Beppu Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 11 uur geleden zei Kelvin: Ik zat beetje met collega te sparren, maar een optie die ik nog wel zag gebeuren: Gasly naar Alpine (twee Fransen bij Renault) en vervolgens Piastri naar Alpha Tauri. In de veronderstelling dat Lawson de plek van Tsunoda krijgt. Als je goed rijdt bij Alpha Tauri zit je natuurlijk op de juiste plek om Perez op te volgen over 1,5 jaar. Geen gekke gedachte wetende dat Webber Piastri zijn manager is. Heeft natuurlijk ook banden met Red Bull. Mocht er uiteindelijk uitkomen dat Piastri geen Stoeltje beeft volgend jaar dan heeft hij zichzelf wel echt enorm in de voet geschoten zeg. Kan haast niet anders dan dat hij al ergens een akkoordje heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 8 uur geleden zei Beppu: Geen gekke gedachte wetende dat Webber Piastri zijn manager is. Heeft natuurlijk ook banden met Red Bull. Mocht er uiteindelijk uitkomen dat Piastri geen Stoeltje beeft volgend jaar dan heeft hij zichzelf wel echt enorm in de voet geschoten zeg. Kan haast niet anders dan dat hij al ergens een akkoordje heeft. Als hij geen andere optie heeft is Webber de slechtste manager ooit. Kan wel redelijk in de theorie van Kelvin meegaan. Al weet iedere coureur dat je uiteindelijk naast Max terecht komt. Ervan uitgaande dat hij dan minimaal 2 wereldtitels heeft en gezien zijn talent moet je je afvragen of je hem als teamgenoot wil. Ik denk toch McLaren voor Piastri en dan Ricciardo naar Willams of naar Alpine. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Veekay heeft bijgetekend bij Ed Carpenter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 17 uur geleden zei Satyr: Veekay heeft bijgetekend bij Ed Carpenter Verrassend wel, want hij werd ook genoemd bij Chip Ganassi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 Wie gaan er nog Nascar kijken om 9 uur? Kimi gaat beetje raijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 14 minuten geleden zei La Pulga: Wie gaan er nog Nascar kijken om 9 uur? Kimi gaat beetje raijden. Ik, kijk altijd. Groene vlag is om 21:15 trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 2 uur geleden zei Satyr: Ik, kijk altijd. Groene vlag is om 21:15 trouwens. Tenzij er natuurlijk drie druppels vallen. Dat is echt wel kut aan Nascar hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 Ricciardo volgend jaar dus niet meer bij Mclaren. Pastri wordt genoemd als opvolger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 Dat lijkt me wel evident ja. Zou Ricciardo dan toch terugkeren bij Alpine ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Het zou mij eigenlijk niets verbazen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Of Anders Williams? Wat ik als enige mogelijkheid nog zie naast Albon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 25 augustus 2022 Overzicht teams en coureurs voor 2023; Ferrari; - Charles Leclerc - Carlos Sainz Red Bull; - Max Verstappen - Sergio Perez Mercedes; - Lewis Hamilton - George Russell McLaren; - Lando Norris - Oscar Piastri Alpine; - Esteban Ocon - nnb Alpha Tauri; - Pierre Gasly - Yuki Tsunoda Aston Martin; - Fernando Alonso - Lance Stroll Williams; - Alexander Albon - nnb Alfa Romeo; - Valtteri Bottas - Guanyu Zhou Haas; - Kevin Magnussen - Mick Schumacher Waar een naam staat, is bevestigd. Schuingedrukt is niet bevestigd, maar lijkt vrijwel zeker. Nnb is, uiteraard, nog niet bekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Thank god.. Paul Ricard van de kalender af. Wat een zaadcircuit is dat zeg. Wat er voor terug komt is helaas niet beter met Qatar en Las Vegas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 26 augustus 2022 Share Geplaatst 26 augustus 2022 13 uur geleden zei Michaelinho*: Thank god.. Paul Ricard van de kalender af. Wat een zaadcircuit is dat zeg. Wat er voor terug komt is helaas niet beter met Qatar en Las Vegas Hallo, Laatste 2x Max gewonnen Tegenwoordig moet je gewoon zo denken haha! Toch 25 puntjes minder Audi officieel in de F1. Ergens wel zonde dat ze in gaan stappen bij Sauber en Porsche bij RB. Zou het wel magisch vinden als je Audi of Porsche als extra team zou krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 augustus 2022 Share Geplaatst 26 augustus 2022 Hoe meer extra teams hoe beter is ook wel mijn mening. Zou toch heerlijk zijn als je een grid van 26 of 28 auto's hebt in de F1. Zal er helaas niet van komen op korte termijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 26 augustus 2022 Share Geplaatst 26 augustus 2022 Als ik het goed heb begrepen gaan ze enkel motoren leveren toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 augustus 2022 Share Geplaatst 26 augustus 2022 17 uur geleden zei Richarð.: Overzicht teams en coureurs voor 2023; Ferrari; - Charles Leclerc - Carlos Sainz Red Bull; - Max Verstappen - Sergio Perez Mercedes; - Lewis Hamilton - George Russell McLaren; - Lando Norris - Oscar Piastri Alpine; - Esteban Ocon - nnb Alpha Tauri; - Pierre Gasly - Yuki Tsunoda Aston Martin; - Fernando Alonso - Lance Stroll Williams; - Alexander Albon - nnb Alfa Romeo; - Valtteri Bottas - Guanyu Zhou Haas; - Kevin Magnussen - Mick Schumacher Waar een naam staat, is bevestigd. Schuingedrukt is niet bevestigd, maar lijkt vrijwel zeker. Nnb is, uiteraard, nog niet bekend. Piastri is toch nog niet officieel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 26 augustus 2022 Share Geplaatst 26 augustus 2022 1 uur geleden zei Keko: Als ik het goed heb begrepen gaan ze enkel motoren leveren toch? Oui. Audi bij Sauber en Porsche bij RB. Zou dus betekenen dat Alfa Romeo verdwijnt, tenzij ze elders onderdak vinden of zelf starten. 12 minuten geleden zei delichris: Piastri is toch nog niet officieel? Ik citeer Richard even > Waar een naam staat, is bevestigd. Schuingedrukt is niet bevestigd, maar lijkt vrijwel zeker. Nnb is, uiteraard, nog niet bekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 augustus 2022 Share Geplaatst 26 augustus 2022 Ah dat was me even ontgaan. Ricciardo kan je schuingedrukt bij Alpine zetten. Hij wordt daar nadrukkelijk genoemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 26 augustus 2022 Share Geplaatst 26 augustus 2022 Zowel lMax als LeClerc dus mogelijk motorwissel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 augustus 2022 Share Geplaatst 26 augustus 2022 3 minuten geleden zei rich ruzzian: Zowel lMax als LeClerc dus mogelijk motorwissel? LeClerc werd genoemd, maar van Max nog niets gelezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 augustus 2022 Share Geplaatst 26 augustus 2022 Mensen die na al die jaren nog steeds LeClerc ipv Leclerc typen, krijgen een ban voor een GP weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 augustus 2022 Share Geplaatst 26 augustus 2022 Dus als je LeClerc typt krijg je een ban cool. Dan mag van mij LeClerc uitvallen, want LeClerc heeft een slechte auto. En het broertje van LeClerc mag ook wel een slecht weekend hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 26 augustus 2022 Share Geplaatst 26 augustus 2022 Hopen dat VerStappen wint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 augustus 2022 Share Geplaatst 26 augustus 2022 Ik ga vanavond liever voor Vers Tappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten