Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

23 uur geleden zei Sophomore:

Praat je mij nu na Hwb ;c Paar dagen terug precies hetzelfde gepost (praat ook maar kenners na), great minds think alike. 

Over die penalty? Heb het inderdaad ook elders gehoord een tijdje geleden. De logica erachter is niet zo gek inderdaad. Penalty is meestal (qua kans) simpelweg een te zware straf tov de overtreding. Zeker in een sport waar scores erg belangrijk zijn (omdat er maar weinig van zijn), heeft dat natuurlijk heel veel impact.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Chiemel:

Heb al drie verschillende PSVers horen zeggen dat ze er zeker van zijn dat ze kampioen worden als ze de laatste twee duels winnen. Hebben ze dat met elkaar afgesproken ofzo? 

Gebeurt andersom ook altijd, is gewoon hoop houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Chiemel:

Heb al drie verschillende PSVers horen zeggen dat ze er zeker van zijn dat ze kampioen worden als ze de laatste twee duels winnen. Hebben ze dat met elkaar afgesproken ofzo? 

Tja die Dumfries is straks ook in staat mochten Ajax en PSV beide 2x winnen om te roepen dat Ajax geen kampioen omdat ze niet meer punten hebben dan PSV. Beetje ene gekkie, maar kan vooral een mooie nieuwe dit is de kampioensoverwinning filmpje opleveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei cimbomcu:

He, als Ajax wint zondag en PSV verliest is het nog niet officieel beslist toch?

Dan ben je officieus kampioen. Hadden we enkele jaren geleden ook uit bij FC Twente.  Verwacht eigenlijk dat er gewoon door beide ploegen 3 punten wordt gepakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liver dat PSV punten verspeelt zondag en feestduel tegen De Graafschap als je mag kiezen :P Maar verwacht in elk geval een zege van PSV zondag. AZ tegen Ajax is vaak alsof AZ ineens niveau Manchester City is, tegen andere de andere topper is het vaak 10x niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lazy:

Liver dat PSV punten verspeelt zondag en feestduel tegen De Graafschap als je mag kiezen :P Maar verwacht in elk geval een zege van PSV zondag. AZ tegen Ajax is vaak alsof AZ ineens niveau Manchester City is, tegen andere de andere topper is het vaak 10x niets.

Hoe kom je daarbij? Omdat Ajax de laatste keer verloor? Meestal winnen ze met grote cijfers van AZ. 

AZ heeft het PSV eerder dit seizoen ook knap lastig gemaakt en gezien de vorm van PSV heb ik niet heel veel vertrouwen in zondag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Dysproz:

Hoe kom je daarbij? Omdat Ajax de laatste keer verloor? Meestal winnen ze met grote cijfers van AZ. 

AZ heeft het PSV eerder dit seizoen ook knap lastig gemaakt en gezien de vorm van PSV heb ik niet heel veel vertrouwen in zondag.

Is ook wel zo. Is meer een gevoelskwestie dan denk ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Dysproz:

Zet ik geen geld meer op in. Hoe vaak ik wel niet dacht: dat zou wel eens een moeilijke wedstrijd voor PSV kunnen worden en dan staan ze na een helft gewoon weer 2-0 voor ofzo.

maar voor mijn hart zou het wel beter zijn als PSV 3-0 broekie krijgt ofzo. Ik word nog steeds wel eens wakker van de graafschap en dan vooral het moment van die giga kans van cerny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Pino:

Bosvelt voor Robben.

Eigenlijk wel typisch voor Bosvelt, zijn meest memorabele momenten bij Oranje  zijn als invaller bij de slechtste wissel ooit en een penalty missen in de slechtste penaltyserie ooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites