delichris Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei F3 was een leuke race om te zien. Straks de F2. En daarna nog de Moto3, Moto2 en de MotoGP en de F1. En als toetje de Indy500. Tenminste als er geen regen is, want die kans is namelijk behoorlijk aanwezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Verschoor kan zijn pole position helaas niet verzilveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Manmanman, mijn team in Scorito: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Collin helaas geen podium, maar een vierde plek. Wel goed gereden deze race. Nu op naar Mugello. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei (bewerkt) 3 uur geleden zei Chiemel: Manmanman, mijn team in Scorito: En dan ook nog Sainz En Perez en beide van Haas. 26 mei bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Wat een klap zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Klein klappie . Strafpuntjes voor Magnussen kan je wel alvast opschrijven denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Idioot die Magnussen. Lekker een paar racejes uit competitie halen die psycho Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Kan ook nog fout van Perez zijn, was vrijwel geen ruimte meer toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Wat een achterhaalde regel is het toch ook mbt die max 3 uur durige race. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Even gemist waarom Sainz weer van plek 3 mag starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei 17 minuten geleden zei Chiemel: Even gemist waarom Sainz weer van plek 3 mag starten. Tot een bepaalde afstand word er teruggegaan naar de start positie in plaats van de positie waar je je op dat moment bevind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Wat is dat Monaco toch een verschrikking. Haal het alsjeblieft van de kalender af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei 1 minuut geleden zei neva: Wat is dat Monaco toch een verschrikking. Haal het alsjeblieft van de kalender af. Hoort er 1x per jaar gewoon bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei 2 minuten geleden zei rich ruzzian: Hoort er 1x per jaar gewoon bij. Schrap dan de zondag. Dit gaat toch helemaal nergens over? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Kan niet kijken maar volgens mij mis ik ook niks... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei 44 minuten geleden zei neva: Schrap dan de zondag. Dit gaat toch helemaal nergens over? En dan kun je het hele weekend schrappen. Achterlijke baan is het. Wordt aangehouden om het sentiment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Gaaaaaap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Tijdens een crematie ervaar ik nog meer plezier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Lekker laten rijden met auto's van 70 jaar geleden. lekker driften op die dunne bandjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei 1 uur geleden zei neva: Wat is dat Monaco toch een verschrikking. Haal het alsjeblieft van de kalender af. Exact, dit is echt niks. Snap de magie steeds minder. GP van Hellevoetsluis met live-commentaar van jou zou ik eerder zien zitten. Rondje om de Amnesty Internationallaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei 6 minuten geleden zei ElPrincipito: Exact, dit is echt niks. Snap de magie steeds minder. GP van Hellevoetsluis met live-commentaar van jou zou ik eerder zien zitten. Rondje om de Amnesty Internationallaan Hoe kijk je dan tegen Zandvoort aan? Daar kun je elkaar niet inhalen met de huidige brede Auto's Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei 1 minuut geleden zei rich ruzzian: Hoe kijk je dan tegen Zandvoort aan? Daar kun je elkaar niet inhalen met de huidige brede Auto's Exact hetzelfde, eraf. Wat heb je aan een circuit waar je niet kan inhalen? Dan gaat het enkel om de kwalificatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Probleem is ook beetje de breedte van de Auto's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei (bewerkt) Indy 500 begint 2 uur later omdat er hevige onweer aan komt. Ze hebben dus 175.000 fans verzocht om onderdak te zoeken. 26 mei bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten