Mansveld Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 Eigenlijk wel typisch voor Bosvelt, zijn meest memorabele momenten bij Oranje zijn als invaller bij de slechtste wissel ooit en een penalty missen in de slechtste penaltyserie ooit.Die vent was eigenlijk oranje onwaardig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 (bewerkt) Je hebt het wel over een voormalig middenvelder van Man City he ?? 12 mei 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 Heeft ook mooi een UEFA Cup op zijn palmares staan ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 10 minuten geleden zei Kavinos: Heeft ook mooi een UEFA Cup op zijn palmares staan ? Dat heeft Ferry de Haan ook, kon er ook geen kut van. Al was die dan weer geen international gelukkig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 11 uur geleden zei Kelvin: Eigenlijk wel typisch voor Bosvelt, zijn meest memorabele momenten bij Oranje zijn als invaller bij de slechtste wissel ooit en een penalty missen in de slechtste penaltyserie ooit. Het inbrengen van Bosvelt was eigenlijk een vrij goede zet. Alleen dat Robben eruit moest was compleet belachelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 16 minuten geleden zei Hwb: Het inbrengen van Bosvelt was eigenlijk een vrij goede zet. Alleen dat Robben eruit moest was compleet belachelijk. Ja dus was het een belachelijke wissel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 Of je geeft voordeel, of vrijetrap en geel. Maar dit slaat natuurlijk al helemaal nergens op. Geen idee waarom wij dan een labiele scheidsrechter in zo´n belangrijke wedstrijd hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 19 uur geleden zei Pino: Bosvelt voor Robben. Dat vind ik juist een overrated gezeik wissel. Je staat voor en je haalt een aanvaller eruit en middenvelder erin. Dat gebeurt zovaak. Lang niet zo raar als die van Milik. @Elsjorro1990 El Ghazi, om daarna Vd Hoorn in de spits te gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 (bewerkt) Je haalt je beste man vh veld eruit die de Tsjechische verdediging helemaal zoek speelde. Vind ik toch vrij raar. 12 mei 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 41 minuten geleden zei cimbomcu: Of je geeft voordeel, of vrijetrap en geel. Maar dit slaat natuurlijk al helemaal nergens op. Geen idee waarom wij dan een labiele scheidsrechter in zo´n belangrijke wedstrijd hebben. Het was buitenspel daarom geen voordeel Ajax en dus vrije trap. Gaf v Boekel ook 3x aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 AZ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 Zowaar nog kans op de play off. Benieuwd of ze een dealtje met Emmen kunnen sluiten nu die veilig zijn. Mooi trouwens dat Emmen en Fortuna erin blijven. Twee clubs die er niets te zoeken hadden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 2 minuten geleden zei komodo25: Zowaar nog kans op de play off. Benieuwd of ze een dealtje met Emmen kunnen sluiten nu die veilig zijn. Mooi trouwens dat Emmen en Fortuna erin blijven. Twee clubs die er niets te zoeken hadden.. Ga er maar vanuit dat je PO speelt, Willem II wint niet bij ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 Laten we het hopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 Jammer dat NAC eruit vliegt, toch een mooi clubje.. Maar na de zoveelste aanfluiting van vandaag spelen we volgend jaar weer tegen elkaar denk ik ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 TOP/Oss volgend jaar in de Ere... Allemaal de klos in Oss!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 22 minuten geleden zei MrMHB: TOP/Oss volgend jaar in de Ere... Allemaal de klos in Oss!! Beter vliegen zij er uit tegen Sparta. Het is zonde dat die club namelijk niet in de Eredivisie speelt. Top Oss kan mij gestolen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 Nu al angst voor Bryan Smeets? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 3 uur geleden zei komodo25: Zowaar nog kans op de play off. Benieuwd of ze een dealtje met Emmen kunnen sluiten nu die veilig zijn. Mooi trouwens dat Emmen en Fortuna erin blijven. Twee clubs die er niets te zoeken hadden.. Super dit. Gewoon veilig zonder nacompetitie. En met vaak degelijk voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 Zeer netje van Lukkien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 Eerste seizoen is vaak het makkelijkst. Krijgt van mij pas over twaalf maanden complimenten als het weer lukt, streng ben ik he. Dit keer wil ik complimenten juist uitdelen aan VVV, aan Steijn, Valckx en co. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 5 uur geleden zei MisterX: Beter vliegen zij er uit tegen Sparta. Het is zonde dat die club namelijk niet in de Eredivisie speelt. Top Oss kan mij gestolen worden. Wat mij betreft vlieg jij ook beter het MU-hol uit, de club zou het verdienen vanwege jarenlang keurig financieel beleid... En het technisch beleid is ook zoiets, kijk eens verder dan je voorkeuren... En Emmen was ook niet bepaald een hoogvlieger, wat mij betreft gewoon 1 of 2 jaartjes Eredivisie in mijn voormalige woonplaats! Al zou het voor de stad een kleine ramp zijn waarschijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 Sinds wanneer mag ik geen voorkeur meer uitspreken? TOP Oss is voor mij een grijze muis. Een van de dertien clubs in een dozijn. Sparta is een club met een hele historie. Oudste bestaande club in het betaald voetbal, meerdere keren landskampioen geweest. Zo'n club hoort daarom gewoon thuis in de eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 14 uur geleden zei Superboeren: Jammer dat NAC eruit vliegt, toch een mooi clubje.. Maar na de zoveelste aanfluiting van vandaag spelen we volgend jaar weer tegen elkaar denk ik ? NAC heeft bij mij wel aanzien verloren. Vond het ooit een mooie club, maar met het wanbeleid van de laatste jaren mag die club van mij eruit. Dan 10x liever Sparta en De Graafschap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 1 uur geleden zei Lazy: NAC heeft bij mij wel aanzien verloren. Vond het ooit een mooie club, maar met het wanbeleid van de laatste jaren mag die club van mij eruit. Dan 10x liever Sparta en De Graafschap. Dat is zeker waar, alleen qua support, echt veld hadden ze erin mogen blijven. Emmen trouwens super gedaan.. Daar gaat kunstgras er nu ook uit dus dat is helemaal goed haha. Maar goed ik zal duimen dat we er zelf in blijven, dat is belangrijkste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten