007mark Geplaatst 16 juli 2020 Share Geplaatst 16 juli 2020 Die Indycar komt mij niet echt lekker uit dit weekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 juli 2020 Share Geplaatst 16 juli 2020 Nee, die kijk ik wel in de samenvatting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 16 juli 2020 2 uur geleden zei 007mark: Die Indycar komt mij niet echt lekker uit dit weekend Mij juist wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 17 juli 2020 Share Geplaatst 17 juli 2020 Zo, geen beste vrije training zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 juli 2020 Share Geplaatst 17 juli 2020 2e VT gaat ook goed. Al drie auto's op de baan gezien... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 juli 2020 Share Geplaatst 18 juli 2020 Net de samenvatting van de Indycars gekeken. Zeer unlucky voor Rinus zeg. Had echt wel zicht op een podium. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 juli 2020 Share Geplaatst 18 juli 2020 Nog niet Max zijn weekend zeg, jeetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 juli 2020 Share Geplaatst 18 juli 2020 5 uur geleden zei 007mark: Net de samenvatting van de Indycars gekeken. Zeer unlucky voor Rinus zeg. Had echt wel zicht op een podium. Herta had mazzel dat 'ie niet de hekken in vloog daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 juli 2020 Share Geplaatst 18 juli 2020 26 minuten geleden zei Justin: Herta had mazzel dat 'ie niet de hekken in vloog daar. En Veekay dat zijn hoofd er nog op zit Hopelijk zo wat druppels in de kwali. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 18 juli 2020 Share Geplaatst 18 juli 2020 mooie q1 met de Williams auto's haha. Red Bull, hopeloos wel hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 juli 2020 Share Geplaatst 18 juli 2020 Albon echt te veel trager dan Verstappen Interessant dat de Racing Points op mediums starten morgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 juli 2020 Share Geplaatst 18 juli 2020 Hahaha Albon, lekker wieberen met die gast joh. Zelfs Russell staat er nog voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 juli 2020 Share Geplaatst 18 juli 2020 RB doet het gewoon heel slecht in het algemeen. Mercedes 1 gaan naar 1 en 2. Mercedes 2 gaan geheid naar 3 en 4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 juli 2020 Share Geplaatst 18 juli 2020 Poeh, enorm klein verschil tussen Vettel-Leclerc-Verstappen. Kan leuk worden denk ik. Ook met de auto's ervoor die een andere strategie hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 18 juli 2020 Share Geplaatst 18 juli 2020 Staat echt geen maat op Mercedes zeg.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 18 juli 2020 Share Geplaatst 18 juli 2020 Knap van Stroll en Force India. RedBull heeft wel ingeleverd hoor, als zelfs Racing Point en McLaren je onder druk zetten dan heb je het huiswerk niet gedaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 18 juli 2020 1 minuut geleden zei ElPrincipito: Knap van Stroll en Force India. RedBull heeft wel ingeleverd hoor, als zelfs Racing Point en McLaren je onder druk zetten dan heb je het huiswerk niet gedaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 18 juli 2020 Share Geplaatst 18 juli 2020 RP, prima! McLaren, prima! Red Bull, weekend snel vergeten en kijken naar de volgende race. Wat een blamage Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 juli 2020 Share Geplaatst 18 juli 2020 Vanochtend bij de Formule 3 trouwens wel goede resultaten voor de Nederlanders. Gebeurde ook genoeg tijdens de race, en zelfs na afloop nog goed nieuws: https://www.gpupdate.net/nl/autosport-nieuws/379554/pourchaire-pakt-nieuwe-f3-zege-viscaal-en-verschoor-in-top-vijf/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 18 juli 2020 Share Geplaatst 18 juli 2020 43 minuten geleden zei Richarð.: Ja, je snapt wat ik bedoel. Man man man Force India = Racing Point. Excuus F1 Nazi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 19 juli 2020 Share Geplaatst 19 juli 2020 't Regent nu, hopelijk krijgen we gewoon spektakel, vol crashes, spins en sensatie. Alles is mogelijk. Russell naar het podium! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 juli 2020 Share Geplaatst 19 juli 2020 Verstappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 19 juli 2020 Share Geplaatst 19 juli 2020 Op 18-7-2020 om 13:42 zei neva: Nog niet Max zijn weekend zeg, jeetje. En nu rijdt ie z'n auto kapot in de opwarmronde. WTF. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 juli 2020 Share Geplaatst 19 juli 2020 Dit wordt nul punten zo simpel is het. Mocht hij wel gaan starten en dan als nog gaan winnen dan is het wel een heerlijk winst. Maar volgens mij is dit meer de wens dan de gedachte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 19 juli 2020 Share Geplaatst 19 juli 2020 Die reacties bij Ziggo, echt genieten hoor. Vind het zuur voor Max, maar die overtrokken reacties in de studio maken mijn complete dag weer goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten