delichris Geplaatst 1 augustus 2022 Share Geplaatst 1 augustus 2022 Piastri dan naar Alpine? De Vries naar Williams ipv Latifi? Colton Herta naar McClaren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 augustus 2022 Share Geplaatst 1 augustus 2022 47 minuten geleden zei delichris: Piastri dan naar Alpine? De Vries naar Williams ipv Latifi? Colton Herta naar McClaren? Die eerste lijkt me een meer dan logische vervanging van Alonso in ieder geval. Zou het gek vinden als daar een andere rijder dan Piastri het stoeltje overneemt Herta dan in plaats van Ricciardo? Ik heb nog altijd wel de verwachting dat die ook gewoon volgend jaar daar (nog) rijdt eigenlijk. Voor de liefhebber; hier een overzichtje van de rijders zoals die nu voor 2023 vastliggen. RedBull: Verstappen (2028) & Perez (2024) Ferrari: Leclerc (2024) & Sainz (2024) Mercedes: Hamilton (2023) & ... McLaren: Norris (2025) & Ricciardo (2023, maar niet 100% zeker) Alpine: Ocon (2024) & ... AlphaTauri: Gasly (n/b) & ... Aston Martin: Alonso (n/b) & ... Alfa Romeo: Bottas (2025) & ... Haas: Magnussen (2023) & ... Williams: ... & ... Russell lijkt me wel bij Mercedes te blijven en Stroll zal zo snel niet vertrekken bij Aston Martin dunkt me. Dan zijn er nog zeven stoeltjes te vergeven. Kom maar door met de doldwaze voorspellingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 augustus 2022 Share Geplaatst 1 augustus 2022 Tot Vettel vorige week zei te stoppen, was alleen het 2e zitje bij Williams beschikbaar Nu dus ook het stoeltje van Alonso. De rest ligt vast of blijft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 1 augustus 2022 Share Geplaatst 1 augustus 2022 18 minuten geleden zei Fantasy: Die eerste lijkt me een meer dan logische vervanging van Alonso in ieder geval. Zou het gek vinden als daar een andere rijder dan Piastri het stoeltje overneemt Herta dan in plaats van Ricciardo? Ik heb nog altijd wel de verwachting dat die ook gewoon volgend jaar daar (nog) rijdt eigenlijk. Voor de liefhebber; hier een overzichtje van de rijders zoals die nu voor 2023 vastliggen. RedBull: Verstappen (2028) & Perez (2024) Ferrari: Leclerc (2024) & Sainz (2024) Mercedes: Hamilton (2023) & ... McLaren: Norris (2025) & Ricciardo (2023, maar niet 100% zeker) Alpine: Ocon (2024) & ... AlphaTauri: Gasly (n/b) & ... Aston Martin: Alonso (n/b) & ... Alfa Romeo: Bottas (2025) & ... Haas: Magnussen (2023) & ... Williams: ... & ... Russell lijkt me wel bij Mercedes te blijven en Stroll zal zo snel niet vertrekken bij Aston Martin dunkt me. Dan zijn er nog zeven stoeltjes te vergeven. Kom maar door met de doldwaze voorspellingen Qua aanwas heeft Red Bull i.m.o. best een probleem. Ik vind Tsunoda echt super wisselvallig. Zie ik niet doorstromen naar Red Bull. Kamikazepiloot. Ik twijfel zelfs of hij voor 2023 een optie is bij AlphaTauri. Lawson doet het redelijk in de F2, Daruvala iets beter. Daruvala is wel 3e jaars. Die had eigenlijk al meer moeten doen. Drugovich en Pourchaire strijden op dit moment om de titel in F2. 1 van de 2 zal wel bij Williams belanden als 2e rijder naast Albon. Alfa Romeo gaat denk ik wel voor met Zhou. Doet het niet zo slecht als verwacht. Haas zie ik niet persé betere opties dan Mick Schumacher. Kortom: ik verwacht niet zo'n mega tombola. Was vorige jaar wel het geval. (ik ga uit van Stroll bij Aston Martin en Piastri bij Alpine) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 Zie Gasly zijn heil ook nog wel ergens anders zoeken al dan niet vrijwillig. Die jongen is te licht bevonden voor RB en heb het idee dat hij totaal niet lekker in zijn vel zit bij AT zonder dat perspectief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 26 minuten geleden zei The Saint: Zie Gasly zijn heil ook nog wel ergens anders zoeken al dan niet vrijwillig. Die jongen is te licht bevonden voor RB en heb het idee dat hij totaal niet lekker in zijn vel zit bij AT zonder dat perspectief. Welk team zou voor Gasly een vooruitgang zijn, waarbij dat team hem ook daadwerkelijk wil hebben? Ik denk dat Gasly de komende tijd het beste kan focussen om z'n directe teammaat consequent blijven te verslaan, en daarna denken over een stap hogerop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 15 minuten geleden zei joostmakaay: Welk team zou voor Gasly een vooruitgang zijn, waarbij dat team hem ook daadwerkelijk wil hebben? Ik denk dat Gasly de komende tijd het beste kan focussen om z'n directe teammaat consequent blijven te verslaan, en daarna denken over een stap hogerop. Alpine, Haas en Alfa omdat hij daar kan uitgroeien tot de teamleider. Alpha Tauri is een talentenopleidingsteam, daar begint hij een beetje te oud voor te worden. Het zou voor hem te hopen zijn dat er een nieuw team zijn opwachting maakt in F1. Dan zou hij een goede kandidaat zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 22 uur geleden zei Fantasy: Die eerste lijkt me een meer dan logische vervanging van Alonso in ieder geval. Zou het gek vinden als daar een andere rijder dan Piastri het stoeltje overneemt Herta dan in plaats van Ricciardo? Ik heb nog altijd wel de verwachting dat die ook gewoon volgend jaar daar (nog) rijdt eigenlijk. Voor de liefhebber; hier een overzichtje van de rijders zoals die nu voor 2023 vastliggen. RedBull: Verstappen (2028) & Perez (2024) Ferrari: Leclerc (2024) & Sainz (2024) Mercedes: Hamilton (2023) & ... McLaren: Norris (2025) & Ricciardo (2023, maar niet 100% zeker) Alpine: Ocon (2024) & ... AlphaTauri: Gasly (n/b) & ... Aston Martin: Alonso (n/b) & ... Alfa Romeo: Bottas (2025) & ... Haas: Magnussen (2023) & ... Williams: ... & ... Russell lijkt me wel bij Mercedes te blijven en Stroll zal zo snel niet vertrekken bij Aston Martin dunkt me. Dan zijn er nog zeven stoeltjes te vergeven. Kom maar door met de doldwaze voorspellingen Stroll heeft al een contract voor volgend seizoen, dus die kun je ook wegstrepen in je overzicht Russel heeft ook een 'multi-year' deal getekend en is dus al bevestigd voor 2023. Nu zijn Alpine, Alpha Tauri, Alfa Romeo, Haas en Williams nog open. Overigens is move Alonso puur financiele move in de zin dat Alpine hem geen 20m per seizoen meer wilde geven na dit jaar. Krijgt van die oude Stroll mooi dik contract nog voor 2 seizoenen en dan is het klaar. Is ook wel bizar dat hij na Max en Hamilton nog altijd de op 2 na best betaalde coureur is in F1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 2023 kan het eerste seizoen sinds 1992 zijn, zonder een zege van Michael Schumacher of Lewis Hamilton... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 Geef hem in 2023 een grotere kans dan in 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 1 uur geleden zei Beppu: Geef hem in 2023 een grotere kans dan in 2022 Ik vermoed dat @Satyr dat ook bedoelde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 15 minuten geleden zei ElMarcos: Ik vermoed dat @Satyr dat ook bedoelde Dat vermoedde ik ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 1 minuut geleden zei Beppu: Dat vermoedde ik ook Met deze open deuren hoeft hij hem alleen nog in te koppen. Als hij het nu ontkent, tja..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 Oei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 (bewerkt) Wat is dit nou weer voor een circus. Eerst gooit Alpine er een persbericht uit dat Piastri komend seizoen voor hen rijd. Wat overigens een volledig terechte keuze zou zijn. Vervolgens komt Piastri zelf met een statement op zijn Twitter dat hij geen contract heeft getekend en volgend jaar ook niet voor Alpine gaat rijden. Schijnt RIC te vervangen bij McLaren, echter denkt Szafnauer daar kijkend naar het contract dus anders over. https://nl.motorsport.com/f1/news/alpine-f1-oscar-piastri-niet-zonder-slag-of-stoot-mclaren-vertrekken/10347699/ Soapje. 2 augustus 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 Netflix, kom er maar in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 Heerlijk te volgen dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 Mooi toch dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 Piastri naar McLaren zou wel een strakke move zijn! Betekent wel einde carrière voor Danny Ric denk ik. Die gaat toch niet bij Williams ofzo rijden lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 36 minuten geleden zei Michaelinho*: Piastri naar McLaren zou wel een strakke move zijn! Betekent wel einde carrière voor Danny Ric denk ik. Die gaat toch niet bij Williams ofzo rijden lijkt me. Die gaat dus misschien naar Alpine. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 5 minuten geleden zei delichris: Die gaat dus misschien naar Alpine. Dat zou ik een hele rare move vinden. Dat was juist het team waar hij zo graag weg wilde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 42 minuten geleden zei Michaelinho*: Dat zou ik een hele rare move vinden. Dat was juist het team waar hij zo graag weg wilde Dat wordt juist nu gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 15 uur geleden zei Jotew: Wat is dit nou weer voor een circus. Eerst gooit Alpine er een persbericht uit dat Piastri komend seizoen voor hen rijd. Wat overigens een volledig terechte keuze zou zijn. Vervolgens komt Piastri zelf met een statement op zijn Twitter dat hij geen contract heeft getekend en volgend jaar ook niet voor Alpine gaat rijden. Schijnt RIC te vervangen bij McLaren, echter denkt Szafnauer daar kijkend naar het contract dus anders over. https://nl.motorsport.com/f1/news/alpine-f1-oscar-piastri-niet-zonder-slag-of-stoot-mclaren-vertrekken/10347699/ Soapje. Lol. Beetje zelfde verhaal als met Alex Palou. Niet heel toevallig ook McLaren bij betrokken… Prima voer voor de zomerstop dit. 3 uur geleden zei Michaelinho*: Dat zou ik een hele rare move vinden. Dat was juist het team waar hij zo graag weg wilde Ric weet natuurlijk ook wel dat als het voor hem exit F1 is, het lastig is om weer terug te keren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 Albon in iedergeval in 2023 Williams. Benieuwd wie ze er naast zetten. Sergeant gaat voor ze rijden vt1 in Amerika. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 Ik zat beetje met collega te sparren, maar een optie die ik nog wel zag gebeuren: Gasly naar Alpine (twee Fransen bij Renault) en vervolgens Piastri naar Alpha Tauri. In de veronderstelling dat Lawson de plek van Tsunoda krijgt. Als je goed rijdt bij Alpha Tauri zit je natuurlijk op de juiste plek om Perez op te volgen over 1,5 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten