Wolf_pd Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 49 minuten geleden zei La Pulga: Denk dat het wel spannend kan gaan worden hoor voorin met McLaren, Mercedes en Ferrari was dat in 2005 dat er in Brazilië toen nog 3 kampioen konden worden? Met Massa, Vettel en Alonso volgens mij. 2007, Raikkonen, Hamilton en Alonso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 (bewerkt) Deze vond ik toen ook wel nice. Ik bedoelde deze 26 november 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 @La Pulga De video's zijn niet beschikbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 6 minuten geleden zei delichris: @La Pulga De video's zijn niet beschikbaar. Gewoon ff via YouTube bekijken (Watch on YouTube). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Klinische overwinning weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Over het hele jaar gezien was het toch een mooi F1 seizoen. Max heerst de F1 op dit moment, maar daar achter was het best wel spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Voor de statistieken/records een mooi seizoen, maar nog een van deze en je gaat kijkers kwijt raken. Hoop dat RB iemand in het tweede stoeltje gaat zetten die het Max nog enigszins moeilijk kan gaan maken, anders gaat het weer een groot snoozefest worden komend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Verstappen twee keer zoveel punten als de nummer 2 die ook nog eens in dezelfde auto rijdt... Zegt eigenlijk meer over Perez dan Verstappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Wat een legende, ongekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Precies, het zegt meer over Max Verstappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Hopen dat Leclerc en Sainz komend jaar stapje kunnen zetten. Denk dat dit soort seizoenen dramatisch zijn voor de F1. Wat Joostmakaay zegt nog zo'n seizoen en er gaan echt een hoop kijkers verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Op 26-11-2023 om 19:17 zei joostmakaay: Voor de statistieken/records een mooi seizoen, maar nog een van deze en je gaat kijkers kwijt raken. Hoop dat RB iemand in het tweede stoeltje gaat zetten die het Max nog enigszins moeilijk kan gaan maken, anders gaat het weer een groot snoozefest worden komend seizoen. Ze hebben al bekend gemaakt dat Perez volgend jaar ook bij RB rijdt toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 1 uur geleden zei Hwb: Ze hebben al bekend gemaakt dat Perez volgend jaar ook bij RB rijdt toch? Heeft nog een een jarig contract, maar dus op basis daarvan zou je het kunnen zeggen inderdaad. Mocht hij blijven zitten, dan denk ik wel dat hij na 2/3 mindere races op rij vervanger gaar worden door Lawson of Ricciardo, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Uitzonderlijk seizoen inderdaad. Normaal gesproken komt het veld dichterbij naarmate de regels lange gehandhaafd blijven. Voor de recordboeken is dit leuk, maar ik merk dat ik ook niet elke quali en race ga zitten en dan ben ik nog een Verstappen-aanhanger. Laat staan hoe de rest hier over denkt. Ik zou het echt prachtig vinden als Ferrari en McLaren echt een stap maken. Toto Wolff en zijn hypocriete gezwets kan ik toch te slecht tegen om hen een grote rol te gunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 (bewerkt) We krijgen volgend jaar gewoon nog zo'n seizoen, mits Max deze focus weet vast te houden. De andere teams gaan niet dichterbij komen. Sterker nog, ik verwacht dat Red Bull nog verder weg gaat lopen. Dit jaar hebben ze de auto amper ontwikkeld omdat de voorsprong toch al zo groot was en ze met die straf zaten vanwege de budgetcap. RB heeft al heel vroeg in het seizoen besloten om de focus op 2024 te gaan leggen, vanwege bovenstaande. Daarmee hebben ze vermoedelijk de voorsprong die ze al hadden alleen maar vergroot. Teams als Ferrari, Mercedes, McLaren en Aston Martin hadden die luxe niet omdat zij tot aan de laatste race met elkaar in strijd waren om plekjes in het kampioenschap. Daarnaast moeten we niet vergeten dat de samenwerking tussen RB en AT is geïntensiveerd. AT gaat de meeste onderdelen van RB overnemen, waardoor die onderdelen met behulp van de windtunnel-tijd van AT getest kunnen worden, waardoor RB meer tijd overhoudt voor de ontwikkeling van hun auto. Mits er geen grove fouten gemaakt gaan worden (zoals McLaren begin van 't seizoen), verwacht ik dat Max volgend jaar alles zou kunnen winnen. 29 november 2023 bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 https://tweakers.net/nieuws/216086/viaplay-stelt-publicatie-kwartaalcijfers-opnieuw-uit-ditmaal-tot-donderdagavond.html Volgend jaar weer gewoon Ziggo dus, hopelijk gaan ze wel wat wisselingen qua cast doen. Plooij lekker met pensioen, de gebroeders Coronel lekker links laten liggen, mogelijk iemand langs Mol als aanvulling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Dacht ik ga even kijken naar hoe ik eigenlijk geeindigd ben met F1 Fantasy. Dacht al, zal vast paar boosts vergeten zijn te gebruken. Is het dus nog veel erger: Nyck de Vries in mijn team gehouden gehele jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 2 uur geleden zei joostmakaay: https://tweakers.net/nieuws/216086/viaplay-stelt-publicatie-kwartaalcijfers-opnieuw-uit-ditmaal-tot-donderdagavond.html Volgend jaar weer gewoon Ziggo dus, hopelijk gaan ze wel wat wisselingen qua cast doen. Plooij lekker met pensioen, de gebroeders Coronel lekker links laten liggen, mogelijk iemand langs Mol als aanvulling. Ben daar niet per se blij mee eigenlijk als het weer naar Ziggo gaat. Sowieso zou ik het jammer vinden als Viaplay verdwijnt. Voor mij perfect qua sportaanbod. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 7 uur geleden zei joostmakaay: https://tweakers.net/nieuws/216086/viaplay-stelt-publicatie-kwartaalcijfers-opnieuw-uit-ditmaal-tot-donderdagavond.html Volgend jaar weer gewoon Ziggo dus, hopelijk gaan ze wel wat wisselingen qua cast doen. Plooij lekker met pensioen, de gebroeders Coronel lekker links laten liggen, mogelijk iemand langs Mol als aanvulling. Is nog lang niet zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 39 minuten geleden zei delichris: Is nog lang niet zeker. Viaplay zou de rechten dit seizoen al aangeboden hebben bij Ziggo, maar de vraagprijs was Ziggo te gortig (link). Lijkt mij niet dat ze dan voor hetzelfde bedrag de rechten van 2024 aan kunnen houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 9 uur geleden zei joostmakaay: Viaplay zou de rechten dit seizoen al aangeboden hebben bij Ziggo, maar de vraagprijs was Ziggo te gortig (link). Lijkt mij niet dat ze dan voor hetzelfde bedrag de rechten van 2024 aan kunnen houden. We gaan het zien. Het zijn nu allemaal speculaties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 https://tweakers.net/nieuws/216182/viaplay-presenteert-toekomstplan-en-meermaals-uitgestelde-negatieve-cijfers.html Ten dode opgeschreven dat Viaplay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 1 minuut geleden zei joostmakaay: https://tweakers.net/nieuws/216182/viaplay-presenteert-toekomstplan-en-meermaals-uitgestelde-negatieve-cijfers.html Ten dode opgeschreven dat Viaplay Vind het toch wel jammer, qua reclames etc lopen ze denk ik gewoon heel veel inkomsten mis. Dat is dan ook de reden waarom ik het jammer vind, geen reclames Af en toe een korte break over één van hun klote series maar meer ook niet. Al mag alles ook wel terug naar Ziggo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 2 minuten geleden zei La Pulga: Vind het toch wel jammer, qua reclames etc lopen ze denk ik gewoon heel veel inkomsten mis. Dat is dan ook de reden waarom ik het jammer vind, geen reclames Af en toe een korte break over één van hun klote series maar meer ook niet. Al mag alles ook wel terug naar Ziggo. Imo heeft dat gezeik met stabiliteit van streams in de begin periode ze de kop gekost, en vooral de houding die ze daarin hadden ("Komt door je internet"). En zaken zoals darts had je het eerste jaar gewoon op het open kanaal uit moeten zenden, had je naar verloop van tijd enkel meer abonnees kunnen bezorgen. Ho-Ping en v/d Garde mogen wel (terug) bij Ziggo aanschuiven van mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten