Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Uit in Zulte 3 punten ontnomen, thuiswedstrijd had sowieso beide kanten op kunnen vallen. Je zult ongetwijfeld de wedstrijden niet gezien hebben en toch oordelen.

‘Zonder enig weerstand verliezen ze de ene na de andere wedstrijd.’

Tegen Lazio hebben ze geen weerstand geboden, oke Cim oke. Lul alsjeblieft niet zo slap. Op voorhand wisten we donders goed dat er weinig te verwachten viel van Vitesse en dat ze überhaupt er iets te zoeken hebben. Erg makkelijk willen scoren om ze af te maken. Dat ik, en anderen, nog tijd insteek. Kansloos dit.

Beter had je er niet op gereageerd, hij heeft nu al veel teveel aandacht gehad voor dit onzinverhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Feyenoord zit in een loodzware poule, dat moet ik ze nageven. Echter is de laatste keer dat er 0 punten zijn gehaald uit 4 wedstrijden 2002 dacht ik met Willem 2. Dat geeft wel aan hoe erg dit is. Het is namelijk echt niet zo dat de Nederlandse clubs na 2002 niet in een loodzware poule zaten. Ik herinner mij nu al Real Madrid en City bij Ajax bijvoorbeeld. En ook een keer Milan en Dortmund geloof ik?

Feyenoord heeft het niet getroffen maar het kansloze gevoel dat je hebt en wat ook is uitgesproken door users in CL topic is schrijnend. Je weet van te voren al dat je niet gaat winnen, tijdens de wedstrijd voel je je zo ontzettend kansloos. Dat is echt uniek. Dat gevoel heb ik niet eens als Roda tegen Feyenoord/AJax/Psv speelt. Dan denk ik, nou met een beetje pech heb je het lastig tegen Roda. Maar bij Feyenoord en Shaktar is het gewoon, zou Feyenoord ze het nog moeilijk kunnen maken. Nee absoluut niet.

Dit is echt gelul Cim. We zijn twee keer tegen Shakhtar de betere ploeg geweest, maar zij winnen het op individuele kwaliteit. En dan krijg je dus, net als Roda tegen Feyenoord inderdaad, 'jammer, we hebben goed mee gedaan, beetje meer geluk winnen we hier'.

Vitesse ook. Maar 1 punt tegen Zulte, dat is gewoon kansloos. Tegen Lazio hadden ze een punt kunnen pakken en Nice thuis hebben ze heus nog wel een kans tegen. Maar nee, ook die presteren weer belachelijk slecht. Zonder enig weerstand verliezen ze de ene na de andere wedstrijd.

Vitesse was tegen Lazio gewoon hartstikke goed. Prima pot gespeeld. Beide wedstrijden tegen Zulte onterechte goals afgekeurd, dan wordt het ook wat lastiger natuurlijk.

De hele sfeer in Nederland is zo negatief nu, en laten we wel zijn dat komt door Feyenoord en Vitesse. Omdat die belabberd presteren.

Heeft het grote Ajax, de Europa League-finalist, niet verloren van Rosenborg? Was PSV niet uitgeschakeld door Osijek? Heeft het Nederlands Elftal toch het WK gehaald? Die negatieve sfeer heeft weinig met Vitesse en Feyenoord te maken, de enige reden dat dat nu op die clubs gericht wordt is omdat die nog actief zijn.

Bij PSV mag je naar mijn idee ook altijd kritisch zijn heerlijk. Ajax werd ook terecht afgemaakt. Bij Feyenoord mag je alleen niks zeggen. Degene die kritisch zijn moet je of niet serieus nemen, of zijn aan het provoceren. Als ik dan aan de Feyenoorders hier vraag. Vinden jullie dat ik niet moet zeuren over Roma, United en Sevilla en dat dat 1/2/3 jaar geleden is en dat er anno 2017 niet meer van dat soort clubs kan gewonnen worden? Als dat dan inderdaad zo is, dan is een discussie niet nodig.

Dat er anno 2017 niet meer van dat soort clubs gewonnen kan worden is een of ander raar hersenkronkeltje dat je zelf creëert. Nogmaals, Shakhtar hadden we een van de twee keer moeten winnen. Napoli hebben we ook zat kansen tegen gehad (zij ook tegen ons, maar als wij de onze gewoon scoren pak je een punt). Je mag best kritisch zijn, en dat ben ik (en met mij veel Feyenoorders) ook, maar je moet óók realistisch zijn. Het centrum waar vorig jaar op geleund werd met VdH - Botteghin is afwezig, we spelen nu begod met Diks of Tapia. En dan verwacht je dat we Aguero of Mertens, twee van de beste aanvallers in Europa, wel even in bedwang houden. Dat gaat niet.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Feyenoord zit in een loodzware poule, dat moet ik ze nageven. Echter is de laatste keer dat er 0 punten zijn gehaald uit 4 wedstrijden 2002 dacht ik met Willem 2. Dat geeft wel aan hoe erg dit is. Het is namelijk echt niet zo dat de Nederlandse clubs na 2002 niet in een loodzware poule zaten. Ik herinner mij nu al Real Madrid en City bij Ajax bijvoorbeeld. En ook een keer Milan en Dortmund geloof ik?

Feyenoord heeft het niet getroffen maar het kansloze gevoel dat je hebt en wat ook is uitgesproken door users in CL topic is schrijnend. Je weet van te voren al dat je niet gaat winnen, tijdens de wedstrijd voel je je zo ontzettend kansloos. Dat is echt uniek.

Even de opstellingen in de wedstrijden erbij pakken:

Man city thuis: Jones; St. Juste, Botteghin, Van der Heijden, Nelom; Amrabat, El Ahmadi, Vilhena; Berghuis, Kramer en Boëtius.

Door blessures niet je RB en niet je spits. Linksback ook niet je eerste keuze overigens. Maar goed, al had je die erbij gehad dan was City nog een aantal maten te groot. Weet niet of je ze dit seizoen al bezig hebt gezien in de PL? Het is een utopie om te denken dat je in de eerste poulewedstrijd van het belangrijkste clubtoernooi van de wereld ook maar 1% kans maakt.

Napoli uit: Jones; Diks, St. Juste, Van der Heijden, Haps; Amrabat, El Ahmadi, Vilhena, Toornstra; Berghuis en Boëtius.

Nog steeds je RB en spits die je mist. Daarnaast is ook Botteghin geblesseerd geraakt. Verder speel je uit tegen Napoli, zonder uitfans. Napoli staat as we speak bovenaan met 11 wedstrijden en 29 punten.

Shakhtar thuis: Jones; Nieuwkoop, Van Beek, St. Juste, Haps; El Ahmadi, Toornstra, Vilhena; Berghuis, Jorgensen en Boëtius

Volgende centrumverdediger die uitvalt. Van Beek en Jorgensen net terug van blessures en dus nog niet op vol vermogen terug. Dit was de wedstrijd waar je met een compleet fitte ploeg kans gehad op punten.

Shakhtar uit: Jones; Nieuwkoop, Tapia, St. Juste, Haps; Amrabat, El Ahmadi, Vilhena; Berghuis, Jörgensen, Boëtius.

Nederlandse clubs in uitwedstrijden in Europa is al geen combinatie, maar ook hier weer niet je sterkste 11 door blessures. Tapia ook weer net terug en niet fit voor een hele wedstrijd. Je komt nog wel voor, maar door individuele fouten (en ook pech met het wegglijden van Jones) sta je binnen 5 minuten op achterstand en speel je een verder kansloze wedstrijd.

Dat gevoel heb ik niet eens als Roda tegen Feyenoord/AJax/Psv speelt. Dan denk ik, nou met een beetje pech heb je het lastig tegen Roda. Maar bij Feyenoord en Shaktar is het gewoon, zou Feyenoord ze het nog moeilijk kunnen maken. Nee absoluut niet.

Je zegt wel dat je het flauw vind om het op een verschil in budget te gooien (ik parafraseer nu), maar dat is wel het hele eieren eten. Verschil in de eredivisie is ook stukken kleiner dan tussen de teams in Feyenoord's CL poule en Feyenoord. Kijk alleen al naar wat de Brazilianen van Shakhtar verdienen.

De hele sfeer in Nederland is zo negatief nu, en laten we wel zijn dat komt door Feyenoord en Vitesse. Omdat die belabberd presteren. Terwijl ik dat onterecht vind. Hoelang is het geleden dat PSV met penalty's verloor tegen de latere finalist, en hoelang is het geleden dat Ajax de finale speelde? En stuk meer voorbeelden als je langer terug kijkt.

Het is de schuld van teams die zich wel kwalificeerden voor de groepsfases? Je gaat wel heel makkelijk voorbij aan het feit dat PSV niet van Osjiek en Ajax niet over twee wedstrijden van Nice en Rosenborg kon winnen.

Feyenoord maakt het Roma lastig, wint van Sevilla en United. Ajax wint van United en City. En nu een half jaar later is het opeens helemaal niks meer, en wordt het gegooid op ''geld, kwaliteit,'' En dat soort gelul. En het ergste is, er wordt niks aan gedaan he. Verliezen, en dan ach we moeten hiervan leren. Tot de volgende keer. Net of het zo normaal is dat je zo kansloos bent. Nederland vind ik nog iig een serieus land wat betreft voetbal, Maribor mag kansloos alles zo erg verliezen van mij maar niet de Nederlandse kampioen.

In de EL ja. Voor teams als Roma, Sevilla en United zeker in de groepsfase ondergeschikt is aan de nationale competitie. Jij hebt verder nog een te romantisch beeld van het niveau van de Nederlandse competitie tov de grote competities.

Bij Feyenoord mag je alleen niks zeggen. Degene die kritisch zijn moet je of niet serieus nemen, of zijn aan het provoceren. Als ik dan aan de Feyenoorders hier vraag. Vinden jullie dat ik niet moet zeuren over Roma, United en Sevilla en dat dat 1/2/3 jaar geleden is en dat er anno 2017 niet meer van dat soort clubs kan gewonnen worden? Als dat dan inderdaad zo is, dan is een discussie niet nodig.

Huilend-zigeunerkindje-copy.jpg

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij elke goal van Weghorst worden er honderd puppies dood geknuppeld.

Zo onsympathiek deze vreselijke speler is, zo sympathiek is Fran Sol.

En waarom staat Azzaoui niet in de basis?

Dat interview van NOS met de Molenaar was hopelijk een komedie sketch?

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beter had je er niet op gereageerd, hij heeft nu al veel teveel aandacht gehad voor dit onzinverhaal.

Ik weet het, kan alleen slecht tegen mensen die maar wat roepen. Het zegt genoeg dat het grootste kneusje van het forum niet meer reageert, puur omdat die weet dat die er weer (zoals eigenlijk altijd) compleet naast zit. Triest gedoe. Zulke figuren verzieken een forum met onzinnig gespui maar qua inhoud echt 0,0 toevoegen. Trek je conclusies en wees stil als je niks gezien hebt of geen argumenten in te brengen hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij hebt misschien nog zin om 02:14 op Mu te komen en te reageren. Maar dat heb ik niet. Jouw reactie zegt ook helemaal niks, dom tokkie gelul zoals ik je ken daar ga ik dus inderdaad niet op reageren. Maar de goede posts van MetalMichael en PJhoutman waardeer ik, en daar komt zeker antwoord op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij hebt misschien nog zin om 02:14 op Mu te komen en te reageren. Maar dat heb ik niet. Jouw reactie zegt ook helemaal niks, dom tokkie gelul zoals ik je ken daar ga ik dus inderdaad niet op reageren. Maar de goede posts van MetalMichael en PJhoutman waardeer ik, en daar komt zeker antwoord op.

Goed verhaal jongen. Zoek sowieso maar eens de betekenis van het woord ‘argument’ op want in je 45k posts ontbreekt dat non-stop. Knap zo’n constant niveau, chapeau daarvoor (y) Ga maar weer gauw teletekst bekijken en op basis daarvan wedstrijden beoordelen. Droeftoeter. En oh ja, om 02.14u posten? Tja, een mens moet toch iets doen als je aan het kakken bent. Reageren op iemand zoals jij staat dan op hetzelfde niveau :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites