Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Of niet. Aangezien Singapore niet het ideale circuit voor Williams is. ALS hij een contract voor 2023 heeft bij een team is het jammer voor de ervaring en kilometers. Wanneer dit niet zo is maakt hij de hype kleiner wanneer hij hem in bocht 1 in de vangrail mikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei La Pulga:

Ja Viaplay wordt wel echt met de week kutter, ik ga toch zo'n IPTV in overweging nemen nu hoor vooral als het vanavond bij het voetbal ook gebeurd.

Ik ga vandaag via Viaplay kijken en ben benieuwd of er reclame in voorkomt. Dit zou niet mogen in principe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Max had die ronde er voor door moeten rijden. Dan had hij gewoon pole gehad.

Maar wat mij verbaasd is dat Ferrari en Mercedes weten dat RedBull boven de cap zitten. Terwijl de cijfers niet bekend zijn. Horner is heel erg kwaad hierover. Er wordt gesproken over Aston Martin, RedBull en een derde team. Ik vraag me serieus af hoe men dit kan weten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om met de superlatieven van onze vriend Melroy te spreken: FENOMENAAL daar in Yas Marina…. 🤣

Leuke race! Ondanks dat er voorin niet bijster veel gebeurde, was het middenveld wel erg leuk om te volgen 🥰 En die Lewis… wat een lampenlul hè.

Driver of the day overigens Jeffrey van Carglass 💪🏼 geen fout gemaakt die jongen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Vitesse88:

Wat een race tot nu toe weer zeg :< Ondanks dat Max het zelf vernaaid heeft zeg

Als RedBull de zaken beter voor elkaar hadden met een kwalificatie had hij van pole gestart en had hij meegedaan om de winst. 

Verder een leuke race gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites