Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

17 uur geleden zei timpy00:

Wat is je definitie van kut circuit in deze?

Is wel een beetje een gevoel bij mij. Bahrein en Qatar zijn circuits waarbij de races niet echt spectaculair zijn, weinig inhalen enz. Dit is natuurlijk bij Zandvoort en Monaco ook wel het geval maar daarbij speelt de vette vibe die er omheen heerst nog een rol. Ik heb niet heel veel met die circuits gefinancierd worden door Oliesjeiks, zal ook een rol spelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Arezo:

Is wel een beetje een gevoel bij mij. Bahrein en Qatar zijn circuits waarbij de races niet echt spectaculair zijn, weinig inhalen enz. Dit is natuurlijk bij Zandvoort en Monaco ook wel het geval maar daarbij speelt de vette vibe die er omheen heerst nog een rol. Ik heb niet heel veel met die circuits gefinancierd worden door Oliesjeiks, zal ook een rol spelen. 

Ik vind dat er wel aantal mindere circuits op staan. Zoals je zegt doorgaans Monaco en Zandvoort ook niet echt. En er waren ook hoop kritische geluiden over bijvoorbeeld Las Vegas qua circuit, dus dat moeten we ook nog even meemaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Arezo:

In Bahrein kan je wel degelijk inhalen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja? Ik vind het traditioneel een saai circuit.

https://www.nu.nl/privacy-gate/accept?redirectUri=https%3A%2F%2Fwww.nu.nl%2Fformule-1%2F6225487%2Ftsunoda-verlengt-contract-bij-alphatauri-en-staat-voor-derde-formule-1-seizoen.html&authId=d9b4524d-8eb7-4b25-b81b-0c50015a0776&referrer=https%3A%2F%2Fwww.nu.nl%2F&referer=https%3A%2F%2Fwww.nu.nl%2F

Yuki die bij Alpha Tauri blijft. Dan zal het stoeltje van Nyck de Vries af gaan hangen van Gasly. Als Gasly naar Alpine vertekt zal Nyck (hopelijk) naar AT gaan. En vice versa. AT is wel een team waar je resultaten kunt boeken. Wellicht over 1-2-3 jaar Max en Nyck bij Red Bull.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Arezo:

Yuki die bij Alpha Tauri blijft. Dan zal het stoeltje van Nyck de Vries af gaan hangen van Gasly. Als Gasly naar Alpine vertekt zal Nyck (hopelijk) naar AT gaan. En vice versa. AT is wel een team waar je resultaten kunt boeken. Wellicht over 1-2-3 jaar Max en Nyck bij Red Bull.

Hing volgens mij sowieso al van Gasly af, die zelf dus naar Alpine zou willen of in ieder geval een stap wilde zetten.

Heb het idee bij De Vries dat ie erg goed in de markt gezet wordt. Natuurlijk is het een prima coureur, maar hij is ook al 27 of iets hè. Ik zie hem niet zo snel zulke reuzensprongen maken dat hij naar RB gaat, maar ik zie hem eerder nog 3-4 jaar in de middenmoot actief. Zeker als RedBull de titel pakt bij constructeurs ook, staat er nu veel meer druk op dan vier jaar geleden. Ze zullen dus gewoon blijven inzetten op een volwaardige vervanger voor Perez. Eerder dat dan op iemand 'met mogelijkheden'. 

Maar goed, wie weet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei delichris:

Je bent vast in de war met een ander circuit. Bahrein is echt niet saai.

Er kan door de DRS zones en 2 lange rechte stukken best wat ingehaald worden, maar het is ook geen uitdagend circuit. Het is zo'n typisch modern Tilke circuit met veel te grote uitloopzones waar eigenlijk op een enkele na - zie Grosjean - alleen uitvallers vanuit Mechanische problemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Lazy:

Er kan door de DRS zones en 2 lange rechte stukken best wat ingehaald worden, maar het is ook geen uitdagend circuit. Het is zo'n typisch modern Tilke circuit met veel te grote uitloopzones waar eigenlijk op een enkele na - zie Grosjean - alleen uitvallers vanuit Mechanische problemen.

Maar geen saai circuit. Er zijn al aardige inhaalacties geweest en gevechten waardoor onder Lewis en Max.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Formule 1-coureur Latifi vertrekt na dit seizoen bij Williams

Formule 1-coureur Nicholas Latifi vertrekt na dit seizoen bij Williams. De Canadees rijdt sinds 2020 bij de Britse renstal, maar wist in drie seizoenen geen onuitwisbare indruk achter te laten. Het contract van Latifi (27) liep door tot het einde van dit seizoen en wordt dus niet verlengd. Een zevende plaats bij de GP van Hongarije in 2021 is zijn beste klassering.

"Hoewel we niet hebben kunnen neerzetten waar we op gehoopt hadden, is het een geweldig reis geweest", zegt Latifi. "Het pakken van mijn eerste punten in Hongarije is een moment dat ik nooit zal vergeten. Met speciale herinneringen ga ik beginnen aan een nieuw hoofdstuk van mijn carrière."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We gaan hem missen! Toch een levende legende die de sport verlaat. Zal wel FE worden voor hem. Benieuwd wie in zijn plek komt. Hoop zelf op Ricciardo omdat dit de enige manier is waarop hij behouden blijft voor de sport. Zou zonde zijn voor Williams als ze bij een onervaren rookie uitkomen als Sergeant oid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites