Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Magikarp:

Slechte VAR ook. Dit is toch geen rood man. Gewoon een ongelukje. Komt er 1 als een gek inglijden en dan krijgt ie een voet op zn bovenbeen.

Dit. En dan een goal afkeuren waarbij de VAR niet eens geraadpleegd wordt. Het valt me nog mee dat er geen penalty werd gegeven bij één van de duikelingen van Mahi, Doan en Merkel. Ach ja, niet verloren, dan komt die overwinning op Feyenoord nog van pas om wat afstand met Groningen en de rest van de onderste regionen te scheppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Dit. En dan een goal afkeuren waarbij de VAR niet eens geraadpleegd wordt. Het valt me nog mee dat er geen penalty werd gegeven bij één van de duikelingen van Mahi, Doan en Merkel. Ach ja, niet verloren, dan komt die overwinning op Feyenoord nog van pas om wat afstand met Groningen en de rest van de onderste regionen te scheppen.

Merkel speelt bij Heracles... Maar wat was Groningen weer slecht 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Er was ff contact als het goed is. Ging alleen niet kijken, omdat er geen camerastandpunt was waarbij de VAR een zekere fout kon aanduiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei komodo25:

Warmerdam. Ook al zo'n huppelkut waar je niks aan hebt net als Hrustic 

Mjah, ik zou me eerder druk maken om die invaller op links, Mendes Moreira. Sjezus, wat was die slecht. Die kan alleen maar hard rennen, verder is 'em niets gelukt, terwijl Ninaj niet eens een echte back is. Die tweede aanvaller/rechtsbuiten was trouwens ook volkomen onzichtbaar, terwijl Mahi er zichtbaar geen zin in had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Mjah, ik zou me eerder druk maken om die invaller op links, Mendes Moreira. Sjezus, wat was die slecht. Die kan alleen maar hard rennen, verder is 'em niets gelukt, terwijl Ninaj niet eens een echte back is. Die tweede aanvaller/rechtsbuiten was trouwens ook volkomen onzichtbaar, terwijl Mahi er zichtbaar geen zin in had.

Moreira komt van de amateurs af. Daar verwacht ik niet zo veel van. Die tweede aanvaller was Breij en daarna Hrustic. Gaan ons ook niet verder helpen. En Antuna is nog te licht maar vond ik nog redelijk invallen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verbaas mij over media en fans dat Maher altijd een 'mislukking' wordt genoemd bij PSV (gisteren nog door de commentator). Eerste 2,5 seizoenen veel gespeeld en twee landstitels, na een dramatisch eerste seizoen van de gehele ploeg. Vooral zijn tweede seizoen vond ik erg goed en mede dankzij hem de eerste titel in zeven jaar gepakt, na vier jaar dominantie van Ajax. Hij was op jonge leeftijd een belangrijk onderdeel van dat elftal en in de dubbele cijfers qua doelpunten en assists. 

19 uur geleden zei Magikarp:

Vind het verder prima om ook geel te geven na een review, maar dat mag dus helemaal niet. 

Dat mag wel volgens de regels. 

Situatie kwam volgens mij niet voorbij in de samenvatting van de NOS, maar op basis van wat jij beschrijft krijg ik het idee dat de scheidsrechter naar het scherm is geroepen omdat de VAR van mening was dat de scheids een rode kaart gemist had. Vervolgens bekijkt de scheids de beelden en besluit dat het geen rood is, maar geel blijkbaar. 

De VAR grijpt dus in voor een 'niet gegeven rode kaart', maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat de scheids dat ook vindt na het bekijken van de beelden. 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei cimbomcu:

Advocaat bij de VAR, kan echt niet. Dat gelul over Venema ook, hij werd niet goed bereikt. Goh, die jongen komt schromelijk te kort voor Utrecht, rot op zeg. Wat een overschatte hype.

Goh, Cim weet weer iets negatiefs over Advocaat te melden hoor ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites