Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Even een display van koning Max zeg 🤩 Zie je toch maar dat als die auto gewoon werkt zoals het zou moeten er geen maat staat op hem en de rest hem niet bij kan benen. Ook even Checo op zijn plek gezet. Die begon er zo waar weer in geloven 🤣 

Nu mooie triple header op komst met Imola, Barcelona en Monaco. Op die laatste na lijkt dit - ervan uitgaande dat de RB heel blijft - kat in het bakkie voor Max. 💪

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Lazy:

Even een display van koning Max zeg 🤩 Zie je toch maar dat als die auto gewoon werkt zoals het zou moeten er geen maat staat op hem en de rest hem niet bij kan benen. Ook even Checo op zijn plek gezet. Die begon er zo waar weer in geloven 🤣 

Nu mooie triple header op komst met Imola, Barcelona en Monaco. Op die laatste na lijkt dit - ervan uitgaande dat de RB heel blijft - kat in het bakkie voor Max. 💪

En ook de Indy500 op 28 mei dus na Monaco lekker Indy500 kijken :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei delichris:

Eerst zien en dan geloven. Maar regen maakt het wel mooier qua prestaties van coureurs.

Kijk de etappe in de Giro vandaag even. Dan zie je wat voor weer het is. 

Als dat dit weekend ook is, dan moet ik nog maar zien of die full wets dit aan kunnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Fantasy:

Kijk de etappe in de Giro vandaag even. Dan zie je wat voor weer het is. 

Als dat dit weekend ook is, dan moet ik nog maar zien of die full wets dit aan kunnen. 

Ik zal de etappe pas zien als ik thuis ben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Fantasy:

Laat ons naderhand nog even weten of deze hoeveelheid regen een race leuker of (nóg) gevaarlijker maakt  

Ik zag net op FB een stukje voorbij komen van Eurosport. Daar regent het wel, maar daar kunnen ze wel mee rijden. Een regen race is vaak leuker omdat er andere aspecten van een coureur worden gevraagd. Vooral de regencoureurs komen bovendrijven. Een regenrace hoeft niet perse gevaarlijk te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei delichris:

Ik zag net op FB een stukje voorbij komen van Eurosport. Daar regent het wel, maar daar kunnen ze wel mee rijden. Een regen race is vaak leuker omdat er andere aspecten van een coureur worden gevraagd. Vooral de regencoureurs komen bovendrijven. Een regenrace hoeft niet perse gevaarlijk te zijn.

Dan heb je te laat ingeschakeld. Want vanaf de start regende het dusdanig dat zelfs op regenbanden amper geraced zou kunnen worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei rich ruzzian:

Dan heb je te laat ingeschakeld. Want vanaf de start regende het dusdanig dat zelfs op regenbanden amper geraced zou kunnen worden. 

Ik heb niet de luxe om tijdens mijn werk naar de Giro te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Dansmeister:

Lijkt elk topic wel

My pleasure :mrgy:;c

Ontopic:

Wat heeft Giro wielrennen te zoeken in het F1/Indy Car topic?

Buiten dat misschien in zeflde land is? (of dat ook niet eens?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

My pleasure :mrgy:;c

Ontopic:

Wat heeft Giro wielrennen te zoeken in het F1/Indy Car topic?

Buiten dat misschien in zeflde land is? (of dat ook niet eens?)

Het weer. Maar daar hebben we ook al een topic over op MU natuurlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei bas huijsmans:

https://nos.nl/artikel/2475361-formule-1-circuit-imola-paar-dagen-voor-gp-ontruimd-vanwege-wateroverlast

Misschien kunnen ze de motoren in een bootje plaatsen en de F1 varend afleggen. Dikke flashback richting Grachtenracer van Davilex

Poah, nostalgie. Maar wel alleen als je dan ook doelzoekende raketten als power-ups kunt krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Kyrill:

Zijn zelfs al doden gevallen... 

Beter is FIA verstandig en zeggen ze het zsm allemaal af... 

De FIA zal het niet snel afzeggen. Toen Senna overleed tijdens een race werd er ook doorgereden. En met de ongelukken van Grosjean en Jules Bianchi werd er ook doorgereden. Er gaat teveel geld in om. 

De FIA zal altijd proberen te racen hoe erg het ook is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou vandaag nog veel regenvallen, maar vervolgens 2 dagen vrijwel droog. In het weekend wel weer buien, maar geen noodweer wat ik begreep. Dus hopelijk hebben we dan 'gewoon' een race in wisselende omstandigheden :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites