Hwb Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Wat doet Raikkonen dan? Ik zie hem niet naar binnen komen. Blijft vrij strak langs de muur rijden. Vettel komt erg naar buiten, Verstappen wijkt iets uit en raakt daarbij Kimi. Of zie ik het dan helemaal fout? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Ik dacht dat te zien bij het eerste beeld dat ik zag, daarna 2x herhaling gezien om te checken. Het is Vettel die die crash veroorzaakt, Kimi kon geen kant op. En wat je zegt over zijn lijn naar de bocht klopt wel, maar wat moest hij dan met zo'n superstart? Hem bij Max achterin parkeren? Logisch dat hij buitenom wil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Wat een race hoor. Helemaal de beginfase, waar Vettel zichzelf eigenlijk het kampioenschap uit rijdt en daarbij Kimi en Max. Ik dacht in eerste instantie nog dat Max aan het knijpen was, daar waar er geen ruimte was, maar die was vandaag echt passagier. Ook Kimi had wel iets meer ruimte kunnen houden en dan vooral voor zichzelf. Maar Vettel is echt dom bezig geweest zeg. Verder heeft Hamilton in de regen gewoon de hele hut weer tot stront gereden. In de regen is er echt niemand beter dan hij. Jammer ook van Alonso trouwens, want die had echt een wereldstart, maar er was ook teveel beschadigd. Stand nu: 1. Hamilton 263 2. Vettel 235 3. Bottas 212 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 [Twitter]909388428630003716[/twitter] Die zijn de realiteit ook uit het oog verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Ik dacht dat te zien bij het eerste beeld dat ik zag, daarna 2x herhaling gezien om te checken. Het is Vettel die die crash veroorzaakt, Kimi kon geen kant op. En wat je zegt over zijn lijn naar de bocht klopt wel, maar wat moest hij dan met zo'n superstart? Hem bij Max achterin parkeren? Logisch dat hij buitenom wil. Nou als er geen ruimte is dan is er geen ruimte he. Daar waar max meerdere malen door Ferrari uitgespuugd is over de verkeerde lijnen en de verkeerde acties, doe je nu precies hetzelfde. Superstart of niet, als er geen ruimte is is er geen ruimte. Totaal belachelijk ook dat Ferrari die tweet de wereld in gooit. Dikke vette goeie wel voor die arrogante Vettel. Dat die man nooit meer wereldkampioen mag worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Ik dacht dat te zien bij het eerste beeld dat ik zag, daarna 2x herhaling gezien om te checken. Het is Vettel die die crash veroorzaakt, Kimi kon geen kant op. En wat je zegt over zijn lijn naar de bocht klopt wel, maar wat moest hij dan met zo'n superstart? Hem bij Max achterin parkeren? Logisch dat hij buitenom wil. Ik dacht eerst ook dat Kimi fout zat maar die is ook slachtoffer. Vettel veroorzaakte deze chaos, onbegrijpelijk. Wordt wel echt moe van het gejank van Ferrari richting Max, steeds maar wijzen ipv normale zelfreflectie te hebben. Gunde Vettel eerst wel het WK maar ben wel klaar met Ferrari. Hup Lewis! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Vettel is de enige die fout zat. Raikkonen kon hier niks aan doen, was genoeg ruimte om Verstappen linksom in te halen. Vettel stuurde echter te ver in, Max DNF Verstappen moest licht uitwijken naar links en raakte Raikkonen. That's all. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Ik vond Massa overigens erg erg slecht. Stroll was ook niet heel goed, met zijn nerveuze manier van sturen, maar heeft nog punten gehaald, daar waar Massa ouderwets zat te prutsen in de regen. Dit keer geen spins, zoals in Silverstone 2008, maar wel erg bedroevend. Bij het uitkomen van Stoffel die de pits uitkwam met de SC, ging Massa er toch voor rijden, vervolgens raakt hij bij het ingaan van bocht 5 toucheert Massa Stoffel. Later ook nog Magnussen die door Massa de muur ingedrukt wordt. Echt schandalig en in beide gevallen geen straf. Voor volgend seizoen gaan er genoeg geruchten, maar het belangrijkste van hoofdsponsor Martini is dat het een coureur is die ouder dan 25 jaar is. Olav Mol noemde Robert Kubica al en die wordt ook serieus genoemd. Nu helemaal gezien Renault voor 2018 al compleet is met Hulkenberg en Sainz. Het gerucht gaat zelfs al dat Sainz dit seizoen al naar Renault gaat en Gasly mag promoveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Zul je zien dat het Ericsson wordt als Leclerc en Gio naar Sauber gaan. :D Overigens gave race, jammer dat Max er door een ander uit gebonjourt wordt. En ook mooi voor Palmer dat hij toch nog wat puntjes pakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Zul je zien dat het Ericsson wordt als Leclerc en Gio naar Sauber gaan. :D Overigens gave race, jammer dat Max er door een ander uit gebonjourt wordt. En ook mooi voor Palmer dat hij toch nog wat puntjes pakt. Ik kan mij toch niet voorstellen dat ze bij Williams zo dom zijn om hem te kiezen als rijder naast Stroll. Enige waar hij goed in is, is prutsen en dat is bepaald niet wat Stroll nodig heeft. Ze hebben daarbij ook gewoon het geld van Papa Stroll, dus dat mag toch echt niet gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 18 september 2017 Share Geplaatst 18 september 2017 Nou als er geen ruimte is dan is er geen ruimte he. Daar waar max meerdere malen door Ferrari uitgespuugd is over de verkeerde lijnen en de verkeerde acties, doe je nu precies hetzelfde. Superstart of niet, als er geen ruimte is is er geen ruimte. Totaal belachelijk ook dat Ferrari die tweet de wereld in gooit. Dikke vette goeie wel voor die arrogante Vettel. Dat die man nooit meer wereldkampioen mag worden. Geen ruimte? Hij lag inmiddels voor op Max, hoe doe heat als er geen ruimte is?. De ruimte was krap, maar hij was er, net als eerder bij Max. Het probleem ontstaat doordat Vettel de deur dicht wil doen en Verstappen hem daardoor íets naar buiten trekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 18 september 2017 Share Geplaatst 18 september 2017 (bewerkt) Die kans is groot ja. Hoe dat was uitgespeeld zullen we nooit weten. Kimi had ook een andere (mogelijk betere) keuze kunnen maken, klopt ook. Maar dat betekent niet dat hij fout zat. En Ferrari is idd hypocriet. Overigens zijn er imo twee relevante verschillen nog in die situaties: 1) Buitenbocht vs binnenbocht 2) Max lag erachter, Kimi ervoor. 18 september 2017 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 18 september 2017 Share Geplaatst 18 september 2017 Snap niet dat mensen hier over in discussie gaan :-D Is een race incident met een samenloop van omstandigheden en het had iedereen kunnen gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 september 2017 Share Geplaatst 18 september 2017 Snap niet dat mensen hier over in discussie gaan :-D Is een race incident met een samenloop van omstandigheden en het had iedereen kunnen gebeuren. Vind je? Ik vind dat je daarmee nogal licht een understatement maakt, wat Vettel daar doet is natuurlijk compleet kansloos. Maar dat Vettel kansloos is weten we al wat langer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 september 2017 Auteur Share Geplaatst 18 september 2017 Niet je eigen mening als feit gaat verkondigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 18 september 2017 Share Geplaatst 18 september 2017 100% de schuld van Vettel, die crash bij de start. Kimi had een superstart dus hij reed langs Verstappen. Vettel sneed Verstappen af in de richting van de muur waar Kimi al reed, dus gingen ze met zijn drieën eraf. Kimi deed in mijn ogen niets fout, hij reed niet op een handige plek, maar het is de start van de race, er is nergens ruimte. Hij had waarschijnlijk Max al ingehaald voordat ze de eerste bocht bereikt zouden hebben, aangezien zijn achterwiel het voorwiel van Verstappen raakte bij de crash. De vergelijking met Spa gaat nergens over, omdat de afstand van de lijn naar de eerste bocht in Spa een stuk korter is dan in Singapore. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 september 2017 Share Geplaatst 18 september 2017 Het is wel heel duidelijk dat Vettel gewoon vol de fout in gaat. Ik begrijp dat verdedig (op de sociale platformen) van de Ferrari's niet. Je ziet overduidelijk dat Vettel gewoon te ver van z'n lijn af gaat. Hoe vaker ik het terugzie, hoe vetter de start van Kimi was. Geweldig gereden zeg. Hopelijk over 2 weken wat meer geluk voor Max. Ondertussen raakt Ricciardo een goed seizoen, stiekem gun ik het hem wel. Rijdt toch wel een stabiel seizoen, ondanks dat hij vaak profiteert van de uitvallers voor hem. En gun Lewis het WK nu alleen maar meer, arrogante rode natnekken. Bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 19 september 2017 Share Geplaatst 19 september 2017 Het is wel heel duidelijk dat Vettel gewoon vol de fout in gaat. Ik begrijp dat verdedig (op de sociale platformen) van de Ferrari's niet. Je ziet overduidelijk dat Vettel gewoon te ver van z'n lijn af gaat. Hoe vaker ik het terugzie, hoe vetter de start van Kimi was. Geweldig gereden zeg. Hopelijk over 2 weken wat meer geluk voor Max. Ondertussen raakt Ricciardo een goed seizoen, stiekem gun ik het hem wel. Rijdt toch wel een stabiel seizoen, ondanks dat hij vaak profiteert van de uitvallers voor hem. En gun Lewis het WK nu alleen maar meer, arrogante rode natnekken. Bah. Schuld vind ik ver gaan. In principe doet Vettel niets fout door zijn lijn te verdedigen, maar door de geweldige start van Kimi wat je gewoon niet in je spiegels kunt zien, veroorzaakt het uiteindelijk een ongeluk met deze gevolgen. Een race incident die wel eens kan gebeuren. Dat Ferrari dom loopt te praten over Max die beide Ferrari's eraf rijdt is natuurlijk onzin, net als dat Vettel met het kampioenschap in zijn achterhoofd beter had moeten weten, maar in feite doet hij niets illegaals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Nu mag je al gewoon je lijn niet verdedigen volgens sommige mensen :-D Gewoon een race incident inderdaad. Niks meer, niks minder. Heeft die Britse jankbal weer alle geluk van de wereld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 (bewerkt) Montass zegt zinnige dingen, maar met het verdedigen van een lijn heeft het natuurlijk niet te maken. Wel van een positie, maar je kunt niet met droge ogen beweren dat Vettel een (verdedigbare) 'lijn' had. 20 september 2017 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Montass zegt zinnige dingen, maar met het verdedigen van een lijn heeft het natuurlijk niet te maken. Wel van een positie, maar je kunt niet met droge ogen beweren dat Vettel een (verdedigbare) 'lijn' had. Vitesse88 heeft het over "te ver van zijn lijn afgaan", daar reageren Hans en ik ook op. We hadden ook positie kunnen zeggen inderdaad, maar volgens mij bedoelen we gewoon hetzelfde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Ik gun het Lewis ook wel meer dan Vetteltje ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Nu mag je al gewoon je lijn niet verdedigen volgens sommige mensen :-D Gewoon een race incident inderdaad. Niks meer, niks minder. Heeft die Britse jankbal weer alle geluk van de wereld. Het mag strikt gezien natuurlijk wel, maar slim is het niet. Hij heeft dan ook geen straf gekregen van de stewards, maar iemand als Vettel had natuurlijk beter moeten weten onder deze omstandigheden. Het was gewoon een beetje dom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 september 2017 Share Geplaatst 26 september 2017 Gasly komende 2 weken de vervanger van Kvyat. Die lijkt me definitief klaar dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 26 september 2017 Share Geplaatst 26 september 2017 (bewerkt) Terecht natuurlijk. Vraag me wel af hoe ze dat volgebd seizoeb gaan doen. Of is dit vooral om Gasly vast te laten wennen en hem dan naast Kvyat zetten volgend seizoen? 26 september 2017 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten