Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei delichris:

Toch wel een juichmomentje toen LeClerc door de tunnel reed en het aangaf. Ik heb een Ferrari hart, maar een bloedhekel aan LeClerc. Dit zou mooi nieuws zijn voor Max. Als hij niet start dan Max vanaf P1. Dat is wel weer gunstig.

Niet veroordelend bedoeld maar wat heb je tegen Leclerc als Ferrari fan? Lijkt mij juist de "redder" die ferrari weer groot moet maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei 19CH98:

Niet veroordelend bedoeld maar wat heb je tegen Leclerc als Ferrari fan? Lijkt mij juist de "redder" die ferrari weer groot moet maken

Hij jankte heel veel toen hij nog bij Alfa reed. Toen heette het nog anders. En de botsingen die hij in zijn eerste jaar had met Ferrari was het altijd een ander en nooit Charles zelf. Hij ramde ook al eens Seb van de baan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei delichris:

Hij jankte heel veel toen hij nog bij Alfa reed. Toen heette het nog anders. En de botsingen die hij in zijn eerste jaar had met Ferrari was het altijd een ander en nooit Charles zelf. Hij ramde ook al eens Seb van de baan. 

Oke heb je wel een punt. Persoonlijk vind ik het wel een leuke gast om te horen en te zien racen. Sowieso hebben al die "streamers" een voorkeur bij mij gekregen, denk vanwege de persoonlijkheid die je dan opeens ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei rich ruzzian:

Ferrari hart hebben en dan juichen dat hij de grid niet haalt. Juist ja.

Uitleg is al voldoende vind ik. Er zijn ook genoeg mensen die fan zijn van een voetbalclub en een hekel aan een speler van die club hebben en dan blij dat zijn hij een blessure hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei 007mark:

Was geen kloten aan.

Dat is Monaco zelden. Wat hebben we nu aan inhaalacties gezien? Schumacher op Mazepin en verder? Alles gaat via pitstops. Waar Mercedes twee flaters van jewelste slaat. 

Toch kippenvel hoor. Komende race gaatje nog wat groter maken. Op papier ligt Bakhu RBR wel.

bewerkt door The Saint
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Saaiste Monaco GP in jaren. Geen moment spannend geweest, na het uitvallen van Bottas al helemaal niet meer. Uitvallers vanwege het niet starten en een band die er niet afging. Geen enkele touché met de muur, geen enkele Safety Car, geen leuke situaties met blauwe vlaggen, geen taferelen bij de start etc.

En ja, inhalen is moeilijk tot onmogelijk. Maar ik kan me zelfs geen poging tot inhalen herrineren uit de race.

Link naar opmerking
Deel via andere websites