Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Het gat is 62 punten, dat lukt nog wel. Het geluk voor Max is dat Ferrari en Mercedes ook veel punten wegpakken bij Norris.

Zonder de crash was het bijna een ideale dag geweest, met Max de snelste ronde en dus geen puntverlies op Norris

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Satyr:

Het gat is 62 punten, dat lukt nog wel. Het geluk voor Max is dat Ferrari en Mercedes ook veel punten wegpakken bij Norris.

Zonder de crash was het bijna een ideale dag geweest, met Max de snelste ronde en dus geen puntverlies op Norris

Waarbij Norris van plek 16 is gestart he? Dat gebeurd ook niet elke race lijkt mij. Zelfs met die verhouding qua startpositie haalt Norris hem in vandaag op het circuit, dat mag niet. 

Ik zie hem dit niet volhouden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Norris gaat ook nog wel een keer in de grindbak belanden. Weet niet of hij mentaal sterk genoeg is om met deze kampioensstress om te gaan. Daarnaast zit teamgenoot Piastri ook niet ver bij hem vandaan. We hebben al gezien dat hij hem niet zo maar voor laat. Kan ook nog wel eens mis gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net gekeken. Boeiende race. Weinig echte actie, maar behoorlijk spannend.

Piastri echt heel erg goed. Durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat Norris dit nooit had volgehouden zo.

4 uur geleden zei ElPrincipito:

Waarbij Norris van plek 16 is gestart he? Dat gebeurd ook niet elke race lijkt mij. Zelfs met die verhouding qua startpositie haalt Norris hem in vandaag op het circuit, dat mag niet. 

Ik zie hem dit niet volhouden. 

RB krijgt dit nog wel op de rit. Perez reed vandaag gewoon mee voor de overwinning. Zijn set-up werkte gewoon goed, die hebben echt al iets gevonden. 

Daarna sluit ik niet uit dat McLaren nog een vleugel of twee afgekeurd gaan zien worden :classic_ninja:

Spoiler

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei timpy00:

Lijkt Max wel.

Lijkt Hamilton wel. 

Volgens mij janken ze allemaal gewoon.

Wat mij verder opgevallen is dat de afgelopen drie races geen enkele gele vlag is geweest. Er werd haast wel braaf gereden zo lijkt het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei delichris:

Ja. Niels Koolen kan echt niet racen. Papa heeft alles betaald. Hij heeft een hele rijke vader.

Klinkt een beetje als Nissany.

In ander nieuws, in Indycar is de FBI binnengevallen bij Rahal Letterman Lanigan Racing.  Het zou om financiële of copyright zaken gaan, maar het is wel bizar om te horen dat de FBI bij een race team binnenvielen.

Edit: Blijkt dat de FBI in augustus al bij Andretti zijn binnegevallen. Gaat lekker.

bewerkt door Wolf_pd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijft een mooi wereldje hé, Ricciardo voorafgaand aan dit seizoen nog genoemd als vervanger voor Perez, en zit nu zelf ineens op schietstoel uit de F1.

Max lijkt toch wel wat pace te hebben gevonden dit weekend, zelfs met 2/3 gele sectoren op P2 komen.

@The Saint Goud hé , FIA wil gewoon een Hamilton-achtig schoothondje dat al hun teksten uitspreekt, maar krijgt hem dubbel en dwars terug zo _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites