Lazy Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 13 minuten geleden zei delichris: We gaan het zien of die dan net zo snel is. Hij zal misschien iets langzamer zijn (en niet de 30 km/u harder halen), maar ze kunnen die wel verder open schroeven dan de 'normale' motor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 4 minuten geleden zei Lazy: Hij zal misschien iets langzamer zijn (en niet de 30 km/u harder halen), maar ze kunnen die wel verder open schroeven dan de 'normale' motor. Dat wel. Gelukkig kent niemand de baan. Maar ik ben bang dat Hamilton deze gaat winnen en Max tweede wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 14 minuten geleden zei delichris: Dat wel. Gelukkig kent niemand de baan. Maar ik ben bang dat Hamilton deze gaat winnen en Max tweede wordt. Nou met die lange rechte stukken en weinige bochten zie ik het somber in voor Max. Denk dat ze bij Mercedes het er zelfs op gaan wagen om de motor van Bottas open te schroeven zodat ze voor een eenvoudige 1-2 kunnen gaan. Zelfs met de onkunde van Bottas zou die opengeschroefde motor hem sneller moeten maken dan Max. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 november 2021 Share Geplaatst 28 november 2021 Toch vrij onverwacht dit. https://nos.nl/artikel/2407410-oud-f1-teambaas-frank-williams-79-overleden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 Een echte F1 legende. Die man heeft zulke mooie autos laten bouwen in het verleden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk worden de F1 commentatoren bij ViaPlay. Ja, ik ken ze ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 Nelson is veel te horen op Eurosport bij de WEC en WTCR races. In 2019 was hij te horen op RTL7 tijdens de 24 Uren van Le Mans. Aldus internet. Ik ken hem ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 Ik heb er niet zo'n problemen mee dat ze afscheid nemen van de huidige mensen van Ziggo. Ben benieuwd naar de nieuwe mensen, ook benieuwd naar 8 december. Dan maakt ViaPlay bekend wat de plannen in Nederland zijn, ook mbt darts en eventuele toekomstige rechten benieuwd hoe duur het gaat worden enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 Onder het mom van 'we willen het anders proberen'. Hoe je het wendt of keert: F1 in Nederland = Olav Mol. Ja hij maakt fouten, ja hij ziet dingen soms niet goed. Maar Mol = F1. Die hoort tot zijn dood zoals Murray Walker dat deed voor de BBC het commentaar te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 17 uur geleden zei Satyr: Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk worden de F1 commentatoren bij ViaPlay. Ja, ik ken ze ook niet. Misschien dat Jack Plooij nog wel mee gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 1 uur geleden zei delichris: Misschien dat Jack Plooij nog wel mee gaat Dat zou ik wel jammer vinden, kan Jack Plooij nog wel het beste missen. Vond Rick Winkelman toen al prima toen hij hem verving. @Lazy is ook gewenning natuurlijk, snap je punt ook wel. Maar net als met voetbal kijk ik voornamelijk voor de sport. Het zou wel vervelend zijn als deze nieuwe setting echt dramatisch is maar anders wen je/ik er persoonlijk wel snel aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 36 minuten geleden zei timpy00: Dat zou ik wel jammer vinden, kan Jack Plooij nog wel het beste missen. Vond Rick Winkelman toen al prima toen hij hem verving. @Lazy is ook gewenning natuurlijk, snap je punt ook wel. Maar net als met voetbal kijk ik voornamelijk voor de sport. Het zou wel vervelend zijn als deze nieuwe setting echt dramatisch is maar anders wen je/ik er persoonlijk wel snel aan. We hebben ooit eens een seizoen zonder Mol gehad. Man man man, dat was echt tenenkrommend slecht. Vind sowieso duo commentaar al vreselijk, maar goed je merkt al: ik heb weinig vertrouwen in ViaPlay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 9 minuten geleden zei Lazy: We hebben ooit eens een seizoen zonder Mol gehad. Man man man, dat was echt tenenkrommend slecht. Vind sowieso duo commentaar al vreselijk, maar goed je merkt al: ik heb weinig vertrouwen in ViaPlay. Het ding is alleen je kan niet van te voren zeggen toen was het slecht dus nu is het ook slecht. Maar goed, ik zie het wel mer ViaPlay. Alles krijgt een kans althans zo sta ik erin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 december 2021 Share Geplaatst 3 december 2021 Waar moet je hier op dit circuit ooit inhalen Bocht 26 (met drs?) wellicht alleen en het rechte stuk daarna, maar verder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 december 2021 Share Geplaatst 3 december 2021 Jammer dat het er nooit zal regenen, zal wel cool zijn op zo'n circuit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 3 december 2021 Share Geplaatst 3 december 2021 Bocht 1? Al heb ik alleen dat rondje van safety car gezien. Beetje bocht 1 Canada vibes kreeg ik daarvan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 december 2021 Share Geplaatst 3 december 2021 Ook Robert Doornbos niet mee naar Viaplay: ‘Ze kiezen helaas niet voor mij’ Robert Doornbos zal niet te zien zijn als analist bij Viaplay van het Scandinavische NENT. De nieuwe rechtenhouder van de Formule 1 laat de oud-coureur links liggen. Dat stelt Doornbos in gesprek met BN DeStem. ,,NENT kiest helaas niet voor mij. Ze gaan een andere route in", was de oud-coureur kort, maar duidelijk. Doornbos is de afgelopen jaren het vaste gezicht geweest bij Ziggo Sport en verzorgde daar elk weekend de analyses. Het nieuws dat Doornbos dus niet mee verhuist naar de nieuwe zender volgt twee dagen nadat bekend werd dat oudgedienden commentator Olav Mol en pitreporter Jack Plooij ook niet te horen en te zien zullen zijn vanaf komend seizoen. NENT kiest voor twee andere commentatoren in de persoon van Nelson Valkenburg en coureur en expert Melroy Heemskerk. Doornbos gaat de aankomende twee races nog volop genieten van de ongekend spannende apotheose in de Formule 1. ,,Het is bloedstollend spannend. Wordt Max wereldkampioen of niet? Aan hem en zijn team ligt het niet. Ik heb nu meer stress dan wanneer ik zelf vroeger in die auto stapte. Ik zit ook niet in de studio, ik sta alleen en ben bloedfanatiek.” Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 december 2021 Share Geplaatst 3 december 2021 LeClerc als eerste er af. En dat pas in VT2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 december 2021 Share Geplaatst 3 december 2021 (bewerkt) Mol, Plooij en Doornbos weg dus. Ben benieuwd waar we volgend jaar naar gaan kijken en of dat een beetje te pruimen is. Is het inmiddels al helemaal duidelijk hoe het met kijkrechten etc is? 3 december 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 december 2021 Share Geplaatst 3 december 2021 49 minuten geleden zei Chiemel: Mol, Plooij en Doornbos weg dus. Ben benieuwd waar we volgend jaar naar gaan kijken en of dat een beetje te pruimen is. Is het inmiddels al helemaal duidelijk hoe het met kijkrechten etc is? Nope, volgens mij echt nog 0,0 over bekend. In maart gaat het al weer los, dus gok dat dat een dezer dagen wel bekend gaat worden. Hoe dan ook kan de helft van Nederland hun Ziggo-abonnement opzeggen na volgende week Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 december 2021 Share Geplaatst 3 december 2021 Mercedes zo te zien onverslaanbaar. Sneller op de mediums dan de rest op softs voorlopig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 7 uur geleden zei Fantasy: Nope, volgens mij echt nog 0,0 over bekend. In maart gaat het al weer los, dus gok dat dat een dezer dagen wel bekend gaat worden. Hoe dan ook kan de helft van Nederland hun Ziggo-abonnement opzeggen na volgende week 8 december is er persconferentie met de plannen van viaplay. Doornbos reageert ten minste nog normaal, Plooij en Mol zijn wel enigszins in de huilie huilie modus gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 9 uur geleden zei Chiemel: Mol, Plooij en Doornbos weg dus. Ben benieuwd waar we volgend jaar naar gaan kijken en of dat een beetje te pruimen is. Is het inmiddels al helemaal duidelijk hoe het met kijkrechten etc is? Woensdag wordt het team gepresenteerd. Geruchten gaan dat ze een team van 15 a 20 man hebben die zowel on als off track allerlei items gaan maken. Schijnt dat Ziggo paar races uit mag zenden op open kanaal, de rest komt achter een abonnement. Zou ongeveer €8 moeten gaan kosten. Ik krijg echt een heel hoog sport 7/Talpa vibe hierbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 8 uur geleden zei 007mark: Mercedes zo te zien onverslaanbaar. Sneller op de mediums dan de rest op softs voorlopig. En dan te bedenken dat ze de vrijdag motor er in hadden zitten. 😒 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 11 minuten geleden zei Lazy: Woensdag wordt het team gepresenteerd. Geruchten gaan dat ze een team van 15 a 20 man hebben die zowel on als off track allerlei items gaan maken. Schijnt dat Ziggo paar races uit mag zenden op open kanaal, de rest komt achter een abonnement. Zou ongeveer €8 moeten gaan kosten. Ik krijg echt een heel hoog sport 7/Talpa vibe hierbij. Ik kan het mis hebben, maar ik heb ook een beetje het idee dat je eigenlijk je mening al bepaald hebt over ViaPlay. Het kan natuurlijk ruk zijn, maar het kan ook gewoon prima worden. Ik dacht ergens te lezen dat er dan 6 races zijn die naar Ziggo gaan, maar pin me er niet op vast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten