delichris Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Ferrari neemt ook sneeuwkettingen mee zodat ze hun banden heel houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Max weer lekker zichzelf kort na die hele presentatie poppenkast. “Ik voel me een clown” Het is ook echt verschrikkelijk daar in Vegas. Circuit is niks, poppenkast eromheen is cringe en nu is het weer ook nog beter dan verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Wat een DRAMA zeg. Putdeksel... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Deksel? Hele put er uit. Hele weekend nu in gevaar, dit is niet even wat laswerk. Zakje snelbeton gaat dat niet oplossen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 11 minuten geleden zei The Saint: Deksel? Hele put er uit. Hele weekend nu in gevaar, dit is niet even wat laswerk. Zakje snelbeton gaat dat niet oplossen. Het zou juist het beton zijn dat los liet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Live beelden, ze zijn aan het lassen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Wat een shitshow Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 (bewerkt) Die hele Las Vegas is sowieso niks. Amerikanen houden te veel van show, minder van de sport zelf. Ik zou me ook kapot schamen als ik daar moest racen. Nu ik die live beelden zie zou ik er ook niet willen wonen. Lijkt wel disneyland 17 november 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Gaat allemaal om de centjes hè. Je zou zeggen dat de VS al genoeg races heeft met COTA en Miami. Schijnbaar is het dus dusdanig interessant dat het kan. Jammer dat commercie dan de afweging is en niet spektakel/liefde voor de sport. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 54 minuten geleden zei Rinus: Nu ik die live beelden zie zou ik er ook niet willen wonen. Lijkt wel disneyland Las Vegas is dan ook echt een shithole zeg. Alleen leuk als je wilt drinken en gokken. Nu ik het zo zeg: Best prima stadje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Wat een farce. Tweede training start straks om 11:00. Dat is 02:00 lokale tijd. Haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Cool. Dus kwalificatie en race dit weekend met slaaptekort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Het wordt ook niet beter, ghehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Haha Sainz gridstraf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Wat een fiasco deze straf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 22 minuten geleden zei rich ruzzian: Wat een fiasco deze GP. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Leuke race wel! Ondanks het fiasco van de rest van het weekend. Heel knap van Leclerc, maar wat dom van Perez zeg, allemachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Wat een flapdrol is Perez. Man man man. Wie is er dommer een ezel of Perez? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Serieus Perez, hoe krijg je het toch voor elkaar om die 2e plek nog weg te geven? 🤦♂️ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Al met al, qua race vond ik dit een van de leukere dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Collin Veijer pole in de Moto3. Heel knap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Hopelijk neemt Max volgend jaar een sabbatical of doet hij een jaartje racen in een Haasje, wat een saai seizoen was dit weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 51 minuten geleden zei La Pulga: Hopelijk neemt Max volgend jaar een sabbatical of doet hij een jaartje racen in een Haasje, wat een saai seizoen was dit weer. En je weet gewoon dat zelfs dan Ferrari het nog gaat verknallen om WCC te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 8 minuten geleden zei joostmakaay: En je weet gewoon dat zelfs dan Ferrari het nog gaat verknallen om WCC te worden. Denk dat het wel spannend kan gaan worden hoor voorin met McLaren, Mercedes en Ferrari was dat in 2005 dat er in Brazilië toen nog 3 kampioen konden worden? Met Massa, Vettel en Alonso volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 3 minuten geleden zei La Pulga: Denk dat het wel spannend kan gaan worden hoor voorin met McLaren, Mercedes en Ferrari was dat in 2005 dat er in Brazilië toen nog 3 kampioen konden worden? Met Massa, Vettel en Alonso volgens mij. Zo zou graag Alonso nog een keer in een auto van dat kaliber willen zien, imo die enige die Max het week in week uit moeilijk zou kunnen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten