Aaron21 Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 gewoon terecht zakken hoor, dat NAC. week na week wanprestaties en ook gewoon een heel matige kern. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 23 uur geleden zei Sophomore: Praat je mij nu na Hwb Paar dagen terug precies hetzelfde gepost (praat ook maar kenners na), great minds think alike. Over die penalty? Heb het inderdaad ook elders gehoord een tijdje geleden. De logica erachter is niet zo gek inderdaad. Penalty is meestal (qua kans) simpelweg een te zware straf tov de overtreding. Zeker in een sport waar scores erg belangrijk zijn (omdat er maar weinig van zijn), heeft dat natuurlijk heel veel impact. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 Zie excelsior als club graag degraderen, maar ze zijn bijna altijd goed voor 3 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 Wat een slechte pot in Tilburg zeg. Totaal geen druk naar voren van beide ploegen. Als dit speelronde 34 was en beide teams hadden genoeg aan een punt had je het op een salonremise gegooid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 Heb al drie verschillende PSVers horen zeggen dat ze er zeker van zijn dat ze kampioen worden als ze de laatste twee duels winnen. Hebben ze dat met elkaar afgesproken ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 Willem II had er ook alle baat bij om PSV te laten winnen vandaag om de druk op de titelstrijd te houden, zodat Ajax nog met wat extra stress de bekerfinale ingaat. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 april 2019 Share Geplaatst 26 april 2019 Is alleen maar in het voordeel van Ajax denk ik, die lijken juist het beste te presteren onder druk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 april 2019 Share Geplaatst 26 april 2019 8 uur geleden zei Chiemel: Heb al drie verschillende PSVers horen zeggen dat ze er zeker van zijn dat ze kampioen worden als ze de laatste twee duels winnen. Hebben ze dat met elkaar afgesproken ofzo? Gebeurt andersom ook altijd, is gewoon hoop houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 26 april 2019 Share Geplaatst 26 april 2019 10 uur geleden zei Chiemel: Heb al drie verschillende PSVers horen zeggen dat ze er zeker van zijn dat ze kampioen worden als ze de laatste twee duels winnen. Hebben ze dat met elkaar afgesproken ofzo? Tja die Dumfries is straks ook in staat mochten Ajax en PSV beide 2x winnen om te roepen dat Ajax geen kampioen omdat ze niet meer punten hebben dan PSV. Beetje ene gekkie, maar kan vooral een mooie nieuwe dit is de kampioensoverwinning filmpje opleveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 april 2019 Share Geplaatst 26 april 2019 Lol je verzint iets over een speler en neemt daarna gelijk aan dat het waar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 He, als Ajax wint zondag en PSV verliest is het nog niet officieel beslist toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Theoretisch niet, maar dan zou de laatste wedstrijd echt moeten zorgen voor 2 korfbaluitslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 2 minuten geleden zei cimbomcu: He, als Ajax wint zondag en PSV verliest is het nog niet officieel beslist toch? Dan ben je officieus kampioen. Hadden we enkele jaren geleden ook uit bij FC Twente. Verwacht eigenlijk dat er gewoon door beide ploegen 3 punten wordt gepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Bijna hopen dat PSV gewoon wint dan zondag, anders krijg je wel een vreemde woensdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Zou het toch wel erg lekker vinden hoor. Mooie woensdag dan ook. 1 grote feestwedstrijd. Kan de bloeddruk ook weer een paar dagen extra naar een normaal niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Ik heb ook liever dat de Graafschap uit een geruststellende wedstrijd is hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Liver dat PSV punten verspeelt zondag en feestduel tegen De Graafschap als je mag kiezen Maar verwacht in elk geval een zege van PSV zondag. AZ tegen Ajax is vaak alsof AZ ineens niveau Manchester City is, tegen andere de andere topper is het vaak 10x niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 1 uur geleden zei Lazy: Liver dat PSV punten verspeelt zondag en feestduel tegen De Graafschap als je mag kiezen Maar verwacht in elk geval een zege van PSV zondag. AZ tegen Ajax is vaak alsof AZ ineens niveau Manchester City is, tegen andere de andere topper is het vaak 10x niets. Hoe kom je daarbij? Omdat Ajax de laatste keer verloor? Meestal winnen ze met grote cijfers van AZ. AZ heeft het PSV eerder dit seizoen ook knap lastig gemaakt en gezien de vorm van PSV heb ik niet heel veel vertrouwen in zondag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 PSV heeft wel een goed record in Alkmaar de laatste jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 6 uur geleden zei Dysproz: Hoe kom je daarbij? Omdat Ajax de laatste keer verloor? Meestal winnen ze met grote cijfers van AZ. AZ heeft het PSV eerder dit seizoen ook knap lastig gemaakt en gezien de vorm van PSV heb ik niet heel veel vertrouwen in zondag. Is ook wel zo. Is meer een gevoelskwestie dan denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 14 uur geleden zei Dysproz: Hoe kom je daarbij? Omdat Ajax de laatste keer verloor? Meestal winnen ze met grote cijfers van AZ. AZ heeft het PSV eerder dit seizoen ook knap lastig gemaakt en gezien de vorm van PSV heb ik niet heel veel vertrouwen in zondag. Zet ik geen geld meer op in. Hoe vaak ik wel niet dacht: dat zou wel eens een moeilijke wedstrijd voor PSV kunnen worden en dan staan ze na een helft gewoon weer 2-0 voor ofzo. maar voor mijn hart zou het wel beter zijn als PSV 3-0 broekie krijgt ofzo. Ik word nog steeds wel eens wakker van de graafschap en dan vooral het moment van die giga kans van cerny Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 (bewerkt) Ik word wakker van Milik eruit terwijl je 1-1 staat en kampioen moet worden. Dat is denk ik de meest bizarre wissel die ik ooit heb gezien. 11 mei 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 14 minuten geleden zei cimbomcu: Ik word wakker van Milik eruit terwijl je 1-1 staat en kampioen moet worden. Dat is denk ik de meest bizarre wissel die ik ooit heb gezien. Bosvelt voor Robben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 2 uur geleden zei cimbomcu: Ik word wakker van Milik eruit terwijl je 1-1 staat en kampioen moet worden. Dat is denk ik de meest bizarre wissel die ik ooit heb gezien. Klopt inderdaad. Wie gooide hij er ook alweer in toen?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 6 uur geleden zei Pino: Bosvelt voor Robben. Eigenlijk wel typisch voor Bosvelt, zijn meest memorabele momenten bij Oranje zijn als invaller bij de slechtste wissel ooit en een penalty missen in de slechtste penaltyserie ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten