ElPrincipito Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Zojuist zei delichris: Nyck rijdt in 2022 nog in de FE met Mercedes. Je hebt gelijk! Stoppen in 2023 meen ik. Leuke coureur, hoop dat het vervolg voor hem ook succesvol zal worden, of dat nu F1 of Indy. Indy zou ook tof zijn, spannende races. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Augustus 2022 dan stoppen ze las ik net. Zou mooi zijn als Nyck daar de titel nogmaals pakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Als Hamilton stopt gaat het denk ik Stroll worden die hem opvolgt. Zijn vader koopt dan wel een stoeltje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 27 minuten geleden zei La Pulga: Als Hamilton stopt gaat het denk ik Stroll worden die hem opvolgt. Zijn vader koopt dan wel een stoeltje. Deze grap mis ik eventjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 6 minuten geleden zei timpy00: Deze grap mis ik eventjes Tis ook geen grap. https://nl.motorsport.com/f1/news/jacques-villeneuve-mercedes-valtteri-bottas-vervangen-lance-stroll-2022-ltx/6641450/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Geloof niet in het feit dat LH gaat stoppen. Als er juist een rijder is die meer gemotiveerd raakt, dan is hij het wel. Vergeet niet dat hij dit jaar voor het eerst weer fatsoenlijke tegenstand had. Ik verwacht komend jaar veel van Russell trouwens, daar gaat Max het nog verdomd lastig mee krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 7 minuten geleden zei La Pulga: Tis ook geen grap. https://nl.motorsport.com/f1/news/jacques-villeneuve-mercedes-valtteri-bottas-vervangen-lance-stroll-2022-ltx/6641450/ Een bericht uit augustus in een hele andere context lijkt me voor nu nog niet echt relevant. Zeker omdat her vooral een mening is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 1 uur geleden zei timpy00: Een bericht uit augustus in een hele andere context lijkt me voor nu nog niet echt relevant. Zeker omdat her vooral een mening is. Dat is zeker waar, maar ik voegde em alleen toe aan het lijstje met eventuele opvolgers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Russell is allang bekend. Valt Hamilton weg, dan zullen ze Ocon of Bottas nemen, eventueel de Vries Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 Gevaar is met De Vries naast Russel dat je twee jonge coureurs hebt die zich willen bewijzen en zich niet willen schikken in de rol als 2e coureur. Zie Bottas ook niet terugkeren. Simpelweg omdat ik hem geen tweede viool zie spelen achter de veel jongere Russel. Hij vond het prima achter Lewis maar achter een ‘rookie’ bij een top team kan ik me goed voorstellen dat hij geen zin heeft. Ocon zou kunnen als is die tegenwoordig compleet los van Wolf en dus ook Mercedes. Kan me ook voorstellen dat Alpine hem echt niet laat gaan als man van de toekomst voor het team. Misschien lijntje uitgooien naar Vettel? Duitser bij Mercedes is natuurlijk altijd mooi om te zien. 🤪 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 Ik denk dat Zeur Lewis gewoon gaat rijden hoor Nu een beetje zielig doen, ongetwijfeld voor wat publiciteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 2 minuten geleden zei Satyr: Ik denk dat Zeur Lewis gewoon gaat rijden hoor Nu een beetje zielig doen, ongetwijfeld voor wat publiciteit. Volgens mij lees je nergens iets vanuit hem zelf. Alleen andere mensen die voor hem denken/spreken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 Zojuist zei Vitesse88: Volgens mij lees je nergens iets vanuit hem zelf. Alleen andere mensen die voor hem denken/spreken. Alle social media ontvolgen enzo doet hij toch zelf. Of zal hij vanaf weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 13 minuten geleden zei Lazy: Gevaar is met De Vries naast Russel dat je twee jonge coureurs hebt die zich willen bewijzen en zich niet willen schikken in de rol als 2e coureur. Zie Bottas ook niet terugkeren. Simpelweg omdat ik hem geen tweede viool zie spelen achter de veel jongere Russel. Hij vond het prima achter Lewis maar achter een ‘rookie’ bij een top team kan ik me goed voorstellen dat hij geen zin heeft. Ocon zou kunnen als is die tegenwoordig compleet los van Wolf en dus ook Mercedes. Kan me ook voorstellen dat Alpine hem echt niet laat gaan als man van de toekomst voor het team. Misschien lijntje uitgooien naar Vettel? Duitser bij Mercedes is natuurlijk altijd mooi om te zien. 🤪 Mag hopen dat ze Piastri als de topper voor de toekomst zien, F3 en F2 in 2 jaar winnen is knapper dan alles wat Ocon ooit gepresteerd heeft in zijn (junior)carrière. Maar goed, uiteindelijk gaat Lewis natuurlijk wel rijden maar dat dachten we bij Rosberg 2016/17 ook... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 10 minuten geleden zei Satyr: Alle social media ontvolgen enzo doet hij toch zelf. Of zal hij vanaf weten. Dat is wel raar. Maar dat is toch niet echt blijk van zeuren over die laatste race. Hoop wel dat Lewis doorgaat is toch een va de grootste ooit. Moet uiteindelijk gewoon een mooi afscheid hebben. Als 2e komend seizoen achter Leclerc ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 1 minuut geleden zei 19CH98: Mag hopen dat ze Piastri als de topper voor de toekomst zien, F3 en F2 in 2 jaar winnen is knapper dan alles wat Ocon ooit gepresteerd heeft in zijn (junior)carrière. Maar goed, uiteindelijk gaat Lewis natuurlijk wel rijden maar dat dachten we bij Rosberg 2016/17 ook... Piastri is toch Renault/ Alpine junior? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 3 minuten geleden zei Arezo: Piastri is toch Renault/ Alpine junior? Ja, en omdat die dus F2 kampioen geworden is mag hij daar niet nog een seizoen rijden dus valt hij als het ware tussen wal en schip nu omdat Zhou 30 miljoen meeneemt naar Sauber en er bij zijn eigen team geen plek is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 6 minuten geleden zei 19CH98: Ja, en omdat die dus F2 kampioen geworden is mag hij daar niet nog een seizoen rijden dus valt hij als het ware tussen wal en schip nu omdat Zhou 30 miljoen meeneemt naar Sauber en er bij zijn eigen team geen plek is. Waarom zou Mercedes die gok nemen, als ze de Vries al hebben bijvoorbeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 1 minuut geleden zei Satyr: Waarom zou Mercedes die gok nemen, als ze de Vries al hebben bijvoorbeeld Ik zou dus als Mercedes dus voor Ocon kiezen met als gevolg dat voor Piastri een plek vrijkomt bij Alpine. De Vries is een prima coureur, ik denk gelijkwaardig aan Albon/Latifi en dergelijke. Maar niet voor een topteam in de F1. Ocon heeft een prima junior carrière gehad, racewinnaar in de F1 dus sla ik toch wat hoger dan aan De Vries. Neemt niet weg natuurlijk dat het leuk zou zijn twee Nederlanders in de F1 te zien maar ik zou die keuze dus niet maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 (bewerkt) 7 januari 2022 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 Heerlijk op 27 februari begint de Indycar weer. En 6 februari begint NASCAR weer. Heb er nu al zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 januari 2022 Share Geplaatst 12 januari 2022 Citaat Lewis Hamilton en Mercedes zouden een opmerkelijke deal hebben gesloten met de FIA, na afloop van de verloren Grand Prix van Abu Dhabi. Mercedes liet kort na de race het hoger beroep vallen, maar in ruil daarvoor zou de FIA hebben ingestemd met enkele ingrijpende wijzigingen binnen het bestuursorgaan. De beslissingen die genomen werden in de slotfase van de Grand Prix van Abu Dhabi, zijn op z'n minst twijfelachtig te noemen. Hamilton leek af te stevenen op wederom een wereldtitel, maar in de allerlaatste ronde ging deze alsnog naar Max Verstappen. De FIA heeft een behoorlijke vinger in de pap gehad wat betreft het verloop van de wedstrijd, en dan met name de laatste paar ronden. Er klonk na afloop dan ook veel kritiek op de autosportbond en haar officials. Mercedes probeerde de omstreden beslissingen nog terug te draaien, maar de wedstrijdleiding veegde dit verzoek van tafel. De Duitse renstal leek vervolgens in hoger beroep te gaan, maar besloot hier uiteindelijk toch van af te zien. Volgens BBC Sport zou Mercedes het hoger beroep hebben laten vallen, nadat ze tot een 'deal' waren gekomen met de FIA. Er zou, zoals wij eerder al schreven op deze website, een onderzoek worden ingesteld naar de gebeurtenissen in Abu Dhabi, maar volgens hierboven genoemde bron, zouden er ook zware consequenties vastzitten aan het resultaat van dit onderzoek. Een doorgewinterde bron zou aan BBC Sport hebben verteld dat Mercedes hun hoger beroep heeft laten vallen, nadat ze een tegenprestatie overeen waren gekomen met de FIA. Hamilton wacht op ontslag Tombazis en Masi De deal die Mercedes met de FIA zou hebben gesloten, heeft als inhoud dat Nikolas Tombazis, hoofd technische zaken van de FIA, uit zijn functie wordt ontheven voor het seizoen van 2022. Daarnaast hebben verschillende bronnen aan BBC Sport gemeld dat ook wedstrijdleider Michael Masi het schip moet ruimen. Dit laatste is echter een groot probleem voor de FIA, omdat er op dit moment geen geschikte vervanger voorhanden is. Mercedes heeft dit gerucht ontkracht en stelt dat er door de FIA enkel garanties zijn gegeven dat de kwestie serieus zou worden onderzocht en dat er passende maatregelen genomen gaan worden. BBC Sport verwacht dat de FIA inderdaad 'ingrijpende maatregelen' gaat nemen en dat Hamilton vervolgens weer terugkeert in de Formule 1 om deel te nemen aan het seizoen van 2022. Mits dit waar is dan is het natuurlijk wel triest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 januari 2022 Share Geplaatst 12 januari 2022 De deal was dat de FIA een onderzoek zou doen, als Mercedes het beroep liet vallen. Dit is wel wat meer dan een onderzoek ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 13 januari 2022 Share Geplaatst 13 januari 2022 Zou enorm treurig zijn. Iemand zijn ontslag eisen omdat het kwartje niet jouw kant op is gevallen. Treurig. Dat je boos bent en verandering eist, oké. Maar een ontslag eisen? Erg treurig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 januari 2022 Share Geplaatst 13 januari 2022 16 minuten geleden zei Lazy: Zou enorm treurig zijn. Iemand zijn ontslag eisen omdat het kwartje niet jouw kant op is gevallen. Treurig. Dat je boos bent en verandering eist, oké. Maar een ontslag eisen? Erg treurig. Kijk maar uit, als een sneeuwvlokje dit leest ben jij een racist en raak je het forum kwijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten