sennid Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Laat Viaplay iets zien? want F1TV is doodstil met iets uitzenden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 20:00 start van kwalificatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 20 minuten geleden zei sennid: 20:00 start van kwalificatie Weer uitstel met een kwartier. Vraag me af of ze nog wel de baan op gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Ik zie het niet meer gebeuren. Morgen wordt het nog erger hoor ik ze zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november En ik las al dat ze dan vrije training pakken als startopstelling. Dat zal echt schandalig zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 24 minuten geleden zei Vitesse88: En ik las al dat ze dan vrije training pakken als startopstelling. Dat zal echt schandalig zijn. Zodra ze alleen al de q1 kunnen starten is het al genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 4 minuten geleden zei delichris: Zodra ze alleen al de q1 kunnen starten is het al genoeg. helaas pindakaas. gaat nie gebeuren vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Morgen ook veel regen schijnbaar, als Max/RB zijnde is een nieuwe PU + extra gridstraf nu niet zo slecht idee imo. Vooral als de kwalificatie niet doorgaat en ze de startposities o.b.v. FP1 doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Volgens mij waren er 'vroeger' regels dat ze het op basis van FP2 ofzo deden, maar was er nu niet specifiek iets geregeld hoe ze het zouden moeten aanpakken als er niet gekwalificeerd kan worden. Meest logische lijkt mij om de Sprint shootout aan te houden als startopstelling, maar goed, we kijken wel wat de dag brengt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november De kwalificatie is om 11:30 en de race is om 16:30. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Viaplay doet het bij niet in iedergeval. Gelukkig nog wel F1tv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Wat schandalig dat er gister zo lang werd gewacht met de VSC zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Hier doet Viaplay het ook niet, jammer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november (bewerkt) Sommigen moeten nog even aan de bak. Franco in iedergeval niet. Edit: Q1 afgelopen en stop nu de kwalificatie maar. Edit: Sessie van Q2 mag nu wel stoppen . Norris op 11 namelijk. 3 november bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Doei WDC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Wat een pech. Maar zaten ook zelf in de drukte op de baan. Eerste flying lap zaten de RB's dichtbij Stroll en een Alpine zag ik op die mini map. Moesten ze in laatste sector een gat laten vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Dat wordt P17 voor Max. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Stroll zit ook in het complot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Sjonge jonge wat bagger dit zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november (bewerkt) Zo snel mogelijk die PU vervangen nu, 17de of 20ste starten boeit niet meer. EDIT: En nu wel direct rood 3 november bewerkt door joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 14 minuten geleden zei joostmakaay: Zo snel mogelijk die PU vervangen nu, 17de of 20ste starten boeit niet meer. Precies. Vervangen wat je kan vervangen, alle straffen pakken en vanuit de pits starten. Scheelt nog als het regent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Er gaan zeker nog SC's komen deze race. Als je nu al ziet dat er drie keer rood is geweest. En wie weet halve punten. Scheelt ook weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Nou, heb liever gewoon een volledige race als je het niet erg vindt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 1 minuut geleden zei neva: Nou, heb liever gewoon een volledige race als je het niet erg vindt. Als je kijkt naar de stand van het WK is het voor nu beter van niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Max op P15 vanuit de pits Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten