delichris Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Collin helaas 10e geworden tijdens de GP en heel knap derde geworden in de WK Moto3. Zonta helaas onderuit gegaan, maar de knaller gaat nu komen. De strijd om het WK in de MotoGP. Gaat het Jorge Martin worden of wordt het Peco Bagnaia. Ik zelf hoop op Jorge Martin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november Niet iedereen lurkt mee in het voorspellingen topic. Dus hier ook het overzicht van wat Max nodig heeft om kampioen te worden dit weekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november Dus het is vooral leuk als Verstappen DNF haalt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november 14 minuten geleden zei timpy00: Dus het is vooral leuk als Verstappen DNF haalt? Ik zou het leuk vinden als Norris in Q3 de auto total loss rijdt en niet start Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november 2 minuten geleden zei Satyr: Ik zou het leuk vinden als Norris in Q3 de auto total loss rijdt en niet start Kan dan Leclerc nog kampioen worden want dan mogen Norris en Verstappen ook tegen elkaar aanrijden en erge verkoudheid op lopen van alle wind die waait waardoor ze de laatste wedstrijden net niet fit genoeg zijn om te starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november Zojuist zei timpy00: Kan dan Leclerc nog kampioen worden want dan mogen Norris en Verstappen ook tegen elkaar aanrijden en erge verkoudheid op lopen van alle wind die waait waardoor ze de laatste wedstrijden net niet fit genoeg zijn om te starten. Prima, zolang Norris maar geen kampioen gaat worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november Zojuist zei Satyr: Prima, zolang Norris maar geen kampioen gaat worden Ik wil liefst niet Verstappen dus dan is Leclerc een prima alternatief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november 3 minuten geleden zei timpy00: Ik wil liefst niet Verstappen dus dan is Leclerc een prima alternatief. Max gaat natuurlijk kampioen worden dit jaar, dat kan alleen mis gaan met sabotage Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november 1 minuut geleden zei Satyr: Max gaat natuurlijk kampioen worden dit jaar, dat kan alleen mis gaan met sabotage Als norris die sabotage dan doet is het win win. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november 21 minuten geleden zei timpy00: Als norris die sabotage dan doet is het win win. Maar Leclerc kan toch geen kampioen meer worden? 86 punten te halen, hij staat 86 achter, Max met de meeste zeges Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november 4 minuten geleden zei Satyr: Maar Leclerc kan toch geen kampioen meer worden? 86 punten te halen, hij staat 86 achter, Max met de meeste zeges Dan moeten we dit seizoen maar schrappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november Je weet het nooit met die Arabiërs, maar dat wordt ingewikkeld denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november 5 uur geleden zei The Saint: Niet iedereen lurkt mee in het voorspellingen topic. Dus hier ook het overzicht van wat Max nodig heeft om kampioen te worden dit weekend Wat een ongelofelijk ingewikkeld plaatje om te zeggen dat Max 1 plek achter Norris mag eindigen als Norris niet de snelste raceronde pakt, maar ervoor als Norris dat wel doet En ja, dan zijn er nog wel uitzonderingen, maar al die rijen van P4 t/m P8 zien er wel echt komisch uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november VCARB rijdt dit weekend weer met een andere paintjob. Ziet er een beetje uit als de oude Saubers (C19) met Petronas en Red Bull sponsoring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 22 november Share Geplaatst 22 november RedBull schijnt een verkeerde achtervleugel meegenomen te hebben en verliezen daardoor alleen al op het rechte stuk 0.6sec Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 22 november Share Geplaatst 22 november 32 minuten geleden zei The Saint: RedBull schijnt een verkeerde achtervleugel meegenomen te hebben en verliezen daardoor alleen al op het rechte stuk 0.6sec Gegokt en verloren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 november Share Geplaatst 22 november 1 uur geleden zei The Saint: RedBull schijnt een verkeerde achtervleugel meegenomen te hebben en verliezen daardoor alleen al op het rechte stuk 0.6sec Dan hebben ze nog even de tijd om de juiste vleugels te halen. Want je toch RedBull geeft je vleugels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 22 november Share Geplaatst 22 november Komt goed. Ze fixen die vleugel wel ff met een dremel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november Perez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november Pfff Perez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november Die Colapinto hype kan ook wel weer gaan liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november 13 minuten geleden zei neva: Die Colapinto hype kan ook wel weer gaan liggen. Ook niet eerlijk dat die muur daar ineens uit het niks opduikt natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november Helaas zal Colapunto niet gaan rijden vermoed ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november Ze hebben nu natuurlijk wel gewoon bijna 24 uur, itt in Brazilie. Dus ik denk dat ie er gewoon staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november 13 minuten geleden zei neva: Ze hebben nu natuurlijk wel gewoon bijna 24 uur, itt in Brazilie. Dus ik denk dat ie er gewoon staat. Er wordt gezegd dat ze geen onderdelen bij zich hebben. Ik ben erg benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten