Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

30 minuten geleden zei delichris:

Heel knap gereden van Max. Norris totaal niet gezien deze race.

Wat was precies knap aan deze race van Verstappen? Niks bijzonders gedaan toch?

Wereldtitel is knap natuurlijk.

Vandaag is vooral Hamilton erg knappe race.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei timpy00:

Wat was precies knap aan deze race van Verstappen? Niks bijzonders gedaan toch?

Wereldtitel is knap natuurlijk.

Vandaag is vooral Hamilton erg knappe race.

Gewoon volwassen gereden. Geen risico's genomen door gevechten aan te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei delichris:

Gewoon volwassen gereden. Geen risico's genomen door gevechten aan te gaan.

En waarom is dat dan heeeeel knap gereden? Hamilton was knap, dit was toch gewoon oké maar niet bijzonder? 

Wel even uit de reet van Max komen Chrisje, lekker weer vandaag om buiten te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ElPrincipito:

En waarom is dat dan heeeeel knap gereden? Hamilton was knap, dit was toch gewoon oké maar niet bijzonder? 

Wel even uit de reet van Max komen Chrisje, lekker weer vandaag om buiten te komen.

Heb je de vrije trainingen gezien? Die wagen was gewoon bagger op vrijdag en werd iets beter op de zaterdag. De wagen was vandaag ook niet top, maar gewoon heel knap gereden wat hij nu heeft gedaan. Hij gaat nu geen gevechten aan omdat hij weet dat die titel binnen is. 

En nee ik zit niet in de reet van Max. En naar buiten gaan omdat het lekker weer?? Het waait hier en het is koud. En laat dat Chrisje maar achterwege.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei delichris:

Heb je de vrije trainingen gezien? Die wagen was gewoon bagger op vrijdag en werd iets beter op de zaterdag. De wagen was vandaag ook niet top, maar gewoon heel knap gereden wat hij nu heeft gedaan. Hij gaat nu geen gevechten aan omdat hij weet dat die titel binnen is. 

En nee ik zit niet in de reet van Max. En naar buiten gaan omdat het lekker weer?? Het waait hier en het is koud. En laat dat Chrisje maar achterwege.

Nou nou Chris(je), kom niet aan de Max Verstappen fanclub. 

Mooi hoe gepikeerd je direct bent. Snap niet zo goed dat men altijd zo’n hard plassertje krijgt van één coureur en daarmee direct enkel kijkt voor die ene coureur. Als je hier dus niet in gaat op de race van Hamilton dan kijk je wel met een gekleurd brilletje. Dat mag natuurlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei joostmakaay:

Vegas blijft echt een kut race hé, ambiance van niks, baan meh, maar we kunnen lekker met z'n alle het nachtleven in na de race hé.

Deze race is toch veel leuker om te kijken qua wat er op de baan gebeurd dan Zandvoort en al dat soort gedrochten.

Jammer inderdaad dat we verder vooral hekwerk zien en niet hoe vet Vegas is.

Als je na deze race tot komt hoe goed Verstappen deze race was dan zijn er echt 5 coureurs beter dan hem.

Dat gelul over dat hij een shit auto heeft. Man heeft half jaar veruit de beste auto gehad daarna kreeg hij wat tegenstand. Sinds de quali wist je al dat hij het beter voor elkaar had dan McLaren. 

Beste rijder in de beste auto over een seizoen is logische titel.

Hopelijk komend seizoen weer een leuk seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei ElPrincipito:

Nou nou Chris(je), kom niet aan de Max Verstappen fanclub. 

Mooi hoe gepikeerd je direct bent. Snap niet zo goed dat men altijd zo’n hard plassertje krijgt van één coureur en daarmee direct enkel kijkt voor die ene coureur. Als je hier dus niet in gaat op de race van Hamilton dan kijk je wel met een gekleurd brilletje. Dat mag natuurlijk. 

Ooh hadden wij het over Hamilton. My bad, want nergens noem je dat namelijk. Wel knap van je dat ik gepikeerd ben. Ik ben voor Max, maar behoor niet tot de fanclub. Maar jij leest duidelijk dit topic niet. Want ik zeg toch heel duidelijk in een post "Wat een race tot op heden". 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Mercedessen man, 2, 3x per jaar (wat voor hun te weinig is) nailen ze het hele weekend. Knal van beide, Hamilton had 100% gewonnen als die beter had gekwalificeerd gisteren.

Mooi voor Max dat nu de druk eraf is. Knap dat je meer punten scoort dan Lando sinds Miami. Die vanaf toen echt de betere auto had. Dit WK was iig een zeer lastige en uitdagende om te winnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei delichris:

Ooh hadden wij het over Hamilton. My bad, want nergens noem je dat namelijk. Wel knap van je dat ik gepikeerd ben. Ik ben voor Max, maar behoor niet tot de fanclub. Maar jij leest duidelijk dit topic niet. Want ik zeg toch heel duidelijk in een post "Wat een race tot op heden". 

Als ik dit topic lees en tot de conclusie moet komen dat je niet tot de Verstappen fanclub behoort dan moet ik echt terug naar groep 4 begrijpend lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei timpy00:

Als ik dit topic lees en tot de conclusie moet komen dat je niet tot de Verstappen fanclub behoort dan moet ik echt terug naar groep 4 begrijpend lezen.

Ik was vandaag ook voor Lewis, maar behoor ik dan tot zijn fanclub nee. In 2021 was ik voor Perez, maar behoor ik dan tot zijn fanclub nee. Toen de Vries in de F1 was behoorde ik toen tot zijn fanclub nee. 

In de Moto3 support ik Collin behoor ik tot zijn fanclub nee. Ik support in de Moto2 Zonta, maar behoor ik tot zijn fanclub nee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei delichris:

Ik was vandaag ook voor Lewis, maar behoor ik dan tot zijn fanclub nee. In 2021 was ik voor Perez, maar behoor ik dan tot zijn fanclub nee. Toen de Vries in de F1 was behoorde ik toen tot zijn fanclub nee. 

In de Moto3 support ik Collin behoor ik tot zijn fanclub nee. Ik support in de Moto2 Zonta, maar behoor ik tot zijn fanclub nee.

Totaal geen idee wat je met deze post probeert te vertellen. Maar prima.

Volgend jaar kunnen we hopelijk allemaal gaan genieten van de Charles Leclerc dynasty.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei timpy00:

Totaal geen idee wat je met deze post probeert te vertellen. Maar prima.

Volgend jaar kunnen we hopelijk allemaal gaan genieten van de Charles Leclerc dynasty.

Jij zegt dat ik tot een fanclub behoor, maar dat is totaal niet waar.

Lewis gaat beter zijn dan Charles in de Ferrari.

bewerkt door delichris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Wolf_pd:

Ik zou er voor tekenen. Niet omdat ik een Charles Leclerc fan ben verder :D

Ergens is het Leclerc gegund, iig tov andere rijders op de grid. McClaren heeft het wel afgegaan bij mij, iig Norris en Brown. Piastri is goed, niet goed genoeg. Ook wel benieuwd hoe Lewis het gaat doen bij Ferrari.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volwassen afgemaakt. Aan de ene kant zijn moeilijkste kampioenschap om te winnen, want de auto is niet top. Kijkende naar Perez (is dat nog een vergelijking waard?). Anderzijds wordt het ook makkelijker gemaakt dat er 3 andere teams zijn die kunnen winnen en behoorlijk punten van elkaar afsnoepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites