Jump to content

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.
 Share

Recommended Posts

Aan de kwaliteit van het beeld of haperingen ligt het ook niet hoor, daar heb ik echt 0,0 last van. Het commentaar daarentegen kan me gewoonweg niet bekoren en zeker met de bijdrages van Kalff krijg ik gewoon spontaan jeuk op plekken waar je geen jeuk wil hebben.

Kan leuk worden straks. Stralend weer bij de F3 (baan wel nat) en F2. Nu is het zeiknat bij de Porsche Supercup :D

Viaplay kan ik inmiddels mee leven. Net wel weer iets raars. Stream van de Porsche Supercup zei; ‘Bedankt voor het kijken!’. Gelukkig zendt Discovery+ ‘m ook uit. 

Edited by Michaelinho*

16 minuten geleden zei Michaelinho*:

Kan leuk worden straks. Stralend weer bij de F3 (baan wel nat) en F2. Nu is het zeiknat bij de Porsche Supercup :D

Viaplay kan ik inmiddels mee leven. Net wel weer iets raars. Stream van de Porsche Supercup zei; ‘Bedankt voor het kijken!’. Gelukkig zendt Discovery+ ‘m ook uit. 

Ja dat had ik ook inderdaad. Even uit- en aanzetten en toen deed 'ie het plots weer wel.

edit; de weersvoorspelling is 60+% kans op regen :< 

image.png.bb1f59c7afc05b6ca42f3e09d7008fe6.png

11 uur geleden zei La Pulga:

Niks gemist dus vandaag :D 

Behalve de slechte programmering vanuit Viaplay niet nee :-D

Helemaal voorin saaie race met uitzondering van inhaalactie Perez op Leclerc na de pitstops. Dat was echt cojones tonen. Lager op het veld wel een mooi treintje dat telkens binnen 2 a 3 seconden van elkaar zat.

Goed weekend voor Red Bull. Zo goed als het complete drama weekend in Bahrein weggewerkt :)

Hamilton wil weer een statement maken richting de FIA door de persco bij te wonen met 3 horlogos, 3 kettingen en om elke vinger een ring om. Laat’ie zich druk maken om die bagger auto van ‘m, misselijk jankertje..

23 minuten geleden zei Michaelinho*:

Meer mensen waarbij Viaplay niet werkt? Krijg geen enkele stream aan de praat. En ja de rest werkt wel gewoon ;c

Kwam er wel met moeite in, maar uiteindelijk nu al 20 minuten probleemloos aan het kijken.