sennid Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 Het zou mij niks verbazen als sommige reserve rijders volgend jaar een keertje gaan rijden. Zoveel races zullen wel aanslag op het lichaam zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 21 september 2022 Share Geplaatst 21 september 2022 Ook opvallend dat Belgie naar voren is gehaald en nu voor de zomerstop verreden wordt. Is Zandvoort de eerste race na de zomerstop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 september 2022 Share Geplaatst 21 september 2022 Dit is niet normaal hoor. Gaat wel een spectaculair seizoen worden. Iedereen moet scherp blijven en dan niet alleen de rijders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 september 2022 Share Geplaatst 21 september 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 september 2022 Share Geplaatst 21 september 2022 16 uur geleden zei Arezo: In principe nog maar 2 absolute kutcircuits. Bahrein en Qatar. Lekker werken voor hun geld joh die gasten. 3x USA is wel leip. Jammer dat Zuid Afrika er niet opstaat. Zou goed zijn voor de sport. Wat is je definitie van kut circuit in deze? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 september 2022 Share Geplaatst 21 september 2022 1 uur geleden zei timpy00: Wat is je definitie van kut circuit in deze? Andere dan die van jou, gok ik zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 17 uur geleden zei timpy00: Wat is je definitie van kut circuit in deze? Is wel een beetje een gevoel bij mij. Bahrein en Qatar zijn circuits waarbij de races niet echt spectaculair zijn, weinig inhalen enz. Dit is natuurlijk bij Zandvoort en Monaco ook wel het geval maar daarbij speelt de vette vibe die er omheen heerst nog een rol. Ik heb niet heel veel met die circuits gefinancierd worden door Oliesjeiks, zal ook een rol spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 5 minuten geleden zei Arezo: Is wel een beetje een gevoel bij mij. Bahrein en Qatar zijn circuits waarbij de races niet echt spectaculair zijn, weinig inhalen enz. Dit is natuurlijk bij Zandvoort en Monaco ook wel het geval maar daarbij speelt de vette vibe die er omheen heerst nog een rol. Ik heb niet heel veel met die circuits gefinancierd worden door Oliesjeiks, zal ook een rol spelen. Ik vind dat er wel aantal mindere circuits op staan. Zoals je zegt doorgaans Monaco en Zandvoort ook niet echt. En er waren ook hoop kritische geluiden over bijvoorbeeld Las Vegas qua circuit, dus dat moeten we ook nog even meemaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 40 minuten geleden zei Arezo: Is wel een beetje een gevoel bij mij. Bahrein en Qatar zijn circuits waarbij de races niet echt spectaculair zijn, weinig inhalen enz. Dit is natuurlijk bij Zandvoort en Monaco ook wel het geval maar daarbij speelt de vette vibe die er omheen heerst nog een rol. Ik heb niet heel veel met die circuits gefinancierd worden door Oliesjeiks, zal ook een rol spelen. In Bahrein kan je wel degelijk inhalen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 Ja? Ik vind het traditioneel een saai circuit. https://www.nu.nl/privacy-gate/accept?redirectUri=https%3A%2F%2Fwww.nu.nl%2Fformule-1%2F6225487%2Ftsunoda-verlengt-contract-bij-alphatauri-en-staat-voor-derde-formule-1-seizoen.html&authId=d9b4524d-8eb7-4b25-b81b-0c50015a0776&referrer=https%3A%2F%2Fwww.nu.nl%2F&referer=https%3A%2F%2Fwww.nu.nl%2F Yuki die bij Alpha Tauri blijft. Dan zal het stoeltje van Nyck de Vries af gaan hangen van Gasly. Als Gasly naar Alpine vertekt zal Nyck (hopelijk) naar AT gaan. En vice versa. AT is wel een team waar je resultaten kunt boeken. Wellicht over 1-2-3 jaar Max en Nyck bij Red Bull. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 Je bent vast in de war met een ander circuit. Bahrein is echt niet saai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 8 minuten geleden zei Arezo: Yuki die bij Alpha Tauri blijft. Dan zal het stoeltje van Nyck de Vries af gaan hangen van Gasly. Als Gasly naar Alpine vertekt zal Nyck (hopelijk) naar AT gaan. En vice versa. AT is wel een team waar je resultaten kunt boeken. Wellicht over 1-2-3 jaar Max en Nyck bij Red Bull. Hing volgens mij sowieso al van Gasly af, die zelf dus naar Alpine zou willen of in ieder geval een stap wilde zetten. Heb het idee bij De Vries dat ie erg goed in de markt gezet wordt. Natuurlijk is het een prima coureur, maar hij is ook al 27 of iets hè. Ik zie hem niet zo snel zulke reuzensprongen maken dat hij naar RB gaat, maar ik zie hem eerder nog 3-4 jaar in de middenmoot actief. Zeker als RedBull de titel pakt bij constructeurs ook, staat er nu veel meer druk op dan vier jaar geleden. Ze zullen dus gewoon blijven inzetten op een volwaardige vervanger voor Perez. Eerder dat dan op iemand 'met mogelijkheden'. Maar goed, wie weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 6 uur geleden zei delichris: Je bent vast in de war met een ander circuit. Bahrein is echt niet saai. Er kan door de DRS zones en 2 lange rechte stukken best wat ingehaald worden, maar het is ook geen uitdagend circuit. Het is zo'n typisch modern Tilke circuit met veel te grote uitloopzones waar eigenlijk op een enkele na - zie Grosjean - alleen uitvallers vanuit Mechanische problemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 14 minuten geleden zei Lazy: Er kan door de DRS zones en 2 lange rechte stukken best wat ingehaald worden, maar het is ook geen uitdagend circuit. Het is zo'n typisch modern Tilke circuit met veel te grote uitloopzones waar eigenlijk op een enkele na - zie Grosjean - alleen uitvallers vanuit Mechanische problemen. Maar geen saai circuit. Er zijn al aardige inhaalacties geweest en gevechten waardoor onder Lewis en Max. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 september 2022 Share Geplaatst 23 september 2022 Formule 1-coureur Latifi vertrekt na dit seizoen bij Williams Formule 1-coureur Nicholas Latifi vertrekt na dit seizoen bij Williams. De Canadees rijdt sinds 2020 bij de Britse renstal, maar wist in drie seizoenen geen onuitwisbare indruk achter te laten. Het contract van Latifi (27) liep door tot het einde van dit seizoen en wordt dus niet verlengd. Een zevende plaats bij de GP van Hongarije in 2021 is zijn beste klassering. "Hoewel we niet hebben kunnen neerzetten waar we op gehoopt hadden, is het een geweldig reis geweest", zegt Latifi. "Het pakken van mijn eerste punten in Hongarije is een moment dat ik nooit zal vergeten. Met speciale herinneringen ga ik beginnen aan een nieuw hoofdstuk van mijn carrière." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 september 2022 Share Geplaatst 23 september 2022 We gaan hem missen! Toch een levende legende die de sport verlaat. Zal wel FE worden voor hem. Benieuwd wie in zijn plek komt. Hoop zelf op Ricciardo omdat dit de enige manier is waarop hij behouden blijft voor de sport. Zou zonde zijn voor Williams als ze bij een onervaren rookie uitkomen als Sergeant oid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 september 2022 Share Geplaatst 23 september 2022 (bewerkt) Zo opgeruimd staat netjes. Staat wel een fout in de tekst. Het pakken van mijn enige punten in Hogarije en België moet het zijn. 23 september 2022 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 september 2022 Share Geplaatst 23 september 2022 3 minuten geleden zei delichris: Zo opgeruimd staat netjes. Staat wel een fout in de tekst. Het pakken van mijn enige punten in Hogarije moet het zijn. Week later werd ie 9e bij de bizarre editie van Spa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 september 2022 Share Geplaatst 23 september 2022 (bewerkt) 16 minuten geleden zei neva: Week later werd ie 9e bij de bizarre editie van Spa. Staat er toch 23 september 2022 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 Kan een leuk weekend worden 😬 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 Singapore in de regen, dat was met de F1 game wel echt de ultieme hel op aarde... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 Is nog maar dinsdag. Weer kan snel veranderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 'Ken vriezen en het ken dooien'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 september 2022 Auteur Share Geplaatst 28 september 2022 9 uur geleden zei Keko: Singapore in de regen, dat was met de F1 game wel echt de ultieme hel op aarde... Same as Baku. Beiden zijn droog echter wél heerlijk om te rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten