Jump to content

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.
 Share

Recommended Posts

Idem aan wat timpy doet. Straks vanaf volgende week gaat Ziggo eruit en straks in februari schaf ik ViaPlay aan als zenderpakket.

Ziggo blijft overigens wel samenvattingen van trainingen, kwalificaties, races en twee keer per week F1 Café doen trouwens. Twee keer per week F1 Café; des te meer reden om op te zeggen :mrgy: 

13 minuten geleden zei Fantasy:

Klopt. Dus direct naar links sturen en de bocht afsnijden. Lewis zal daar geen risico gaan namen gok ik.

Ik vermoed ook dat Lewis geen risico gaat nemen, maar indien daar toch een botsing ontstaat bij Max en Lewis zal de FIA het kampioenschap wel aan Lewis geven... Hoop eerlijk gezegd dat Norris iets kan betekenen voor Max in die eerste bocht of eerste ronde, maar zal wel moeilijk worden.

Wel mooi dat Lewis het dan sowieso helemaal alleen moet gaan doen omdat Bottas nergens te bekennen is.

16 uur geleden zei Mordurette:

Ik vermoed ook dat Lewis geen risico gaat nemen, maar indien daar toch een botsing ontstaat bij Max en Lewis zal de FIA het kampioenschap wel aan Lewis geven... Hoop eerlijk gezegd dat Norris iets kan betekenen voor Max in die eerste bocht of eerste ronde, maar zal wel moeilijk worden.

Wel mooi dat Lewis het dan sowieso helemaal alleen moet gaan doen omdat Bottas nergens te bekennen is.

Norris zei gister nog dat hij zich er niet mee zou bemoeien, dus verwacht ik niet veel van. Dan hoop ik dat Perez snel voorbij Norris kan en die nog even wat druk op Hamilton kan zetten. Maar dat zal ook wel niet. 

Benieuwd wat de heren op rood kunnen gaan doen bij de start. Met meer grip zouden Perez en Norris voor een verrassing achter Hamilton zorgen. Met Bottas out of the picture staat Perez er gelukkig wel goed bij en kan hij cruciaal worden in de titelstrijd als het aankomt op strategie.

Wordt in elk geval mega spannend! Nu al zin in!

Vind het toch ook wel spannend. Eigenlijk al de gehele week naar aan het uitkijken naar deze race. Ook al verwacht ik zelf dat het een heel lelijk einde gaat worden (lees: Max en Lewis crashen). Ben zelf niet eens een enorme Max-adept. Zorgt wel voor spektakel natuurlijk, maar ook vaak zat onsportief rijgedrag. Op die manier hoeft hij hem niet te winnen van mij. Hopen op een fair fight dus vandaag.