Kelvin Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 (bewerkt) 'Hij flikkert het in het putje' 4 december 2021 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 Man man man, kan nog wel de beslissende fout gaan worden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 Het blijft toch de zoon van Jos Grindbak. Dag titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 2 minuten geleden zei Rossi: Het blijft toch de zoon van Jos Grindbak. Dag titel. Nou nou. Morgen kan er nog een hoop gebeuren. Snelheid RB heeft me verrast, dus morgen ligt het dicht bij elkaar. Bij de start Bottas pakken en dan met een undercut Hamilton pakken 💪🏼 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 Verstappen hoeft alleen maar tweede te worden morgen, dan een Schumi doen in de laatste race en je bent binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 Tja, zo'n fout verwa ht je dan eigenlijk niet meer, hij was zo'n 10 secondes verwijderd van de mooiste pole. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 Zo enorm zonde natuurlijk maar gegokt en verloren. Zo'n strakke ronde, net te strak dus en hoppa, muurtje pakken. Echt zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 Hier werd een boel gevloekt. Max had hem voor het grijpen. En nu inderdaad Bottas pakken en dan kijken wat er mogelijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 Zou dit dan voor het eerst toch een vorm van druk zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 Hij moet morgen echt zo snel mogelijk Bottas voorbij. Het liefst bij de start en dan hopen op Safety Car. Zo niet was dit het beslissende moment in het kampioenschap. Die laatste run van Lewis, poh die kan er ook wat van hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 (bewerkt) 20 uur geleden zei Lazy: Nou en dat is precies mijn punt. Dat je dus moet gaan kiezen en straks het dubbele kwijt bent als je de dingen wilt blijven zien die je nu ook kunt zien. Ik heb inmiddels ook al mijn ESPN abonnement opgezegd. Ik kijk 1x in de week 90 min naar Ajax. Al die andere zooi boeit me niet, maar daar betaal je wel voor. Ik heb precies hetzelfde, maar dan met PSV. Ik geloof 15 euro of iets voor dat ESPN pakket. Netflix en Disney+, al betaal ik alleen Disney (en m'n schoonzus Netflix). Amazon Prime, al is dat maar een paar euro. Videoland, maar die deelt de vrouw met een vriendin. Allemaal rotzooi. En ik kijk alleen PSV, F1 en soms een serie'tje met de vrouw, die eigenlijk ook nog Youtube Premium wilde, maar gelukkig voor Spotify gekozen. Ellende allemaal. Over de race; ik hoop op spektakel. Dat verdient dit seizoen wel. En uiteraard op een goed resultaat voor Max, maar hij zal denk ik wel tweede worden. 5 december 2021 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 14 uur geleden zei timpy00: Zou dit dan voor het eerst toch een vorm van druk zijn? Dit was geen druk, maar eerder pech zo te zien. Hij kwam op wat vuil terecht. Het was echt zonde. Die ronde was geweldig tot aan de laatste bocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Wel mooi om de reactie van o.a. Alonso te zien. 2 voudig wereldkampioen die letterlijk met open bek naar Max zijn rondje keek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Max gelukkig geen gridstraf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Ik hoop het niet, maar ik ben bang er een hele harde klapper gaat komen in deze F1 race. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Als er eentje een klapper mag maken is het Coronel wel op de weg naar huis. Wat een vreselijke paardenlul. Net ook weer over Saudi-Arabië. Vindt het wel een prima land. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 5 minuten geleden zei Beppu: Als er eentje een klapper mag maken is het Coronel wel op de weg naar huis. Wat een vreselijke paardenlul. Net ook weer over Saudi-Arabië. Vindt het wel een prima land. Je gunt al die types zo hard dat Hamilton wint hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 16 minuten geleden zei Socrates: Je gunt al die types zo hard dat Hamilton wint hè. 100 procent dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Nee man, ik erger me persoonlijk echt wel meer aan Hamilton dan aan die Ziggo-types. Heerlijk deze gratis pitstop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Intessante wending in een op een eerste oog dodelijk saaie race. Die gespeelde verbazing van Hamilton blijft komisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Hamilton kan ook echt niet normaal doen hè, geeft meteen zijn team de schuld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Wat een domme vraag van Lulu. Mag hij nu zijn banden wisselen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Wat een lul joh die Hamilton. Gaat hij nu huilen omdat er nu banden gewisseld mogen worden bij de rode vlag. Heeft hij zelf al tig keer voordeel van gehad.. Vreselijke jankbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 2 minuten geleden zei Rogier.: Nee man, ik erger me persoonlijk echt wel meer aan Hamilton dan aan die Ziggo-types. Heerlijk deze gratis pitstop Dat die Hamilton irritant is kan ik mij voorstellen in het heetst van de strijd. Maar die Olav Mol laat wel weer horen waarom ik blij ben dat hij geen commentaar meer geeft komend seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Dikke karma dit voor dat kutteam van een mercedes. Jezus wat een schijtvolk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten