Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Fijne actie van De Ligt hoor bij die 2 - 1.

Vitesse uit ja? Jij denkt dat ze ff op halve kracht met een B team gaan spelen?

Ik hoor Ajacieden hier al weken over, zie dat zelf ook niet echt gebeuren eigenlijk. Fraser lijkt me niet het type dat er even zeven anderen ingooit. Wel een geluk dat Wolfie geschorst is.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vitesse uit ja? Jij denkt dat ze ff op halve kracht met een B team gaan spelen?

Dat ze zich iets inhouden/minder risico nemen wel ja. Zou ik ook meer dan logisch vinden. Wedstrijd van hun leven, die bekerfinale.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ze zich iets inhouden/minder risico nemen wel ja. Zou ik ook meer dan logisch vinden. Wedstrijd van hun leven, die bekerfinale.

Wat een onzin zeg, Vitesse speelt ook nog gewoon voor de positie op de ranglijst. Verlies je de finale, dan moet je gewoon play-offs spelen en dan is er ook nog het bekend van de televisiegelden. Spelers die op scherp staan spelen gewoon want als ze geel pakken dan maakt dat geen reet uit voor de beker. Alleen 2x geel is sowieso een schorsing.

Maar van mij mogen ze rustig aan doen tegen Feyenoord.

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een onzin zeg, Vitesse speelt ook nog gewoon voor de positie op de ranglijst. Verlies je de finale, dan moet je gewoon play-offs spelen en dan is er ook nog het bekend van de televisiegelden. Spelers die op scherp staan spelen gewoon want als ze geel pakken dan maakt dat geen reet uit voor de beker. Alleen 2x geel is sowieso een schorsing.

Ah. Van dit laatste was ik niet op de hoogte had begrepen dat geel eventueel een schoring betekende. Dat zou eventueel kunnen schelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laten we het hopen, anders blijft het niet bij Frankjeee, maar gaat heel Amsterdam e.o. dat aanhalen bij een kampioenschap van Feyenoord.

Zou ik niet doen hoor. Ajax heeft het zelf verspeeld in andere wedstrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valt me op dat er best wat clubs zijn buiten de top drie met vrij brede selecties, met spelers die kwalitatief niet heel veel van elkaar verschillen. Kun je dan niet beter een aantal van die vergelijkbare spelers wegdoen en echt wat kwaliteit halen? Je speelt toch maar 34 wedstrijden plus twee à drie in de beker. Natuurlijk moeten dergelijke spelers wel haalbaar zijn. Maar met een man of zeventien goede spelers, aangevuld met jeugd heb je mijn inziens veel meer dan zes vergelijkbare opties voor twee posities (bij PEC bijvoorbeeld).

En waarom moeten we in juli al beginnen met de Eredivisie als er half april nog slechts twee wedstrijden te spelen zijn? Kan toch gewoon doorgaan tot begin juni? Profiteer je ook van het betere weer. Zit je wel weer met Europese voorrondes, maarja 'werken voor je centen. Extreem lange zomervakanties voor spelers nu.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgend jaar is er een WK hè, dus komend seizoen begint vroeg om ook relatief vroeg te eindigen. Over dit seizoen heb je gelijk, maar wellicht is er een verband met het seizoen 17/18, anders had je nu een 'korte' zomerstop gehad als je door was gegaan tot juni.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Extreem lange zomervakanties? Anderhalve maand lijkt me niet heel erg veel, en dat is inderdaad nog buiten de teams gerekend die Europees eerder starten en dus eigenlijk eerder aan de voorbereiding moeten beginnen.

Dan verschillen wij over onze definitie van 'extreem lange zomervakantie'.

Volgend jaar is er een WK hè, dus komend seizoen begint vroeg om ook relatief vroeg te eindigen. Over dit seizoen heb je gelijk, maar wellicht is er een verband met het seizoen 17/18, anders had je nu een 'korte' zomerstop gehad als je door was gegaan tot juni.

Welke Eredivisie spelers gaan nou naar het WK?

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites