Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

49 minuten geleden zei La Pulga:

Denk dat het wel spannend kan gaan worden hoor voorin met McLaren, Mercedes en Ferrari :D 

was dat in 2005 dat er in Brazilië toen nog 3 kampioen konden worden? Met Massa, Vettel en Alonso volgens mij. 

2007, Raikkonen, Hamilton en Alonso.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-11-2023 om 19:17 zei joostmakaay:

Voor de statistieken/records een mooi seizoen, maar nog een van deze en je gaat kijkers kwijt raken. Hoop dat RB iemand in het tweede stoeltje gaat zetten die het Max nog enigszins moeilijk kan gaan maken, anders gaat het weer een groot snoozefest worden komend seizoen.

Ze hebben al bekend gemaakt dat Perez volgend jaar ook bij RB rijdt toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uitzonderlijk seizoen inderdaad. Normaal gesproken komt het veld dichterbij naarmate de regels lange gehandhaafd blijven. Voor de recordboeken is dit leuk, maar ik merk dat ik ook niet elke quali en race ga zitten en dan ben ik nog een Verstappen-aanhanger. Laat staan hoe de rest hier over denkt. 

Ik zou het echt prachtig vinden als Ferrari en McLaren echt een stap maken. Toto Wolff en zijn hypocriete gezwets kan ik toch te slecht tegen om hen een grote rol te gunnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We krijgen volgend jaar gewoon nog zo'n seizoen, mits Max deze focus weet vast te houden. De andere teams gaan niet dichterbij komen. Sterker nog, ik verwacht dat Red Bull nog verder weg gaat lopen.

Dit jaar hebben ze de auto amper ontwikkeld omdat de voorsprong toch al zo groot was en ze met die straf zaten vanwege de budgetcap. 

RB heeft al heel vroeg in het seizoen besloten om de focus op 2024 te gaan leggen, vanwege bovenstaande. Daarmee hebben ze vermoedelijk de voorsprong die ze al hadden alleen maar vergroot. 

Teams als Ferrari, Mercedes, McLaren en Aston Martin hadden die luxe niet omdat zij tot aan de laatste race met elkaar in strijd waren om plekjes in het kampioenschap.

Daarnaast moeten we niet vergeten dat de samenwerking tussen RB en AT is geïntensiveerd. AT gaat de meeste onderdelen van RB overnemen, waardoor die onderdelen met behulp van de windtunnel-tijd van AT getest kunnen worden, waardoor RB meer tijd overhoudt voor de ontwikkeling van hun auto. 

Mits er geen grove fouten gemaakt gaan worden (zoals McLaren begin van 't seizoen), verwacht ik dat Max volgend jaar alles zou kunnen winnen.

bewerkt door De Raam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://tweakers.net/nieuws/216086/viaplay-stelt-publicatie-kwartaalcijfers-opnieuw-uit-ditmaal-tot-donderdagavond.html

Volgend jaar weer gewoon Ziggo dus, hopelijk gaan ze wel wat wisselingen qua cast doen. Plooij lekker met pensioen, de gebroeders Coronel lekker links laten liggen, mogelijk iemand langs Mol als aanvulling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei joostmakaay:

https://tweakers.net/nieuws/216086/viaplay-stelt-publicatie-kwartaalcijfers-opnieuw-uit-ditmaal-tot-donderdagavond.html

Volgend jaar weer gewoon Ziggo dus, hopelijk gaan ze wel wat wisselingen qua cast doen. Plooij lekker met pensioen, de gebroeders Coronel lekker links laten liggen, mogelijk iemand langs Mol als aanvulling.

Ben daar niet per se blij mee eigenlijk als het weer naar Ziggo gaat. Sowieso zou ik het jammer vinden als Viaplay verdwijnt. Voor mij perfect qua sportaanbod.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei joostmakaay:

Is nog lang niet zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei joostmakaay:

Viaplay zou de rechten dit seizoen al aangeboden hebben bij Ziggo, maar de vraagprijs was Ziggo te gortig (link). Lijkt mij niet dat ze dan voor hetzelfde bedrag de rechten van 2024 aan kunnen houden.

We gaan het zien. Het zijn nu allemaal speculaties. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei joostmakaay:

Vind het toch wel jammer, qua reclames etc lopen ze denk ik gewoon heel veel inkomsten mis. Dat is dan ook de reden waarom ik het jammer vind, geen reclames :D Af en toe een korte break over één van hun klote series maar meer ook niet.

Al mag alles ook wel terug naar Ziggo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei La Pulga:

Vind het toch wel jammer, qua reclames etc lopen ze denk ik gewoon heel veel inkomsten mis. Dat is dan ook de reden waarom ik het jammer vind, geen reclames :D Af en toe een korte break over één van hun klote series maar meer ook niet.

Al mag alles ook wel terug naar Ziggo.

Imo heeft dat gezeik met stabiliteit van streams in de begin periode ze de kop gekost, en vooral de houding die ze daarin hadden ("Komt door je internet"). En zaken zoals darts had je het eerste jaar gewoon op het open kanaal uit moeten zenden, had je naar verloop van tijd enkel meer abonnees kunnen bezorgen.

Ho-Ping en v/d Garde mogen wel (terug) bij Ziggo aanschuiven van mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites