Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Rossi:

Het blijft toch de zoon van Jos Grindbak. Dag titel.

Nou nou. Morgen kan er nog een hoop gebeuren. Snelheid RB heeft me verrast, dus morgen ligt het dicht bij elkaar. Bij de start Bottas pakken en dan met een undercut Hamilton pakken 💪🏼

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Lazy:

Nou en dat is precies mijn punt. Dat je dus moet gaan kiezen en straks het dubbele kwijt bent als je de dingen wilt blijven zien die je nu ook kunt zien. Ik heb inmiddels ook al mijn ESPN abonnement opgezegd. Ik kijk 1x in de week 90 min naar Ajax. Al die andere zooi boeit me niet, maar daar betaal je wel voor.

Ik heb precies hetzelfde, maar dan met PSV. Ik geloof 15 euro of iets voor dat ESPN pakket. Netflix en Disney+, al betaal ik alleen Disney (en m'n schoonzus Netflix). Amazon Prime, al is dat maar een paar euro. Videoland, maar die deelt de vrouw met een vriendin. 

Allemaal rotzooi. En ik kijk alleen PSV, F1 en soms een serie'tje met de vrouw, die eigenlijk ook nog Youtube Premium wilde, maar gelukkig voor Spotify gekozen. Ellende allemaal.

Over de race; ik hoop op spektakel. Dat verdient dit seizoen wel. En uiteraard op een goed resultaat voor Max, maar hij zal denk ik wel tweede worden.

bewerkt door neva
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rogier.:

Nee man, ik erger me persoonlijk echt wel meer aan Hamilton dan aan die Ziggo-types. Heerlijk deze gratis pitstop ;c 

Dat die Hamilton irritant is kan ik mij voorstellen in het heetst van de strijd. Maar die Olav Mol laat wel weer horen waarom ik blij ben dat hij geen commentaar meer geeft komend seizoen

Link naar opmerking
Deel via andere websites