delichris Geplaatst 28 september 2022 Share Geplaatst 28 september 2022 We gaan het zien wat voor weer het gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 september 2022 Share Geplaatst 28 september 2022 Citaat https://nos.nl/artikel/2446337-albon-hersteld-de-vries-weer-reserve-bij-grand-prix-van-singapore Jammer voor Nyck. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 september 2022 Share Geplaatst 28 september 2022 Of niet. Aangezien Singapore niet het ideale circuit voor Williams is. ALS hij een contract voor 2023 heeft bij een team is het jammer voor de ervaring en kilometers. Wanneer dit niet zo is maakt hij de hype kleiner wanneer hij hem in bocht 1 in de vangrail mikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 september 2022 Share Geplaatst 30 september 2022 Komen er nu ook echt reclames midden in beeld tijdens een uitzending? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 september 2022 Share Geplaatst 30 september 2022 2 minuten geleden zei La Pulga: Komen er nu ook echt reclames midden in beeld tijdens een uitzending? Bij F1 tv niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 september 2022 Share Geplaatst 30 september 2022 29 minuten geleden zei delichris: Bij F1 tv niet. Ja Viaplay wordt wel echt met de week kutter, ik ga toch zo'n IPTV in overweging nemen nu hoor vooral als het vanavond bij het voetbal ook gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 17 uur geleden zei La Pulga: Ja Viaplay wordt wel echt met de week kutter, ik ga toch zo'n IPTV in overweging nemen nu hoor vooral als het vanavond bij het voetbal ook gebeurd. Ik ga vandaag via Viaplay kijken en ben benieuwd of er reclame in voorkomt. Dit zou niet mogen in principe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Red bull, wat lachwekkend zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Wat zijn ze bij Red Bull nou aan het doen . Iets te veel naar Ferrari gekeken denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Ik hoorde dat ze wel moesten, anders riskeerde ze diskwalificatie voor Max? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 21 minuten geleden zei Kyrill: Ik hoorde dat ze wel moesten, anders riskeerde ze diskwalificatie voor Max? In dat geval is 8e nog niet zo slecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Ze doen er alles aan om in Japan het WK te winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Max had die ronde er voor door moeten rijden. Dan had hij gewoon pole gehad. Maar wat mij verbaasd is dat Ferrari en Mercedes weten dat RedBull boven de cap zitten. Terwijl de cijfers niet bekend zijn. Horner is heel erg kwaad hierover. Er wordt gesproken over Aston Martin, RedBull en een derde team. Ik vraag me serieus af hoe men dit kan weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Oeps het regent een klein beetje in Singapore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Ik heb gebeld met de FIA. Start wordt uitgesteld naar 17:00 of 18:00 Nederlandse tijd dit ivm de Manchester derby die ik dan kan zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Latifi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Had wel iets meer spektakel verwacht eigenlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Nare reclame. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 (bewerkt) Je gaat nu dus een rij aan gele vlaggen krijgen. Gaat steeds wel een coureur zijn die hem in de muur rijdt en op een gegeven moment is de 2 uur op. 2 oktober 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Wat een race tot nu toe weer zeg Ondanks dat Max het zelf vernaaid heeft zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 (bewerkt) Jaaaaa Lewis, lekker man Toch wel genieten hoor deze race. Het is Perez gegund en Max na wat gepruts toch nog 7e. 2 oktober 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Om met de superlatieven van onze vriend Melroy te spreken: FENOMENAAL daar in Yas Marina…. 🤣 Leuke race! Ondanks dat er voorin niet bijster veel gebeurde, was het middenveld wel erg leuk om te volgen 🥰 En die Lewis… wat een lampenlul hè. Driver of the day overigens Jeffrey van Carglass 💪🏼 geen fout gemaakt die jongen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Wat een onzin dat ze die straf voor Perez gewoon niet tijdens de race geven. Je ziet wat hij fout doet, bestraf dat gewoon. Nu krijg je zo’n circusact op het podium. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 2 uur geleden zei Vitesse88: Wat een race tot nu toe weer zeg Ondanks dat Max het zelf vernaaid heeft zeg Als RedBull de zaken beter voor elkaar hadden met een kwalificatie had hij van pole gestart en had hij meegedaan om de winst. Verder een leuke race gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten