Jump to content
Richarð.

Formule 1

Recommended Posts

Zojuist zei The Saint:

Oh. Helemaal gemist. Negeren gele vlag begrijp ik?

Klopt. Toen Bottas de grindbak in schoot.

Nou lekker dan. Heb je een meevaller met Lewis zijn gridstraf krijg je technische problemen :moop:

:cry::cry:

Zo jammer voor het kampioenschap ook. Als er iemand het spannend kon maken, was het Max. Maar dan had het wel onder andere op deze baan moeten gebeuren..

Goh, totaal geen verrassing dit. Naar mijn gevoel al de zoveelste keer dat Red Bull (eerst Renault, nu Honda) het laat afweten op belangrijke momenten.

1 minuut geleden zei Titan:

Goh, totaal geen verrassing dit. Naar mijn gevoel al de zoveelste keer dat Red Bull (eerst Renault, nu Honda) het laat afweten op belangrijke momenten.

Ik weet niet of je net luisterde, maar Max is al 33 races op rij niet uitgevallen :cab: Renault was gewoon een onbetrouwbare partner gebleken, maar dit is de eerste keer sinds de swap dat er iets gebeurt en het waarschijnlijk ook niet ligt aan Honda. Iets te makkelijk om dit zo te roepen

4 minuten geleden zei Rogier.:

Zo jammer voor het kampioenschap ook. Als er iemand het spannend kon maken, was het Max. Maar dan had het wel onder andere op deze baan moeten gebeuren..

En er zijn maar weinig races dit jaar, dus een keer 0 punten is zeer lastig in te halen. Zeker tegenover Mercedes, die eigenlijk altijd de finish weten te laten.

Stroll ook eruit. Ferrari krijgt ook gewoon een flink aantal punten in de schoot geworpen op deze manier he  Lucky bastards :-D

1 minuut geleden zei Rogier.:

Ik weet niet of je net luisterde, maar Max is al 33 races op rij niet uitgevallen :cab: Renault was gewoon een onbetrouwbare partner gebleken, maar dit is de eerste keer sinds de swap dat er iets gebeurt en het waarschijnlijk ook niet ligt aan Honda. Iets te makkelijk om dit zo te roepen

Had hem zonder geluid aan staan ;) Klopt wel dat hij al lang niet uitgevallen is. Het is ook meer een gevoel dat het net iets te vaak mis gaat op belangrijke momenten, en dan is het niet altijd gelijk uitvallen, maar ook 'kleinere' problemen. Maar nogmaals, het is een gevoel dat ik er bij heb. Niet op statistieken gebaseerd. Hoe dan ook ontzettend jammer natuurlijk.

Bij beelden van Haas-auto's denk ik altijd die blokfluitgeluiden van de Jostiband erbij ;c;c;c 

Gepost (edited)

Karma voor Red Bull wel hoor. Protesteren voor wat Mercedes doet en dan zelf een probleem hebben. ;c

30 minuten geleden zei 007mark:

Stroll ook eruit. Ferrari krijgt ook gewoon een flink aantal punten in de schoot geworpen op deze manier he  Lucky bastards :-D

Gewoon een betrouwbare auto. :)

Edited by Richarð.

Kan nog zeer interessant worden met Albon op de zachte band :<

Gepost (edited)
9 minuten geleden zei 007mark:

Kan nog zeer interessant worden met Albon op de zachte band :<

Zuur dat Raikkonen's band klapte inderdaad zeg. Hij was Perez al voorbij

Edited by Rogier.

3 minuten geleden zei 007mark:

Brazilië 2019 all over again. Schaam je Hamilton ;e

Hamilton doet daar echt helemaal niets. 

Gepost (edited)

Onzin Regis.

Leclerc 2e in een Formule 2 auto en Norris mee naar het podium. Goeie race dit :D:D:D 

Edited by 007mark

Zojuist zei Richarð.:

Latifi 11de :<

Echt enorm jammer dat Russell zijn wagen kapot ging. Die had gewoon goede punten kunnen scoren hier in de strijd met Haas.

Racing Point had er vandaag veel meer uit moeten halen. Stroll zijn auto naar de knoppen en Perez te hard in de pitstraat ;e