss is voor mij een grijze muis. Een van de dertien clubs in een dozijn. Sparta is een club met een hele historie. Oudste bestaande club in het betaald voetbal, meerdere keren landskampioen geweest. Zo'n club hoort daarom gewoon thuis in de eredivisie. 

Leuk en aardig, maar je gaat totaal aan de achterliggende gedachte voorbij. Ik spreek uit dat TOP dit verdient vanwege het jarenlange beleid. Heel weinig clubs die zo'n keurig beleid voeren, en ook ik mag mijn voorkeur hebben... En die historie wil niet zeggen dat je in de eredivisie thuis hoort wat mij betreft. Dat moet op voetbaltechnisch- en financieel-gebied verdient worden! En als ik dan kijk naar de achterban en hoe er met bepaalde dingen wordt omgesprongen. Dat zijn voor mij voorname redenen dat TOP/Oss wel eredivisie zou verdienen.

edit: misschien zei ik het wel anders, maar dit is zoals ik het bedoel.

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fortuna is mathematisch veilig, dus ons vreemdelingenlegioen mag nog een jaartje blijven. Hopelijk met minder huurlingen en meer jongens uit de eigen regio, maar dat zal wel niet. Het seizoen had ook niet veel langer moeten duren, want dan waren we onder de streep beland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei MrMHB:

Leuk en aardig, maar je gaat totaal aan de achterliggende gedachte voorbij. Ik spreek uit dat TOP dit verdient vanwege het jarenlange beleid. Heel weinig clubs die zo'n keurig beleid voeren, en ook ik mag mijn voorkeur hebben... En die historie wil niet zeggen dat je in de eredivisie thuis hoort wat mij betreft. Dat moet op voetbaltechnisch- en financieel-gebied verdient worden! En als ik dan kijk naar de achterban en hoe er met bepaalde dingen wordt omgesprongen. Dat zijn voor mij voorname redenen dat TOP/Oss wel eredivisie zou verdienen.

edit: misschien zei ik het wel anders, maar dit is zoals ik het bedoel.

Ik geef ook alleen maar mijn mening. hè? Er is hier (gelukkig) geen eenduidige waarheid. Iedereen heeft zijn/haar voorkeuren. Prima toch? Jij ziet liever TOP Oss, ik zie liever Sparta. Prima toch? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei MisterX:

Ik geef ook alleen maar mijn mening. hè? Er is hier (gelukkig) geen eenduidige waarheid. Iedereen heeft zijn/haar voorkeuren. Prima toch? Jij ziet liever TOP Oss, ik zie liever Sparta. Prima toch? 

Wat mij betreft wel... Alleen ben ik van mening dat het historie-sentiment hierin niet zou moeten meespelen, maar dat is mijn mening. Jij houdt er een andere op na... Iig, NAC eruit is een goede zaak in mijn boeken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei joostmakaay:

Haha moet er niet aan denken man, TOP Oss of Den Bosch in de Eredivisie, die stadions lijken helemaal nergens op.

Vanwege een stadion dat nergens op lijkt, heeft een club geen recht op Eredivisievoetbal? Lol :cab: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Behalve als je niet aan de licentievoorwaarden voldoet. 

Al is dat vooral een dingetje in de Eerste Divisie. Voor veldverwarming etc. wordt in de Eredivisie een seizoen uitstel toegestaan dacht ik. 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites