Rogier. Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 9 uur geleden zei 007mark: Mercedes zo te zien onverslaanbaar. Sneller op de mediums dan de rest op softs voorlopig. Heb niet heel veel verstand van de verschillen tussen de auto's enzo, maar al die hogesnelheidsbochten zijn wel in het voordeel van RB toch? Zou iig erg jammer zijn als Mercedes veel sneller is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 1 uur geleden zei timpy00: Ik kan het mis hebben, maar ik heb ook een beetje het idee dat je eigenlijk je mening al bepaald hebt over ViaPlay. Het kan natuurlijk ruk zijn, maar het kan ook gewoon prima worden. Ik dacht ergens te lezen dat er dan 6 races zijn die naar Ziggo gaan, maar pin me er niet op vast. Ik heb er zeker een mening over. 8 euro extra betalen om F1 en PL te kunnen kijken (die andere sporten die ze uit willen zenden zit bijna niemand in NL op te wachten) is van de zotte. Daarnaast zijn dit soort sportzenders al zo vaak geprobeerd in Nederland en die falen ALTIJD (Sport7, Talpa, Eredivisie Live en eigenlijk ook Fox/ESPN dat nog steeds verlies draait in NL). Dus vandaar dat ik er weinig vertrouwen in heb dat het iets gaat worden. En daarnaast wordt steeds gekker in media land en waar je vroeger met 1 pakket 'gewoon' tv kon kijken heb je tegenwoordig > Netflix, Videoland, Disney+, HBO Max, Ziggo Movies en Series, Amazon Prime Video, Disney+, NLZIET, NPO Plus, discovery+, Pathé Thuis, Viaplay en Film1. Nog even zo doorgaan en alleen NPO 1,2,3 is nog openbaar, de rest zijn allemaal betaalde diensten. Dus ook om die reden ben ik ook tegen iets als ViaPlay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 Nu zou ik zelf €8,- p/m meer dan acceptabel vinden wel. Als je ziet dat je nu voor ESPN Compleet €12,99 en Ziggo Sport uit m'n hoofd €15 p/m neer moet tellen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 1 minuut geleden zei Fantasy: Nu zou ik zelf €8,- p/m meer dan acceptabel vinden wel. Als je ziet dat je nu voor ESPN Compleet €12,99 en Ziggo Sport uit m'n hoofd €15 p/m neer moet tellen.. Ja dus dan betaal je al 36 euro per maand als je Eredivisie, PL, LaLiga en F1 wilt kijken. Los van het feit of zij een betere prijs bieden dan Ziggo of ESPN is het idioot dat je nu WEER extra moet gaan betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 1 minuut geleden zei Lazy: Ja dus dan betaal je al 36 euro per maand als je Eredivisie, PL, LaLiga en F1 wilt kijken. Los van het feit of zij een betere prijs bieden dan Ziggo of ESPN is het idioot dat je nu WEER extra moet gaan betalen. In mijn geval komt Viaplay dan in de plaats van Ziggo, want de PL en La Liga kunnen me gestolen worden. Wellicht dat mijn beeld dan ook iets minder heftig is, omdat ik straks eigenlijk per saldo gewoon minder ga betalen per maand om hetzelfde te willen zien Ik bedoel; voor een Chelsea - City en Barça - Real ga ik nog wel zitten, maar het is niet dat ik Ziggo bij m'n abonnement van KPN heb om elk weekend Engels en Spaans voetbal te bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 30 minuten geleden zei Lazy: Ja dus dan betaal je al 36 euro per maand als je Eredivisie, PL, LaLiga en F1 wilt kijken. Los van het feit of zij een betere prijs bieden dan Ziggo of ESPN is het idioot dat je nu WEER extra moet gaan betalen. Maar Ziggo is ook maar een semi gratis zender natuurlijk. Want als ze de prijs voor die zender in het standaard pakket stoppen vind je het wel prima? Ik denk dat wat @Fantasy zegt klopt, mensen zullen kiezen tussen Ziggo en ViaPlay, ik ga dat ook doen. Ik neem ze op het begin beide en dan weeg ik zelf af welke ik laat varen. Overigens noem je ook falen altijd. Maar wat houd falen dan voor jou in? Want je noemt ESPN bijvoorbeeld als verliesmakend, dat boeit voor mij dus geen reet of het wel of niet faalt. Als ViaPlay 5 jaar goede televisie maakt en stopt omdat het verlies maakt heb ik mezelf 5 jaar vermaakt en ga ik naar de volgende. Voor ons als consument is toch het enige wat van belang is, de kwaliteit van de programma's. En ik denk dat er rond de formule 1 heel veel te winnen is op kwaliteit gebied, ik zeg zeker niet op voorhand dat ViaPlay dat gaat bieden maar ben wel benieuwd. Ben wel klaar met Tom Coronel die bij het denken aan Max een boner krijgt van heb ik jou daar, van Jack Plooij die zijn eigen vragen beantwoord om dan maar als vraag te stellen 'en, wat denk je er van vandaag'. Olaf Mol irriteer ik me persoonlijk af en toe wel aan, maar kan ik nog wel hebben hoor. Maar ik ben wel blij dat er wat anders geprobeerd wordt, al kan dat natuurlijk inderdaad falen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 Ik heb ook gelezen dat men met Ziggo in onderhandeling is om de zender toe te voegen tot het Ziggo pakket. Dan zou het dus kosteloos te zien zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 (bewerkt) 59 minuten geleden zei Lazy: Ja dus dan betaal je al 36 euro per maand als je Eredivisie, PL, LaLiga en F1 wilt kijken. Los van het feit of zij een betere prijs bieden dan Ziggo of ESPN is het idioot dat je nu WEER extra moet gaan betalen. Dan doe jij iets niet goed. Ik heb alles bij KPN, en krijg ESPN gratis (kun je kiezen als gratis pakket) en alle Ziggo sportkanalen voor €9,95 per maand als extra 4 december 2021 bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 Nu maar eens zien wat de jonge honden in de F2 kunnen op dit circuit. Ik verwacht wel wat crashes, want deze gasten gaan er compleet voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 (bewerkt) 6 minuten geleden zei delichris: Nu maar eens zien wat de jonge honden in de F2 kunnen op dit circuit. Ik verwacht wel wat crashes, want deze gasten gaan er compleet voor. Thanks voor het aanhalen, de kleine en de directrice slapen. Uurtje F2 is prima. Begin is prima, qua crash. Lekker krap circuit wel. 4 december 2021 bewerkt door Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 Dit belooft ook wat voor morgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 3 uur geleden zei timpy00: Maar Ziggo is ook maar een semi gratis zender natuurlijk. Want als ze de prijs voor die zender in het standaard pakket stoppen vind je het wel prima? Liever X euro erbij en in mijn pakket bij Ziggo dan 8 euro betalen aan weer een andere partij (ervan uitgaande dat ViaPlay een losse dienst wordt) en weer een losse app waar je een abonnement op moet hebben. 3 uur geleden zei timpy00: Ik denk dat wat @Fantasy zegt klopt, mensen zullen kiezen tussen Ziggo en ViaPlay, ik ga dat ook doen. Ik neem ze op het begin beide en dan weeg ik zelf af welke ik laat varen. Nou en dat is precies mijn punt. Dat je dus moet gaan kiezen en straks het dubbele kwijt bent als je de dingen wilt blijven zien die je nu ook kunt zien. Ik heb inmiddels ook al mijn ESPN abonnement opgezegd. Ik kijk 1x in de week 90 min naar Ajax. Al die andere zooi boeit me niet, maar daar betaal je wel voor. 3 uur geleden zei timpy00: Voor ons als consument is toch het enige wat van belang is, de kwaliteit van de programma's. Kwaliteit is zeker belangrijk maar dat is niet gewaarborgd door een nieuwe fancy streamingdienst. En met falen doel ik op het feit dat dit soort zenders al zo vaak geprobeerd hebben het 'helemaal anders te doen'. Kijk ooit Talpa, wilden het op de Amerikaanse manier doen en na amper 2 maanden verlangde iedereen weer terug naar Studio Sport. Het format zoals het nu bij Ziggo is is prima, daar hoeft niet aan gesleuteld te worden. Maar goed, laten we deze discussie lekker voor wat het is. Jij vindt verandering prima, ik vind zoals het nu prima. Wij gaan elkaar hier niet in vinden en dat is prima. 3 uur geleden zei Satyr: Dan doe jij iets niet goed. Ik zeg niet dat ik dat betaal he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 https://www.formula1.com/en/latest/article.breaking-hamilton-summoned-to-stewards-for-alleged-yellow-flag-infringement.7nuVQxR71fNqo2j4yZ1oXR.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 Update: Hamilton naar stewards voor twee incidenten in derde F1-training Oei oei Hamilton. Dat kunnen zo maar wat plekken straf worden. Ging overigens om negeren geel en blokkeren Mazespin. Vooral de block op Mazespin had anders kunnen lopen zeg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 Zou toch wat zijn een beslissende bijrol voor Mazepin in het kampioenschap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 Negeren gele vlaggen was bij Max drie plekken straf toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 Dat was wel in de kwalificatie he, of kijken ze daar niet anders naar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 5 minuten geleden zei ElPrincipito: Dat was wel in de kwalificatie he, of kijken ze daar niet anders naar? Nope; https://the-race.com/formula-1/norris-gets-grid-penalty-for-yellow-flag-offence/ Gerucht van Jack is nu 5+3 plekken straf. Dat zou wat zijn zeg poh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 8 minuten geleden zei Fantasy: Nope; https://the-race.com/formula-1/norris-gets-grid-penalty-for-yellow-flag-offence/ Gerucht van Jack is nu 5+3 plekken straf. Dat zou wat zijn zeg poh Niet dat het heel veel uit gaat maken op zondag, maar toch begint hij er in elk geval (ervan uitgaande dat hij geen gekke dingen doet in de quali) voor Lewis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 1 minuut geleden zei Lazy: Niet dat het heel veel uit gaat maken op zondag, maar toch begint hij er in elk geval (ervan uitgaande dat hij geen gekke dingen doet in de quali) voor Lewis Geen straf lees ik net.. Typisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 5 minuten geleden zei Vitesse88: Geen straf lees ik net.. Typisch Hoezo? Is nog niets bekend gaven ze aan bij Ziggo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 Geen straf voor negeren gele vlaggen, over incident met Mazepin is nog niets gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 Geen straf dus. Nu moet het morgen gebeuren! Geen hulp van de FIA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 Ze zeggen nu geen direct gevaar voor Mazepin bij die actie van Lewis 🤨 Die dubbel gele snap ik dat er geen straf voor werd gegeven. Dat schijnt een foutje te zijn geweest vanuit de leiding. En voor het titelgevecht is het toffer als hij geen straffen krijgt natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 Nooooooooo. Hij had hem bijna he Zonde zeg. Wel heel tof dat je de laatste ronde gewoon in zijn geheel kon volgen. Heb je niet vaak in kwalificaties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten