Jump to content
Richarð.

Formule 1

Recommended Posts

Ik vind het een vette livery, maar dat gaat hem helaas niet worden. Zal wel het standaard Red-Bull paars worden, maar ik hoop dat ze i.v.m. Aston Martin iets met British Racing Green gaan doen.

Hoop dat die test livery een klein beetje behouden blijft op de definitieve versie. Vind 'm erg gaaf.

Wooow, wat een lekkere achterkant:

owfznr6ruch01.jpg

Rest van de auto is wel aardig, maar niet super:

DWeUF_HXUAAnNyp.jpg

Edited by Platina32

Jammer dat de Alfa Sauber zo wit is vooraan. Gewoon lekker dat Alfa Rosso erop spuiten joh. Wel prima bak verder hoor.

Renault is wel fraai.

Jammer dat de Alfa Sauber zo wit is vooraan. Gewoon lekker dat Alfa Rosso erop spuiten joh. Wel prima bak verder hoor.

Renault is wel fraai.

Zou me niks verbazen als Ferrari een monopoly zou hebben afgedwongen om een compleet rode auto te maken.

Ligt er maar net aan wat de baas van het gehele Fiat-concern (Sergio Marchionne) wil. Het team van Ferrari heeft daar weinig over te zeggen denk ik.

Valt best mee toch? Sauber, Williams en Haas vooralsnog alleen. Dan krijg je nog Ferrari (sowieso rood), Mercedes (waarschijnlijk grijs), McLaren (onbekend), Toro Rosso (waarschijnlijk blauw/paars) en Force India (onbekend). En bij die laatste verwacht ik geen wit.

Viel mij ook al op ja, @007mark Helemaal als je hem naast die van vorig jaar zet. Vind hem overigens wel tof eruit zien. [twitter]966690179527397376[/twitter] Eindelijk bekend wanneer ze hem presenteren.

[quote name='Richarð.']Viel mij ook al op ja, @007mark Helemaal als je hem naast die van vorig jaar zet. Vind hem overigens wel tof eruit zien. [twitter]966690179527397376[/twitter] Eindelijk bekend wanneer ze hem presenteren.[/QUOTE] Belangrijkste verschil is dat de nieuwste Ferrari een langere wielbasis heeft. Mogelijk een eerste aanval op de dominante Mercedessen op de rechte stukken, al ben ik benieuwd wat dat gaat betekenen op de meer technische banen. De kleurensamenstelling van de Mercedes vind ik wel echt mooi. Net als het contrast van de Renault. De McLaren ziet er ook strak uit. Dus laten we hopen dat Alonso's McLaren de 2e beste auto van het veld is.

Renault lijkt een mooir stap gemaakt te hebben. Red Bull begin goed, maar was later in de week toch wat twijfelachtig. Mercedes als vanouds en ik denk dat Force India moeite gaat hebben om weer 'best of the rest te worden'. Haas moet zich zorgen gaan maken.

​​​​