delichris Geplaatst 8 mei 2023 Share Geplaatst 8 mei 2023 Een goede overwinning van Max en geen uitvallers, gele vlaggen, rode vlaggen, virtual safety car of een safety car. Ik kan me niet snel herinneren wanneer dit voor het laatst was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 8 mei 2023 Share Geplaatst 8 mei 2023 Even een display van koning Max zeg 🤩 Zie je toch maar dat als die auto gewoon werkt zoals het zou moeten er geen maat staat op hem en de rest hem niet bij kan benen. Ook even Checo op zijn plek gezet. Die begon er zo waar weer in geloven 🤣 Nu mooie triple header op komst met Imola, Barcelona en Monaco. Op die laatste na lijkt dit - ervan uitgaande dat de RB heel blijft - kat in het bakkie voor Max. 💪 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 20 uur geleden zei Lazy: Even een display van koning Max zeg 🤩 Zie je toch maar dat als die auto gewoon werkt zoals het zou moeten er geen maat staat op hem en de rest hem niet bij kan benen. Ook even Checo op zijn plek gezet. Die begon er zo waar weer in geloven 🤣 Nu mooie triple header op komst met Imola, Barcelona en Monaco. Op die laatste na lijkt dit - ervan uitgaande dat de RB heel blijft - kat in het bakkie voor Max. 💪 En ook de Indy500 op 28 mei dus na Monaco lekker Indy500 kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Eerst zien en dan geloven. Maar regen maakt het wel mooier qua prestaties van coureurs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 1 uur geleden zei delichris: Eerst zien en dan geloven. Maar regen maakt het wel mooier qua prestaties van coureurs. Kijk de etappe in de Giro vandaag even. Dan zie je wat voor weer het is. Als dat dit weekend ook is, dan moet ik nog maar zien of die full wets dit aan kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 24 minuten geleden zei Fantasy: Kijk de etappe in de Giro vandaag even. Dan zie je wat voor weer het is. Als dat dit weekend ook is, dan moet ik nog maar zien of die full wets dit aan kunnen. Ik zal de etappe pas zien als ik thuis ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Zojuist zei delichris: Ik zal de etappe pas zien als ik thuis ben. Laat ons naderhand nog even weten of deze hoeveelheid regen een race leuker of (nóg) gevaarlijker maakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 2 minuten geleden zei Fantasy: Laat ons naderhand nog even weten of deze hoeveelheid regen een race leuker of (nóg) gevaarlijker maakt Ik zag net op FB een stukje voorbij komen van Eurosport. Daar regent het wel, maar daar kunnen ze wel mee rijden. Een regen race is vaak leuker omdat er andere aspecten van een coureur worden gevraagd. Vooral de regencoureurs komen bovendrijven. Een regenrace hoeft niet perse gevaarlijk te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 17 minuten geleden zei delichris: Ik zag net op FB een stukje voorbij komen van Eurosport. Daar regent het wel, maar daar kunnen ze wel mee rijden. Een regen race is vaak leuker omdat er andere aspecten van een coureur worden gevraagd. Vooral de regencoureurs komen bovendrijven. Een regenrace hoeft niet perse gevaarlijk te zijn. Dan heb je te laat ingeschakeld. Want vanaf de start regende het dusdanig dat zelfs op regenbanden amper geraced zou kunnen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 24 minuten geleden zei rich ruzzian: Dan heb je te laat ingeschakeld. Want vanaf de start regende het dusdanig dat zelfs op regenbanden amper geraced zou kunnen worden. Ik heb niet de luxe om tijdens mijn werk naar de Giro te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Mooie dialoog wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 3 uur geleden zei Fantasy: De laatste jaren bijna een vast gegeven op Imola. Laatste twee jaren natte (of deels) race. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Lijkt het vrouwelijk schoon topic wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Veel vocht en verbrand rubber? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 2 minuten geleden zei Dansmeister: Lijkt elk topic wel My pleasure Ontopic: Wat heeft Giro wielrennen te zoeken in het F1/Indy Car topic? Buiten dat misschien in zeflde land is? (of dat ook niet eens?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 1 minuut geleden zei Kyrill: My pleasure Ontopic: Wat heeft Giro wielrennen te zoeken in het F1/Indy Car topic? Buiten dat misschien in zeflde land is? (of dat ook niet eens?) Het weer. Maar daar hebben we ook al een topic over op MU natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 https://nos.nl/artikel/2475361-formule-1-circuit-imola-paar-dagen-voor-gp-ontruimd-vanwege-wateroverlast Misschien kunnen ze de motoren in een bootje plaatsen en de F1 varend afleggen. Dikke flashback richting Grachtenracer van Davilex Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Daar gaat geen meter geracet worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Zijn zelfs al doden gevallen... Beter is FIA verstandig en zeggen ze het zsm allemaal af... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 4 uur geleden zei bas huijsmans: https://nos.nl/artikel/2475361-formule-1-circuit-imola-paar-dagen-voor-gp-ontruimd-vanwege-wateroverlast Misschien kunnen ze de motoren in een bootje plaatsen en de F1 varend afleggen. Dikke flashback richting Grachtenracer van Davilex Poah, nostalgie. Maar wel alleen als je dan ook doelzoekende raketten als power-ups kunt krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 3 minuten geleden zei Grote Ree: Poah, nostalgie. Maar wel alleen als je dan ook doelzoekende raketten als power-ups kunt krijgen. Hahaha als het extra kijkers en geld oplevert dan zou de FIA het nog zo doen ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 11 uur geleden zei Kyrill: Zijn zelfs al doden gevallen... Beter is FIA verstandig en zeggen ze het zsm allemaal af... De FIA zal het niet snel afzeggen. Toen Senna overleed tijdens een race werd er ook doorgereden. En met de ongelukken van Grosjean en Jules Bianchi werd er ook doorgereden. Er gaat teveel geld in om. De FIA zal altijd proberen te racen hoe erg het ook is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Zou vandaag nog veel regenvallen, maar vervolgens 2 dagen vrijwel droog. In het weekend wel weer buien, maar geen noodweer wat ik begreep. Dus hopelijk hebben we dan 'gewoon' een race in wisselende omstandigheden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 https://nos.nl/artikel/2475456-formule-1-race-emilia-romagna-dit-weekend-afgelast-vanwege-slecht-weer Gaat niet door dit weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten