Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei Beppu:

Te doen met Leclerc hoor. Die rijdt de pannen van het dak dit seizoen maar heeft erg veel pech.

Welke pech heeft hij deze race? Heb niet helemaal goed meegekregen, maar zover ik weet was dit gewoon miscommunicatie/fout van zijn eigen team toch? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Chiemel:

Welke pech heeft hij deze race? Heb niet helemaal goed meegekregen, maar zover ik weet was dit gewoon miscommunicatie/fout van zijn eigen team toch? 

Ja dat klopt. Niet zijn eigen fout maar gekloot van zijn team. Bij het tactisch sterke Red Bull zie je zoiets niet snel gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei delichris:

Dit is wel een klassieker hoor. Laat maar lekker op de kalender.

En nu door naar de Indy500.

Inderdaad. Gewoon klassieker, gebeurt genoeg en vond het wel mooi 4 auto's dicht bij elkaar aan kop ipv met 10 of 20s er tussen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net teruggekeken, maar commentatoren van Viaplay waren weer in vorm hoor. Blunder in optima forma toen ze zeiden dat Perez al had gewonnen met 0.00 op de klok en er uiteraard gewoon nog een ronde gereden moest worden :D

Zonder teamorders vorige week en overwinning voor Perez daar, had verschil met Max slechts 1 punt geweest...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei 007mark:

Net teruggekeken, maar commentatoren van Viaplay waren weer in vorm hoor. Blunder in optima forma toen ze zeiden dat Perez al had gewonnen met 0.00 op de klok en er uiteraard gewoon nog een ronde gereden moest worden

Zonder teamorders vorige week en overwinning voor Perez daar, had verschil met Max slechts 1 punt geweest...

Perez had vorige week nooit gewonnen. Max was vele malen sneller geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel interessant dat Red Bull heeft gezegd dat Perez mee mag gaan strijden om de titel.

Jammer dat Leclerc niet de twee fijnste weken heeft gehad, was ook voor het kampioenschap leuker geweest. Denk nog steeds dat Red Bull overall de beste auto heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei 007mark:

Net teruggekeken, maar commentatoren van Viaplay waren weer in vorm hoor. Blunder in optima forma toen ze zeiden dat Perez al had gewonnen met 0.00 op de klok en er uiteraard gewoon nog een ronde gereden moest worden :D

:moop:

Het zit je wel erg diep he? Jammer, als voetbalsupporter vind ik je vaak nog wel realistisch. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Elsjorro1990:

:moop:

Het zit je wel erg diep he? Jammer, als voetbalsupporter vind ik je vaak nog wel realistisch. 

He, wat? Geen idee wat je bedoelt en wat mij diep zou moeten zitten, aangezien ik niet écht een fan ben van een team en/of coureur. 

'Vroeger' wel redelijk voor Ferrari trouwens, maar inmiddels niet echt een grote voorkeur. Ook niet zo nationalistisch voor Max dus, maar kijk vooral voor een zo leuk mogelijke race en spannende kampioenschappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei 007mark:

He, wat? Geen idee wat je bedoelt en wat mij diep zou moeten zitten, aangezien ik niet écht een fan ben van een team en/of coureur. 

'Vroeger' wel redelijk voor Ferrari trouwens, maar inmiddels niet echt een grote voorkeur. Ook niet zo nationalistisch voor Max dus, maar kijk vooral voor een zo leuk mogelijke race en spannende kampioenschappen.

Dat valt op ja, ik heb je daar al vaker opmerkingen over zien maken. Daar doel ik dus op, aangezien je die teamorders aanhaalt, terwijl je zelf ook wel weet dat Verstappen er makkelijk voorbij was gegaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Dat valt op ja, ik heb je daar al vaker opmerkingen over zien maken. Daar doel ik dus op, aangezien je die teamorders aanhaalt, terwijl je zelf ook wel weet dat Verstappen er makkelijk voorbij was gegaan. 

En later had Perez juist weer de snellere banden en mocht hij er niet langs. Of juist eerder, weet even de volgorde niet meer.

Maargoed, beetje kritiet op Max en/of RB die hem beetje voortrekt is hier blijkbaar uit den bozen. Allemaal Tim Coronelletjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites