The Saint Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 2 minuten geleden zei Fantasy: Max op pole dus, de bonuspunten voor de Grote MU F1 Competitie gaan wel gewoon naar @Chiemel, dat dan weer wel. Pole blijft vrij. Bottas nu vrij zicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Zonde voor Leclerc, Ferrari heeft gegokt en verloren. Enige kans om te winnen dit jaar, met geluk komen ze er nog met Sainz, maar dat zal wel niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 3 minuten geleden zei delichris: Toch wel een juichmomentje toen LeClerc door de tunnel reed en het aangaf. Ik heb een Ferrari hart, maar een bloedhekel aan LeClerc. Dit zou mooi nieuws zijn voor Max. Als hij niet start dan Max vanaf P1. Dat is wel weer gunstig. Niet veroordelend bedoeld maar wat heb je tegen Leclerc als Ferrari fan? Lijkt mij juist de "redder" die ferrari weer groot moet maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Yes!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Zojuist zei 19CH98: Niet veroordelend bedoeld maar wat heb je tegen Leclerc als Ferrari fan? Lijkt mij juist de "redder" die ferrari weer groot moet maken Hij jankte heel veel toen hij nog bij Alfa reed. Toen heette het nog anders. En de botsingen die hij in zijn eerste jaar had met Ferrari was het altijd een ander en nooit Charles zelf. Hij ramde ook al eens Seb van de baan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Leclerc, kut man. Lachwekkend ook weer die Coronel bij Ziggo zeg. Als die weg blijft is de stap naar dat nieuwe medium wel positief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Ferrari hart hebben en dan juichen dat hij de grid niet haalt. Juist ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 1 minuut geleden zei delichris: Hij jankte heel veel toen hij nog bij Alfa reed. Toen heette het nog anders. En de botsingen die hij in zijn eerste jaar had met Ferrari was het altijd een ander en nooit Charles zelf. Hij ramde ook al eens Seb van de baan. Oke heb je wel een punt. Persoonlijk vind ik het wel een leuke gast om te horen en te zien racen. Sowieso hebben al die "streamers" een voorkeur bij mij gekregen, denk vanwege de persoonlijkheid die je dan opeens ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 2 minuten geleden zei rich ruzzian: Ferrari hart hebben en dan juichen dat hij de grid niet haalt. Juist ja. Uitleg is al voldoende vind ik. Er zijn ook genoeg mensen die fan zijn van een voetbalclub en een hekel aan een speler van die club hebben en dan blij dat zijn hij een blessure hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Trouwens nu 5 merken op de eerste 5 posities. Gaat hele interessante tactieken opleveren. Undercut is natuurlijk zwaar OP hier zolang je niet in verkeer komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Hele mooie tactische strijd gezien maar ben bang dat het nu weer uitdooft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Zeer mooie top5 Mooi weekend zo voor Red Bull, 2x de leiding nu. Lekker. En probs voor Leclerc dat hij nu tussen de constructeurs staat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Was geen kloten aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Wat een fijne race voor Red Bull. Monaco winnen is een klassieker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 (bewerkt) 14 minuten geleden zei 007mark: Was geen kloten aan. Dat is Monaco zelden. Wat hebben we nu aan inhaalacties gezien? Schumacher op Mazepin en verder? Alles gaat via pitstops. Waar Mercedes twee flaters van jewelste slaat. Toch kippenvel hoor. Komende race gaatje nog wat groter maken. Op papier ligt Bakhu RBR wel. 23 mei 2021 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 23 mei 2021 Saaiste Monaco GP in jaren. Geen moment spannend geweest, na het uitvallen van Bottas al helemaal niet meer. Uitvallers vanwege het niet starten en een band die er niet afging. Geen enkele touché met de muur, geen enkele Safety Car, geen leuke situaties met blauwe vlaggen, geen taferelen bij de start etc. En ja, inhalen is moeilijk tot onmogelijk. Maar ik kan me zelfs geen poging tot inhalen herrineren uit de race. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 mei 2021 Share Geplaatst 24 mei 2021 Veekay start zondag vanaf P3. En gisteren een hele mooie Nascar race gezien op Cota. Wel jammer dat het later in de race zo hard regende dat ze niet verder konden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 mei 2021 Share Geplaatst 24 mei 2021 De crash van mijn favoriet Martin Truex was wel gaaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 mei 2021 Share Geplaatst 24 mei 2021 Die was wel heftig ja. De onboard was ook mooi om te horen. Eerst hoor je een klap en daarna de tweede klap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 mei 2021 Share Geplaatst 27 mei 2021 Na anderhalve dag hebben ze de band van Bottas er eindelijk afgekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 mei 2021 Share Geplaatst 28 mei 2021 Ik las het. Wat een prutsers zijn het ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 Helaas is Moto3 rijder Jason Dupasquier overleden aan zijn verwondingen die hij gisteren opliep bij een hele zware crash. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 Ai, dat zag er ook wel verschrikkelijk uit ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 Het deed mij denken aan Simoncelli. Die is ook zo overleden doordat een coureur over hem heen reed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 1 uur geleden zei delichris: Helaas is Moto3 rijder Jason Dupasquier overleden aan zijn verwondingen die hij gisteren opliep bij een hele zware crash. Tragisch.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten