Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Eigenlijk wel typisch voor Bosvelt, zijn meest memorabele momenten bij Oranje  zijn als invaller bij de slechtste wissel ooit en een penalty missen in de slechtste penaltyserie ooit.
Die vent was eigenlijk oranje onwaardig
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Kelvin:

Eigenlijk wel typisch voor Bosvelt, zijn meest memorabele momenten bij Oranje  zijn als invaller bij de slechtste wissel ooit en een penalty missen in de slechtste penaltyserie ooit.

Het inbrengen van Bosvelt was eigenlijk een vrij goede zet. Alleen dat Robben eruit moest was compleet belachelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Pino:

Bosvelt voor Robben.

Dat vind ik juist een overrated gezeik wissel. Je staat voor en je haalt een aanvaller eruit en middenvelder erin. Dat gebeurt zovaak. Lang niet zo raar als die van Milik.

@Elsjorro1990

El Ghazi, om daarna Vd Hoorn in de spits te gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei cimbomcu:

Of je geeft voordeel, of vrijetrap en geel. Maar dit slaat natuurlijk al helemaal nergens op. Geen idee waarom wij dan een labiele scheidsrechter in zo´n belangrijke wedstrijd hebben.

Het was buitenspel daarom geen voordeel Ajax en dus vrije trap. Gaf v Boekel ook 3x aan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei komodo25:

Zowaar nog kans op de play off. Benieuwd of ze een dealtje met Emmen kunnen sluiten nu die veilig zijn. 

Mooi trouwens dat Emmen en Fortuna erin blijven. Twee clubs die er niets te zoeken hadden.. 

Ga er maar vanuit dat je PO speelt, Willem II wint niet bij ons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei komodo25:

Zowaar nog kans op de play off. Benieuwd of ze een dealtje met Emmen kunnen sluiten nu die veilig zijn. 

Mooi trouwens dat Emmen en Fortuna erin blijven. Twee clubs die er niets te zoeken hadden.. 

Super dit. Gewoon veilig zonder nacompetitie. En met vaak degelijk voetbal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei MisterX:

Beter vliegen zij er uit tegen Sparta. Het is zonde dat die club namelijk niet in de Eredivisie speelt. Top Oss kan mij gestolen worden. 

Wat mij betreft vlieg jij ook beter het MU-hol uit, de club zou het verdienen vanwege jarenlang keurig financieel beleid... En het technisch beleid is ook zoiets, kijk eens verder dan je voorkeuren... En Emmen was ook niet bepaald een hoogvlieger, wat mij betreft gewoon 1 of 2 jaartjes Eredivisie in mijn voormalige woonplaats! Al zou het voor de stad een kleine ramp zijn waarschijnlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds wanneer mag ik geen voorkeur meer uitspreken? TOP Oss is voor mij een grijze muis. Een van de dertien clubs in een dozijn. Sparta is een club met een hele historie. Oudste bestaande club in het betaald voetbal, meerdere keren landskampioen geweest. Zo'n club hoort daarom gewoon thuis in de eredivisie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Superboeren:

Jammer dat NAC eruit vliegt, toch een mooi clubje.. Maar na de zoveelste aanfluiting van vandaag spelen we volgend jaar weer tegen elkaar denk ik ?

NAC heeft bij mij wel aanzien verloren. Vond het ooit een mooie club, maar met het wanbeleid van de laatste jaren mag die club van mij eruit. Dan 10x liever Sparta en De Graafschap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lazy:

NAC heeft bij mij wel aanzien verloren. Vond het ooit een mooie club, maar met het wanbeleid van de laatste jaren mag die club van mij eruit. Dan 10x liever Sparta en De Graafschap.

Dat is zeker waar, alleen qua support, echt veld hadden ze erin mogen blijven. Emmen trouwens super gedaan.. Daar gaat kunstgras er nu ook uit dus dat is helemaal

goed haha. Maar goed ik zal duimen dat we er zelf in blijven, dat is belangrijkste. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites