Beppu Geplaatst 6 mei 2018 Share Geplaatst 6 mei 2018 Enjoy Helmond away you cunts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 mei 2018 Share Geplaatst 6 mei 2018 Als je vuurwerkgeluiden tegen ze maakt, is de wereld te klein; de ironie... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 6 mei 2018 Share Geplaatst 6 mei 2018 Saaiste Eredivisieseizoen in jaren wel he? Neen. Twentes degradatie, Ajax die blundert, AZ die mooi speelt maar een topclubcomplex heeft en gisteren nog de playoffs maken ook dit seizoen prima om te kijken, al was vorig seizoen net wat beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 mei 2018 Share Geplaatst 6 mei 2018 Nu maar hopen dat Vitesse de play off wint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 6 mei 2018 Share Geplaatst 6 mei 2018 De man met de hardste baard MVP van de Eredivisie. Zal nu wel een stap overslaan en gelijk naar een mooie club in het buitenland gaan, denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 6 mei 2018 Share Geplaatst 6 mei 2018 Zo goed vind ik Lamprou niet hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 mei 2018 Share Geplaatst 6 mei 2018 Manmanmanmanmanman :r :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 mei 2018 Share Geplaatst 7 mei 2018 Zo goed vind ik Lamprou niet hoor MVP heeft niks te maken met hoe goed men hem zit, dat is een statistische benaming. :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 7 mei 2018 Share Geplaatst 7 mei 2018 Netjes Karlo, ik haal mijn post ook wel weg. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 mei 2018 Share Geplaatst 7 mei 2018 Ik heb ze ff weggehaald, voordat anderen er weer wel op doorgaan ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 mei 2018 Share Geplaatst 9 mei 2018 (bewerkt) Ayoub ;e 9 mei 2018 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 9 mei 2018 Share Geplaatst 9 mei 2018 En we zingen A-ya-youpie-youpie-yee... Heerlijke paar wedstrijden trouwens, geeft deze onnozele playoffs toch wat bestaansrecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 mei 2018 Share Geplaatst 10 mei 2018 En we zingen A-ya-youpie-youpie-yee... Heerlijke paar wedstrijden trouwens, geeft deze onnozele playoffs toch wat bestaansrecht. Hoezo onnozel? Altijd spektakel in zowel de Europa League als de Jupiker League playoffs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 10 mei 2018 Share Geplaatst 10 mei 2018 Hoezo onnozel? Altijd spektakel in zowel de Europa League als de Jupiker League playoffs De JL Playoffs zijn top en speciaal voor dat heb ik een FOX Sports dagpas, maar hoe leuk de wedstrijden ook zijn in de EL Playoffs ook zijn, meestal zijn de winnaars absoluut geen succes in Europa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 mei 2018 Share Geplaatst 10 mei 2018 De JL Playoffs zijn top en speciaal voor dat heb ik een FOX Sports dagpas, maar hoe leuk de wedstrijden ook zijn in de EL Playoffs ook zijn, meestal zijn de winnaars absoluut geen succes in Europa. Ja maar zonder play offs is de nummer 5 of 6 ook geen succes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 10 mei 2018 Share Geplaatst 10 mei 2018 Ja maar zonder play offs is de nummer 5 of 6 ook geen succes Da's ook weer waar. Als we maar niet richting het debiele Belgische systeem gaan vind ik het eigenlijk best. Ben toch eerder van de nationale competities, niet dat geldgedrocht dat de CL/EL heet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 mei 2018 Share Geplaatst 11 mei 2018 De JL Playoffs zijn top en speciaal voor dat heb ik een FOX Sports dagpas, maar hoe leuk de wedstrijden ook zijn in de EL Playoffs ook zijn, meestal zijn de winnaars absoluut geen succes in Europa. Gelukkig presteren de overige Nederlandse clubs wel in Europa ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 11 mei 2018 Share Geplaatst 11 mei 2018 (bewerkt) Gelukkig presteren de overige Nederlandse clubs wel in Europa ... Oh ja, Utrecht deed het eigenlijk het beste in Europa vorig jaar...Maar houd er rekening mee dat dat wel de nummer 4 was van 16/17, toch de hoogst geklasseerde play-off club. Het had dus weinig anders geweest als de play offs er niet waren, en de jaren daarvoor was het knudde met de winnaars. Vitesse en Feyenoord werden trouwens flink ondergewaardeerd dit seizoen. Het had duidelijk beter gekund, maar een overwinning pakken tegen de nummer 2 van Italië is niet gek hoor. Dat konden Benfica, Anderlecht, Celtic, Dortmund, APOEL en Maribor toch echt niet. 11 mei 2018 bewerkt door Minuy600 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 mei 2018 Share Geplaatst 11 mei 2018 Ik vind nog steeds dat Feyenoord onterecht als zwakke schakel wordt gezien. Een overwinning pakken in een poule met de kampioenen en 1 nummer 2 van aanzienlijk sterkere landen (op dit moment) is toch prima? Ajax en PSV moesten wel beter doen, dat is wel duidelijk. Vitesse was redelijk genoeg, al hadden ze wel moeten winnen uit bij Zulte en gelijkspelen thuis tegen Lazio. Heb het niet alleen over dit seizoen maar pak weg de laatste 5 jaar . Natuurlijk was Ajax in de finale een positieve uitzondering . Maar de resultaten in het algemeen zijn gewoon bedroevend van welke club dan ook . Dus om te zeggen dat de winnaar van de play off niets te zoeken heeft in Europa . Geld dat ook gewoon voor welke Nederlandse club dan ook . Feyenoord heeft het op zich goed gedaan maar bewijst ook dat Nederland niet meer mee komt op Europees suptop niveau Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 mei 2018 Share Geplaatst 11 mei 2018 Daarnaast is de play-off natuurlijk wel top voor de suptoppers . Het winnen en dus spelen van Europees voetbal blijft zo een reële kans voor teams als Groningen , Heerenveen en Utrecht bijvoorbeeld. Schaf je dat af wordt Europees halen voor dit soort clubs steeds lastiger . Ajax psv Feyenoorder en az kun je zo opschrijven voor de eerste 4 . Dat de winnaar er niet veel te zoeken heeft klopt . Maar voor de supporters blijft het het mooiste wat er is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 11 mei 2018 Share Geplaatst 11 mei 2018 Daarnaast is de play-off natuurlijk wel top voor de suptoppers . Het winnen en dus spelen van Europees voetbal blijft zo een reële kans voor teams als Groningen , Heerenveen en Utrecht bijvoorbeeld. Schaf je dat af wordt Europees halen voor dit soort clubs steeds lastiger . Ajax psv Feyenoorder en az kun je zo opschrijven voor de eerste 4 . Dat de winnaar er niet veel te zoeken heeft klopt . Maar voor de supporters blijft het het mooiste wat er is Daar heb je zeker een punt. Ik had daar zo niet over nagedacht eigenlijk. De wedstrijden zijn over het algemeen echt zeer leuk om naar te kijken, ook in de JL playoffs die net zo een 'zooitje' is. Een bijzonder leuk zooitje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 mei 2018 Share Geplaatst 12 mei 2018 Van der Gaag waarschijnlijk naar NAC. Aparte keuze als je een stap omhoog wil en/of naar het buitenland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 mei 2018 Share Geplaatst 12 mei 2018 Van der Gaag waarschijnlijk naar NAC. Aparte keuze als je een stap omhoog wil en/of naar het buitenland. City connectie he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 mei 2018 Share Geplaatst 12 mei 2018 Van der Gaag waarschijnlijk naar NAC. Aparte keuze als je een stap omhoog wil en/of naar het buitenland. Nac vind ik wel een stapje verder omhoog als je van Excelsior komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 mei 2018 Share Geplaatst 12 mei 2018 (bewerkt) Tjah meer mogelijkheden op papier, maar in de praktijk blijkt dat de laatste jaren niet echt qua resultaat. Natuurlijk een prachtige voetbalclub en cultuur, maar het gaat natuurlijk wel om je carrière als trainer (lees: afbreukrisico is groot). 12 mei 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten