Jump to content
Richarð.

Formule 1

Recommended Posts

2 uur geleden zei 007mark:

Vanaf 2021 inderdaad. Lijkt voor dit seizoen dus gewoon te mogen. Zorgt er waarschijnlijk ook voor dat andere teams dit niet gaan ontwikkelen, aangezien het dan een investering is voor slechts 1 seizoen.

Mocht Mercedes er dus wel veel tijdwinst en bandenvoordeel qua slijtage mee halen, wat volgens de kenners wel zo is, dan gaan we een saai seizoen tegemoet. 

Als er mensen mee willen doen aan de Formule 1 Fantasy game, dan is dit de code voor de MU-pool: 7769ff56d0

Gewoon op de officiële site van de F1 :)

3 uur geleden zei 007mark:

Als er mensen mee willen doen aan de Formule 1 Fantasy game, dan is dit de code voor de MU-pool: 7769ff56d0

Zal er eens naar kijken.

17 uur geleden zei 007mark:

Gejoined! 

6 uur geleden zei Richarð.:
  1. Mercedes
  2. Red Bull
  3. Ferrari
  4. McLaren
  5. Racing Point
  6. Renault
  7. Alpha Tauri
  8. Alfa Romeo Sauber
  9. Haas
  10. Williams

Eens? @Justin

Fixed ;)

Zou mij overigens niet verbazen als Williams de strijd aan kan gaan met Haas. En dan bedoel ik eigenlijk George Russell, van die Latifi heb ik niet zo'n hoge pet op.

Hoop voorin ook leuke gevechten te zien. Niet dat Mercedes bij de winterstop al lekker kan consolideren.

Uiteraard kijk ik met interesse naar Red Bull, maar ik denk dat McLaren ook hoge ogen kan gooien. Die hebben vorig jaar toch een mooie stap gemaakt.

hoop ook dat Haas weer volop kan meedoen in de hogere regionen in het middenveld. Vorig jaar was slecht.

1 uur geleden zei ElPrincipito:

Uiteraard kijk ik met interesse naar Red Bull, maar ik denk dat McLaren ook hoge ogen kan gooien. Die hebben vorig jaar toch een mooie stap gemaakt.

Zij hebben dit jaar een matige motor. Renault gaat 'm niet echt veel doorontwikkelen namelijk, hebben ze al aangekondigd. Zullen de eerste races er zeker bij zitten, maar later in het jaar waarschijnlijk niet meer. Tenzij het chassis en de motor allebei echt heel sterk zijn, Sainz en Norris zijn wel goed natuurlijk.

6 minuten geleden zei Rogier.:

Zij hebben dit jaar een matige motor. Renault gaat 'm niet echt veel doorontwikkelen namelijk, hebben ze al aangekondigd. Zullen de eerste races er zeker bij zitten, maar later in het jaar waarschijnlijk niet meer. Tenzij het chassis en de motor allebei echt heel sterk zijn, Sainz en Norris zijn wel goed natuurlijk.

Vorig jaar waren zij met dezelfde motor als Renault natuurlijk wel een stuk constanter en sneller, als zij dat ook dit jaar op basis van chassis en afstelling weer voor elkaar krijgen ben ik benieuwd. Mercedes zal wel weer floreren dit jaar, hopelijk RedBull weer eens steady op 2 en dichterbij Mercedes. 

1 uur geleden zei ElPrincipito:

hoop ook dat Haas weer volop kan meedoen in de hogere regionen in het middenveld. Vorig jaar was slecht.

Ik denk dat McLaren pas vanaf 2021 weer mee kan doen voor de podiumplaatsen. Krijgen dan een Mercedes krachtbron, dus hopelijk kunnen ze dan de stap weer maken. Qua coureurs hebben ze inderdaad 2 mannen die wel thuishoren in de F1.

Haas zou ik het alleen al gunnen voor Günther Steiner. Wat een baas is dat. Moet eigenlijk gewoon zijn eigen Netflixserie krijgen :D

2 uur geleden zei 007mark:

Fixed ;)

Zou mij overigens niet verbazen als Williams de strijd aan kan gaan met Haas. En dan bedoel ik eigenlijk George Russell, van die Latifi heb ik niet zo'n hoge pet op.

Hoop voorin ook leuke gevechten te zien. Niet dat Mercedes bij de winterstop al lekker kan consolideren.

Force India klinkt gewoon veel mooier dan Racing Point. ;c

Op 28-2-2020 om 12:56 zei Lazy:

Binge watchen dit weekend :classic_love:

Hier al klaar met kijken. Direct weer heel veel zin in het nieuwe seizoen :<

1 uur geleden zei 007mark:

Hier al klaar met kijken. Direct weer heel veel zin in het nieuwe seizoen :<

op de helft inmiddels. Wel weer erg vermakelijk ☺️

Volgend seizoen zal je vast wel een aflevering hebben over Max en Zandovoort.

Op 29-2-2020 om 02:52 zei Richarð.:
  1. Mercedes
  2. Red Bull
  3. Ferrari
  4. McLaren
  5. Force India
  6. Renault
  7. Alpha Tauri
  8. Alfa Romeo Sauber
  9. Haas
  10. Williams

Eens? @Justin

Denk het wel, ja. Twijfel alleen of McLaren weer het vierde team zal zijn, verder zou ik 'm ook zo ingevuld hebben. 

1 uur geleden zei Justin:

Denk het wel, ja. Twijfel alleen of McLaren weer het vierde team zal zijn, verder zou ik 'm ook zo ingevuld hebben. 

Denk dat 4, 5 en 6 erg dicht op elkaar zullen zitten en dat je ze zo maar allemaal om kan draaien. Ik geef dan McLaren een lichte voorkeur o.b.v. coureurs. Bij Renault bijv. Ocon toch jaartje niet geraced (iig geen F1) en mijn Racing Point heeft Stroll (die alles behalve consistent is).

Ik heb dus eigenlijk wel vertrouwen in Esteban Ocon, en denk dat hij niet onder gaat doen van Daniel Ricciardo. Inderdaad een jaartje eruit geweest, maar wel één van de grootste talenten op de grid.

Vind Sainz en Perez overigens ook topcoureurs voor teams als McLaren en Racing Point.

Oh, ik heb ook het volste vertrouwen in Ocon. Vandaar ook maar de lichte voorkeur voor de McLaren coureurs.

En Checo is een held.

Gepost (edited)
Op 7-4-2018 om 13:42 zei 007mark:

Heel makkelijk ook inderdaad. Was ook onder de indruk van die Braziliaan, Sette Camara. Zou sowieso leuk zijn als er weer een Braziliaan in de F1 komt. Heeft ook ergens wel kans misschien, aangezien hij in het RB-programma zit. Met Hartley zie ik ze namelijk ook niet lang doorgaan bij Toro Rosso ook. De Vries had wat moeilijkheden, maar richting het einde van de race kwam hij er beter doorheen. Sprintrace morgen vanaf P3, dus ben benieuwd.

Hamilton trouwens 5 plekken naar achter door een versnellingsbakwissel.

Op 7-4-2018 om 16:09 zei Justin:

Zat. Hij is er vorig jaar al uitgegooid.

En nu toch weer terug. Heeft getekend als reservecoureur voor Red Bull en Alpha Tauri.

Edited by 007mark