delichris Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 Het zal nooit meevallen. Er zijn doden gevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 Je hebt gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 Ik denk dat zolang Poetin daar aan de macht is je voorlopig helemaal niets moet willen organiseren daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 18 minuten geleden zei La Pulga: Ik denk dat zolang Poetin daar aan de macht is je voorlopig helemaal niets moet willen organiseren daar. We gaan ook naar de Spelen in China en meer van dat soort voorbeelden, dus dat statement is sowieso lastig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 12 minuten geleden zei timpy00: We gaan ook naar de Spelen in China en meer van dat soort voorbeelden, dus dat statement is sowieso lastig. Klopt maar je zou ergens moeten beginnen. Dit is wat recenter, dichterbij en de beelden liegen er niet om. + dat de F1 een stuk groter is dan de Spelen (denk ik) Het boeide gister ook echt niemand dat Nederland basketbalde in Rusland bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 20 minuten geleden zei La Pulga: Klopt maar je zou ergens moeten beginnen. Dit is wat recenter, dichterbij en de beelden liegen er niet om. + dat de F1 een stuk groter is dan de Spelen (denk ik) Het boeide gister ook echt niemand dat Nederland basketbalde in Rusland bijvoorbeeld. Vergelijk het met de Krim of Georgië. Kleinschaliger, absoluut. Maar nog steeds ongeoorloofde militaire acties vanuit Rusland die veroordeeld werd door Europa en tal van sancties zouden opleveren. Resultaat: Winterspelen in 2014 en WK in 2018 beide naar Rusland. Anyhoo, over de FIA. Ze gaan niet nu al die race cancelen. Niet om de redenen die Satyr omschrijft, maar simpelweg omdat het juridisch eerst bekeken moeten worden en dat duurt ff. Ze kunnen wel een statement maken tegen de acties.. misschien hebben ze dat al gedaan. Dat de UEFA wél ingrijpt is ook niet te vergelijken. Het gaat het met een CL finale om een eendaags evenement, waarvan vast staat dat de UEFA kan en mag bepalen waar het gehouden wordt. Er is niet een vast contract over meerdere jaren. Wel soort van vergelijkbaar is de sponsoring van Gazprom. De UEFA heeft ook nog niet de contracten met Gazprom ontbonden. Ook dat is simpelweg omdat zoiets niet binnen een uur geregeld is. De F1 gaat zich 100% uitspreken tegen de race in Sochi, alleen niet zonder eerst de juridische gevolgen te overzien en kijken hoe alles zich ontwikkelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 @Lazy De race is ook een eendaags evenement hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 1 minuut geleden zei delichris: @Lazy De race is ook een eendaags evenement hoor. Naja 3 daags. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 Zojuist zei La Pulga: Naja 3 daags. Nope het is een eendaags evenemen. Net als de TT dat is ook een eendaagsevenement ook al word er vrijdag al getraind. Dat is met de CL finale ook zo he. Daar trainen ze ook een daags voor de wedstrijd op het veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 Race dus wel al gecanceld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 2 minuten geleden zei delichris: Nope het is een eendaags evenemen. Net als de TT dat is ook een eendaagsevenement ook al word er vrijdag al getraind. Dat is met de CL finale ook zo he. Daar trainen ze ook een daags voor de wedstrijd op het veld. Verschil is natuurlijk wel dat je met de vrije training en kwalificatie ook gewoon een kaartje moet kopen (+ live uitzendingen op televisie) en zelfs aparte kaartjes voor heb, dat maakt het meer een 3 daagse evenement dan een training voor een CL wedstrijd waar je waarschijnlijk geen eens toegang voor zal hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 3 minuten geleden zei La Pulga: Verschil is natuurlijk wel dat je met de vrije training en kwalificatie ook gewoon een kaartje moet kopen (+ live uitzendingen op televisie) en zelfs aparte kaartjes voor heb, dat maakt het meer een 3 daagse evenement dan een training voor een CL wedstrijd waar je waarschijnlijk geen eens toegang voor zal hebben. Lieverd de F1 race is een eendaagse evenement net als de TT in Assen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 Citaat Geen Formule 1 in Sotsji De Grand Prix van Sotsji gaat komend seizoen niet door. Dat heeft de FIA besloten in verband met de oorlog in Oekraïne. De race in Rusland stond gepland voor 25 september. Het is nog niet bekend of er een vervangende grand prix komt. Zo zie je maar dat men het wel snel kan beslissen @Satyr @Lazy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 Zo te zien een stuk minder corruptie bij de FIA dan de FIFA. Gaat niet gebeuren en wellicht ook onmogelijk, maar Sepang ter vervanging zal erg leuk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 3 minuten geleden zei delichris: Lieverd de F1 race is een eendaagse evenement net als de TT in Assen. Een F1 race is een meerjarig evenement. Maar dat terzijde. 3 minuten geleden zei delichris: Zo zie je maar dat men het wel snel kan beslissen @Satyr @Lazy Your point being? Ze hebben nu het een en ander uitgezocht en geconcludeerd dat ze het konden cancelen. Precies wat ik al aangaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 4 minuten geleden zei delichris: Lieverd de F1 race is een eendaagse evenement net als de TT in Assen. Als jij daar zo overdenkt, is dat uiteraard helemaal prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 Poeh, je zal met een type delichris getrouwd zijn :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 (bewerkt) 8 minuten geleden zei La Pulga: Als jij daar zo overdenkt, is dat uiteraard helemaal prima. Is gewoon een feit. De TT is nu nog steeds het grootste eendaagse evenement van Nederland. Ook al traint men op de vrijdag en zaterdag plus de kwalificatie van zaterdag, maar omdat de race op zondag is wordt dat gezien als een evenement net als de GP van Zandvoort. @Lazy Een f1 race is geen meerjarig hoor. @Satyr Ik kan er niets aan doen dat de FIa het nu al besluit en niet zoals jij het aangeeft er een maand over doet. Lees aub dit artikel maar even. https://www.formule1.nl/nieuws/volle-tribunes-in-zandvoort-kabinet-kondigt-versoepelingen-aan-voor-evenementen-met-publiek/ 25 februari 2022 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 Zojuist zei delichris: @Satyr Ik kan er niets aan doen dat de FIa het nu al besluit en niet zoals jij het aangeeft er een maand over doet. Nee, maar ik zei dus ook alleen maar: Het had nu nog niet gehoeven. Het kan wel en is ook gebeurd. En vervolgens ga je me 'zie je wel' taggen. Hoe oud ben je dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 Zojuist zei Satyr: Nee, maar ik zei dus ook alleen maar: Het had nu nog niet gehoeven. Het kan wel en is ook gebeurd. En vervolgens ga je me 'zie je wel' taggen. Hoe oud ben je dan? Iemand gewoon gelijk geven mag ook wel hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 1 uur geleden zei Satyr: Je hebt gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 1 uur geleden zei Lazy: Een F1 race is een meerjarig evenement. Maar dat terzijde. Your point being? Ze hebben nu het een en ander uitgezocht en geconcludeerd dat ze het konden cancelen. Precies wat ik al aangaf. Overigens heb ik even nagedacht, F1 is inderdaad een jaarlijks evenement omdat het elk jaar weer terugkomt. Laten we het alsjeblieft ook hierbij stoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 Ik gok dat Uralkali de sponsorkraan heeft dichtgedraaid, want Mazepin zou ineens niet zeker zijn van zijn plekje in de Haas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 5 minuten geleden zei Satyr: Ik gok dat Uralkali de sponsorkraan heeft dichtgedraaid, want Mazepin zou ineens niet zeker zijn van zijn plekje in de Haas. Dat zou perspectieven bieden voor de Vries? Of toch een F2 rijder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 3 minuten geleden zei delichris: Dat zou perspectieven bieden voor de Vries? Of toch een F2 rijder? Zou graag zelf Piastri zien trouwens, maar de vraag is natuurlijk of Alpine dat toestaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten