Fantasy Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 5 minuten geleden zei Arezo: Dit gaat hem niet meer worden vandaag denk ik. Mwah, blijft vanaf nu droog toch? Paar rondjes achter de safety car en dan gassen met die handel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 8 minuten geleden zei Arezo: Dit gaat hem niet meer worden vandaag denk ik. Gewoon gassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 16:05 start; let's go Latifi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Zelfs achter de SC lopen Stroll en Latifi te kutten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Wat een klapper joh, holy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Te doen met Leclerc hoor. Die rijdt de pannen van het dak dit seizoen maar heeft erg veel pech. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Zou Sainz zijn broek al vol hebben? Dat was ook een poepmoment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 14 minuten geleden zei Beppu: Te doen met Leclerc hoor. Die rijdt de pannen van het dak dit seizoen maar heeft erg veel pech. Welke pech heeft hij deze race? Heb niet helemaal goed meegekregen, maar zover ik weet was dit gewoon miscommunicatie/fout van zijn eigen team toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 3 minuten geleden zei Chiemel: Welke pech heeft hij deze race? Heb niet helemaal goed meegekregen, maar zover ik weet was dit gewoon miscommunicatie/fout van zijn eigen team toch? Ja dat klopt. Niet zijn eigen fout maar gekloot van zijn team. Bij het tactisch sterke Red Bull zie je zoiets niet snel gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Dat de Alonsotrein zo lang kan worden, is exemplarisch voor hoe waardeloos deze GP elk jaar weer is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Wat een kutrace. Haal maar van de kalender. Het is dat we met een groepje zijn en we aardig lopen te tanken, maar verder is er geen reet aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Vreselijk idd. Heel gauw van de kalender halen deze kutrace. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Wel goed resultaat. Leuk voor Checo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Prima resultaat voor Red Bull inderdaad. Max meer punten dan Leclerc dus dat is ook meer dan prima, dan mag Checo zeker winnen. Verder Alonso een held natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Dit is wel een klassieker hoor. Laat maar lekker op de kalender. En nu door naar de Indy500. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Zonde Veekay eruit. Hij deed het erg goed en zat er goed bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 2 uur geleden zei delichris: Dit is wel een klassieker hoor. Laat maar lekker op de kalender. En nu door naar de Indy500. Inderdaad. Gewoon klassieker, gebeurt genoeg en vond het wel mooi 4 auto's dicht bij elkaar aan kop ipv met 10 of 20s er tussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Heerlijke race tot nu toe. Laatste 4 ronde worden gekkenhuisss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Net teruggekeken, maar commentatoren van Viaplay waren weer in vorm hoor. Blunder in optima forma toen ze zeiden dat Perez al had gewonnen met 0.00 op de klok en er uiteraard gewoon nog een ronde gereden moest worden Zonder teamorders vorige week en overwinning voor Perez daar, had verschil met Max slechts 1 punt geweest... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 11 uur geleden zei 007mark: Net teruggekeken, maar commentatoren van Viaplay waren weer in vorm hoor. Blunder in optima forma toen ze zeiden dat Perez al had gewonnen met 0.00 op de klok en er uiteraard gewoon nog een ronde gereden moest worden Zonder teamorders vorige week en overwinning voor Perez daar, had verschil met Max slechts 1 punt geweest... Perez had vorige week nooit gewonnen. Max was vele malen sneller geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 Wel interessant dat Red Bull heeft gezegd dat Perez mee mag gaan strijden om de titel. Jammer dat Leclerc niet de twee fijnste weken heeft gehad, was ook voor het kampioenschap leuker geweest. Denk nog steeds dat Red Bull overall de beste auto heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 14 uur geleden zei 007mark: Net teruggekeken, maar commentatoren van Viaplay waren weer in vorm hoor. Blunder in optima forma toen ze zeiden dat Perez al had gewonnen met 0.00 op de klok en er uiteraard gewoon nog een ronde gereden moest worden Zonder teamorders vorige week en overwinning voor Perez daar, had verschil met Max slechts 1 punt geweest... Het zit je wel erg diep he? Jammer, als voetbalsupporter vind ik je vaak nog wel realistisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 14 minuten geleden zei Elsjorro1990: Het zit je wel erg diep he? Jammer, als voetbalsupporter vind ik je vaak nog wel realistisch. He, wat? Geen idee wat je bedoelt en wat mij diep zou moeten zitten, aangezien ik niet écht een fan ben van een team en/of coureur. 'Vroeger' wel redelijk voor Ferrari trouwens, maar inmiddels niet echt een grote voorkeur. Ook niet zo nationalistisch voor Max dus, maar kijk vooral voor een zo leuk mogelijke race en spannende kampioenschappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 25 minuten geleden zei 007mark: He, wat? Geen idee wat je bedoelt en wat mij diep zou moeten zitten, aangezien ik niet écht een fan ben van een team en/of coureur. 'Vroeger' wel redelijk voor Ferrari trouwens, maar inmiddels niet echt een grote voorkeur. Ook niet zo nationalistisch voor Max dus, maar kijk vooral voor een zo leuk mogelijke race en spannende kampioenschappen. Dat valt op ja, ik heb je daar al vaker opmerkingen over zien maken. Daar doel ik dus op, aangezien je die teamorders aanhaalt, terwijl je zelf ook wel weet dat Verstappen er makkelijk voorbij was gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Dat valt op ja, ik heb je daar al vaker opmerkingen over zien maken. Daar doel ik dus op, aangezien je die teamorders aanhaalt, terwijl je zelf ook wel weet dat Verstappen er makkelijk voorbij was gegaan. En later had Perez juist weer de snellere banden en mocht hij er niet langs. Of juist eerder, weet even de volgorde niet meer. Maargoed, beetje kritiet op Max en/of RB die hem beetje voortrekt is hier blijkbaar uit den bozen. Allemaal Tim Coronelletjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten