007mark Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Strakke race van Max, niet normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Prima call weer Ferrari! Leclerc binnen halen en die rijdt dan even te hard in de pits. Past prima in het seizoen daar. Wat een parodie op een team. Ook Leclerc laat zien niet klaar te zijn voor een echte titelstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Leclerc nog +5 seconden en dus een plek verloren. Wat een treurnis toch bij Ferrari.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Ze vroegen nog net niet wat ze vanavond moeten gaan eten aan Leclerc en Sainz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Echt ongelooflijk, wat een pannenkoeken bij Ferrari. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 3 minuten geleden zei sennid: Ze vroegen nog net niet wat ze vanavond moeten gaan eten aan Leclerc en Sainz Die boardradio met Leclerc ook halverwege de race. Een hele vraagstelling over een eventuele nieuwe stop en dan welke banden eronder zouden moeten. Dat is toch waar je een race strategist voor hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 17 minuten geleden zei 007mark: Strakke race van Max, niet normaal. Msg ook wel. als je by far de beste auto hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 10 minuten geleden zei sennid: Ze vroegen nog net niet wat ze vanavond moeten gaan eten aan Leclerc en Sainz Ik hoop niet dat ze met elkaar bellen als LeCler of de engineer sex heeft met hun partner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 4 minuten geleden zei delichris: Ik hoop niet dat ze met elkaar bellen als LeCler of de engineer sex heeft met hun partner. De engineer met de vriendin van Leclerc bedoel je? Dan zou ik inderdaad ook niet bellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Dit was een masterclass zeg. Ferrari toch weer matig zeg, de keuze op het einde met Lec ook. Sneaky van Alonso ook Maar dat hij dan te hard in de pit rijdt, zo typisch ook weer. Bij Sainz ging het over plan D maar bij Norris plan G Alonso aan het begin, genieten haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 1 uur geleden zei rich ruzzian: Wat een flop zo weer de Formule 1. Is niks spannends aan. Verstappen achteraan moeten starten en gaat gewoon met vingers in de neus winnen. Dejavu naar de Mercedes dominantie op deze manier. Als dit nu week in week uit het geval is zou ik het er mee eens zijn… Hij had dit weekend gewoon een absurd snelle wagen. Dat is dit seizoen niet iedere race zo geweest. Verder viel het dubbeltje ook nog eens zijn kant op met een vroege SC, LeClerc die moest pitten vanwege plastic bij zijn remmen? die daarna in een DRS trein terug de baan op kwam. P14 of P20 starten zit ook nog wel wat verschil tussen. Ferrari weer frotten. Hamilton met een absurde actie en ook uitleg. Blindspot.. huh hoe dan? Je doet toch een inhaalpoging dan weet je toch dat Alonso daar zit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Alonso had natuurlijk 100% gelijk met 'hij kan alleen starten als hij vooraan staat' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 8 uur geleden zei rich ruzzian: IK heb nooit problemen met ViaPlay. Dan ben je een van de weinigen. Ook via je telefoon niet? Via m'n telefoon doe ik zo min mogelijk, ook al heb ik net een nieuwe en kan ik het eens proberen. Via TV en laptop gaat wel redelijk goed nu. Maar de navigatie daar is nog steeds wel ruk. Kan heel vaak niet meteen vinden wat ik wil, staan geen duidelijke headers bij en staat niet op logische volgorde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Question? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 (bewerkt) 17 uur geleden zei Michaelinho*: Prima call weer Ferrari! Leclerc binnen halen en die rijdt dan even te hard in de pits. Past prima in het seizoen daar. Wat een parodie op een team. Ook Leclerc laat zien niet klaar te zijn voor een echte titelstrijd. Niet alleen het te hard (1km p/u) rijden, hij had ook niet de juiste hoeveelheid seconden voorsprong. Een marge van 2 sec was beter geweest om naar binnen te gaan, dit was veel te krap aan. Stelletje flapdrollen bij Ferrari. 29 augustus 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 september 2022 Share Geplaatst 2 september 2022 Heerlijk vertoeven hier op Zandvoort zeg. Echt wel heel vet om bij te zijn. Jammer dat Max al zo snel voor code rood zorgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 2 september 2022 Share Geplaatst 2 september 2022 2 minuten geleden zei 007mark: Heerlijk vertoeven hier op Zandvoort zeg. Echt wel heel vet om bij te zijn. Jammer dat Max al zo snel voor code rood zorgt. Rijdt met de helmdesign van zijn vader, gaat gelijk mis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 september 2022 Share Geplaatst 2 september 2022 Op 29-8-2022 om 00:12 zei Chiemel: Dan ben je een van de weinigen. Ook via je telefoon niet? Via m'n telefoon doe ik zo min mogelijk, ook al heb ik net een nieuwe en kan ik het eens proberen. Via TV en laptop gaat wel redelijk goed nu. Maar de navigatie daar is nog steeds wel ruk. Kan heel vaak niet meteen vinden wat ik wil, staan geen duidelijke headers bij en staat niet op logische volgorde. Ik heb met zowel darts, series, films, voetbal en F1 nog nooit problemen gehad met ViaPlay. Ben wel tevreden met het aanbod ook. Ziggo Sport kan mooi de deur uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 2 september 2022 Share Geplaatst 2 september 2022 Nieuw hoogtepunt van de verslaggeving: Christian Aalbers die in het publiek mensen gaat interviewen.... 'Wat gaat er door je heen als je Max stil ziet vallen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 2 september 2022 Share Geplaatst 2 september 2022 Ik ben heel blij met F1TV en commentaar van Brundle en Crofty. Kan ik iedereen hier aanraden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 september 2022 Share Geplaatst 2 september 2022 300.000 man in Zandvoort vanaf vandaag, holy *** Als ze maar genieten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 september 2022 Share Geplaatst 2 september 2022 1 uur geleden zei Kyrill: 300.000 man in Zandvoort vanaf vandaag, holy *** Als ze maar genieten! Voor het circuit. Dan komen er ook nog veel voor het feest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 2 september 2022 Share Geplaatst 2 september 2022 Mooie dag op Zandvoort gehad, echt een super sfeertje. Al ging 't nog niet helemaal lekker bij Max, maar ik ben hoopvol voor morgen en overmorgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 september 2022 Share Geplaatst 3 september 2022 Ik zit nu F3 te kijken en toch al aardig wat mensen op de tribunes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten