Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Kyrill:

'You can start at P2''

''Oh no you can start at P3 behind Lewis''

Ja dat is echt netjes een deal geven en erop terugkomen NOT ;e;e

En ik heb JUIST geen oranje gekleurde bril want dit is de 1e keer dat ik keek bijna neutraler kan niet.

Dat hij het fout uitlegt is inderdaad niet goed. Maar Red Bull dacht heel even er mee weg te komen als ze P2 kregen en Lewis P3. Omdat Max gewoon helemaal fout zat daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Keko:

Je bedoelt dat hij een lijn reed binnen de baan en dat Verstappen erbuiten ging inhalen, ja die herinner ik nog.

Oke Tom Coronel

Wat had ie dan moeten doen? De baan op blijven en Lewis eraf knallen of Lewis hem er af laten knallen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijf het altijd wel typisch vinden dat de objectiviteit bij velen toch ver te zoeken is als het om Max Verstappen gaat. Helpt ook niet mee dat Ziggo die chauvinisme maximaal voert, maar toch.

Wat twijfelachtige beslissingen van de wedstrijdleiding? Wellicht. Maar catastrofale fouten of partijdigheid? Absoluut niet.

Is toch maximaal genieten zeg dit seizoen. Kom maar op met Abu Dhabi. Hier hebben we jaren op gewacht (ook in het pré Max tijdperk) :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Rogier.:

Overigens vind ik dat interview wel weer leip sportief van Max. Als Lewis in zijn positie had gezeten, weet je gewoon dat hij keihard was gaan janken. 

25 minuten geleden zei Rogier.:

Wat een onzin zeg deze penalty. Mercedes wordt weer aan alle kanten geholpen ;e

Heb je toch iets gemeen met die stomme Hamilton!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Keko:

Lewis voor laten omdat hij de bocht gewonnen had is ook een optie he

Sterker nog is gewoon wat je moet doen. 

Maar goed sluit niet uit dat Max maximaal risico wilde nemen omdat hij beide eraf ook niet erg vind. Maar goed is maar een hersenspinsel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Het feit dat Lewis deze race minstens 2-5 stunts heeft gepleegd en 0 straffen pakt zegt genoeg dat de Fia iig vanavond biased is naar Red Bull en in favor van Mercedes

Of je kijkt per incident wat daar de juiste keuze in is.

Nogmaals, ben het absoluut eens dat er straffen moeten komen voor die tijdrektruukjes. Blijkbaar is dat hetzelfde als bij voetbal en de bal wegtrappen en tijdrekken. Mag niet, maar gebeurt altijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei timpy00:

Waarvoor moet hij gestraft worden?

Meer dan tien lengtes laten vallen onder de safety car. In de versnellingsbak van je voorganger rijden die overduidelijk van het gas af gaat.

En dan nog Bottas die overduidelijk van zijn gas gaat onder de eerste safety car zodat ze dubbele stop kunnen maken.

bewerkt door Jeroen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kyrill:

En vol tegen Max aan knallen terwijl ie je laat passeren en P1 weggeeft is wel normaal dan ?

Was idd een vreemd moment waar ik blij ben dat ik niet in de schoenen van de wedstrijdleiding stond.

Je gaat mij niet wijsmaken dat Hamilton bewust tegen Hamilton aanreed, hij kreeg namelijk meer schade. Sowieso een fuck up, maar of het een fout is waar je een straf voor moet krijgen...?

Verstappen reed daar ook redelijk in het midden en stuurde zelfs een aantal keer naar het midden toe. Kan je ook wat van vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Socrates:

Heb je toch iets gemeen met die stomme Hamilton!

Ja klopt, gelukkig kan ik mijn mening ventileren hier omdat ik totaal geen participatie hierin heb :D 

Ben benieuwd naar de pro-Max analyse zometeen. Gaan we zien.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Keko:

Verstappen reed daar ook redelijk in het midden en stuurde zelfs een aantal keer naar het midden toe. Kan je ook wat van vinden.

Viel overigens wel mee als je helikopter-standpunt zag. Daar leek het echt alsof Hamilton iets debiels aan het doen was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Wat niet? 

Te weinig snelheid minderen tijdens safety car

Teveel afstand bij de herstart nemen en de banden opwarmen 

etc etc

Te weinig snelheid minderen bij virtual safety car is gewoon computer technisch geregeld.

Denk dat Keko over dat herstart stuk het juist al zei. Zou gek zijn als ze daar nu ineens iets mee doen.

Geen idee wat etc is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Rogier.:

Viel overigens wel mee als je helikopter-standpunt zag. Daar leek het echt alsof Hamilton iets debiels aan het doen was.

Vanuit Hamiltons auto was het een ander beeld. Lijkt me een relevanter beeld voor hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Keko:

Was idd een vreemd moment waar ik blij ben dat ik niet in de schoenen van de wedstrijdleiding stond.

Je gaat mij niet wijsmaken dat Hamilton bewust tegen Hamilton aanreed, hij kreeg namelijk meer schade. Sowieso een fuck up, maar of het een fout is waar je een straf voor moet krijgen...?

Denk ook niet dat iemand dat gaat proberen. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Hamilton beats Verstappen in controversy-filled first ever Saudi Arabian Grand Prix as title rivals draw equal on points

Titel op F1 website

''controversy-filled''

Zegt genoeg @Keko @timpy00 @Christian. ga nu artikele helemaal lezen ;)

Er was genoeg converse. Maar prima dat je nooit kijkt en nu wel. Maar als je denkt dat Lewis meer straffen moet krijgen dan Verstappen vandaag is gewoon niet waar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites