Sacioli Geplaatst 15 november 2020 Share Geplaatst 15 november 2020 (bewerkt) Haha, nou, daar gaat Lewis weer edit; bij deze race maar niet te snel dingen roepen 15 november 2020 bewerkt door Sacioli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 november 2020 Share Geplaatst 15 november 2020 Domme kamikazeactie van Max Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 15 november 2020 Share Geplaatst 15 november 2020 Hamilton, absoluut fenomeen die man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 november 2020 Share Geplaatst 15 november 2020 Zeer slechte race van Max. Alle kans om hier te winnen, maar als je zelf 4 fouten maakt dan houdt het op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 29 november 2020 Share Geplaatst 29 november 2020 Holy shit wat een klap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 29 november 2020 Share Geplaatst 29 november 2020 Pff wat een heftige klap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 november 2020 Share Geplaatst 29 november 2020 20 jaar geleden had dit einde Romain geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 29 november 2020 Share Geplaatst 29 november 2020 Die upclose beelden net... Kleine 20 seconden zat hij in die vlammenzee. Hij heeft verdomme ook nog het geluk dat die medische auto er nog achter reed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 29 november 2020 Share Geplaatst 29 november 2020 Wat een geluk dat’ie Uberhaupt nog leeft, mijn god zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 29 november 2020 Share Geplaatst 29 november 2020 Bizarre crash. Wat een geluk heeft die man.. De Formule 1 heeft ook serieuze stappen gezet qua veiligheid. Zat net Sinterklaas te vieren, daar had ik even geen aandacht voor. Blij om te zien dat hij veilig uitstapte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 november 2020 Share Geplaatst 29 november 2020 Hoe hebben ze die posities eigenlijk bepaald bij die herstart? Bottas lag toch 6e, waarom startte hij dan als 4e? Direct ook weer een auto op de kop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 november 2020 Share Geplaatst 29 november 2020 Wat een klap zeg mooi dat de wereld hem Driver of the day maakte. Ik heb ook op hem gestemd. @007mark vermoedelijke lag Bottas ergens toch vierde op dat moment. Ik vermoed dat ze het bekeken hebben van vlak voor de crash. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 november 2020 Share Geplaatst 29 november 2020 Ik sta altijd bij de start van een race en vandaag ben ik volgens mij wel een uur blijven staan kijken. Onvoorstelbaar, wat duurde dat lang voordat er geblust werd, al was het 'maar' 20 seconden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 19 uur geleden zei 007mark: 20 jaar geleden had dit einde Romain geweest. 3 jaar geleden was dit nog het eind van Romain geweest.. Zonder die HALO was het echt einde verhaal geweest. En zelfs nu is het nog een wonder dat hij door die impact niet bewusteloos is geraakt of op een andere manier doorboord is door iets. Los van die vlammenzee natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 Hij rijdt komend weekend iig niet mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 3 uur geleden zei Satyr: Hij rijdt komend weekend iig niet mee Zou voor hem wel heel zuur zijn als dit zijn laatste race in de F1 is geweest. Open deur om te zeggen dat je niet zo wilt afsluiten, maar dat gun je hem niet. Ondanks het feit dat ik hem als coureur een pannenkoek vind. Wel leuk om dan een Fittipaldi in die auto te zien. Komt voor mij 'uit het niets' die naam, of was hij de vaste testrijder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 1 uur geleden zei Michaelinho*: Zou voor hem wel heel zuur zijn als dit zijn laatste race in de F1 is geweest. Open deur om te zeggen dat je niet zo wilt afsluiten, maar dat gun je hem niet. Ondanks het feit dat ik hem als coureur een pannenkoek vind. Wel leuk om dan een Fittipaldi in die auto te zien. Komt voor mij 'uit het niets' die naam, of was hij de vaste testrijder? Volgens mij is hij al 3 jaar testrijder bij hun. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 december 2020 Share Geplaatst 1 december 2020 Max gaat winnen zondag; Lewis ontbreekt na positieve test. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 december 2020 Share Geplaatst 1 december 2020 Ben toch wel benieuwd wie er dan in z'n stoeltje gaat zitten. Russell niet lijkt me. Stoffel Vandoorne wellicht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 december 2020 Share Geplaatst 1 december 2020 15 minuten geleden zei Fantasy: Ben toch wel benieuwd wie er dan in z'n stoeltje gaat zitten. Russell niet lijkt me. Stoffel Vandoorne wellicht? Vandoorne, De Vries, Esteban Gutierrez en Hulkennberg worden genoemd als opties. Ondanks dat Gutierrez nu test voor Renault heeft hij dit jarenlang voor Mercedes gedaan. Wellicht kan Max een weekend wisselen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 december 2020 Share Geplaatst 1 december 2020 Gutierrez heeft geen superlicentie toch? Dus die valt al af dan. Hulkenberg zou wel heel tof zijn. Moet 'ie het wel behoorlijk verprutsen als 'ie dan niet eindelijk een keer op het podium gaat eindigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 december 2020 Share Geplaatst 1 december 2020 50 minuten geleden zei Fantasy: Gutierrez heeft geen superlicentie toch? Dus die valt al af dan. Hulkenberg zou wel heel tof zijn. Moet 'ie het wel behoorlijk verprutsen als 'ie dan niet eindelijk een keer op het podium gaat eindigen Volgens mij had de FIA gezegd in het algemeen dit jaar een oogje toe te knijpen gezien de maatregelen. Ook bijvoorbeeld bij Tsunoda, die krijgt dit jaar (geen top 4) geen superlicentie maar heeft al wel 300km getest voor AlphaTauri. Dat zou natuurlijk ook opgaan voor Esteban. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 1 december 2020 Share Geplaatst 1 december 2020 Vermoed dat Vandoorne het wordt. Zit echt bij Mercedes, team kent hem en is reserverijder. Is wel een gigantische middelvinger naar hem als je dan voor Hulkie gaat. Mogelijkheid dat Vandoorne in de Williams stapt en Russell in de Mercedes zie ik ook nog wel gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 december 2020 Share Geplaatst 1 december 2020 10 minuten geleden zei Keko: Vermoed dat Vandoorne het wordt. Zit echt bij Mercedes, team kent hem en is reserverijder. Is wel een gigantische middelvinger naar hem als je dan voor Hulkie gaat. Mogelijkheid dat Vandoorne in de Williams stapt en Russell in de Mercedes zie ik ook nog wel gebeuren. Mij lijkt ook dat Vandoorne het gaat worden, al had ik zelf ook gehoopt op De Vries. Kampioen in de F2, niet normaal dat hij geen stoeltje kon krijgen in de F1, zo zou het toch wel een beetje moeten horen. Zeker als je dan ziet dat Latifi er wel kan rijden. Money buys you a seat.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 december 2020 Share Geplaatst 1 december 2020 Zou toch wat zijn als Stoffel ook gewoon even sneller is dan Bottas (in de race dan) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten