Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Satyr:

Rode vlag was totaal niet aan de orde, voor wat brokstukken van Latifi

Was natuurlijk wel een optie geweest, zelfs voor die laatste ronde als ze per se wilde dat er geracet zou worden en niet achter SC zou finishen. Want we weten nu dat de wedstrijdleider mag doen waar hij zin in heeft volgens het reglement.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Satyr:

Rode vlag was totaal niet aan de orde, voor wat brokstukken van Latifi

Nou omdat er de race daarvoor wel een rode vlag kwam omdat er een ander soort auto de baan op kwam dan een F1 auto, (de woorden van Olaf Mol) en dat was de laatste race toch ook het geval? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei La Pulga:

Nou omdat er de race daarvoor wel een rode vlag kwam omdat er een ander soort auto de baan op kwam dan een F1 auto, (de woorden van Olaf Mol) en dat was de laatste race toch ook het geval? 

De race daarvoor was twee keer rode vlag omdat er een keer teveel schade aan de boarding was en de andere keer omdat de weg verspert was met onderdelen na een crash bij die start. Of heb ik iets gemist?

38 minuten geleden zei Satyr:

Hij mag de safety car regels overrulen, niet zomaar een regel bedenken.

Was wel de beste optie geweest. En ook bij rode vlag zal vast wel een zinnetje staan dat de wedstrijdleider wat vrijheden heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei neva:

Nog steeds is die Lewis aan het janken. In stilte. Begint nu wel sneu te worden zeg.

https://www.ad.nl/formule-1/mercedes-teambaas-toto-wolff-lewis-hamilton-nog-steeds-in-shock~a9ddad59/

Ik kan me op zich wel voorstellen dat hij zich rot voelt of iets in die richting. Eigenlijk is het toch juist goed dat hij dit dan voor zichzelf houd? Dat in dit geval Toto Wolf/zijn team er mee naar buiten komt is niet zijn schuld toch? Het was alleen irritant geweest als hij na de race tot nu steeds commentaar op van alles zou geven.

Maar eigenlijk heeft hij zich sinds die race eindigde toch heel professioneel opgesteld? Hij heeft Max gefeliciteerd heeft verder in het openbaar niks negatiefs over Max, FIA of de race gezegd. Hoe zou hij het anders moeten doen volgens jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei timpy00:

Ik kan me op zich wel voorstellen dat hij zich rot voelt of iets in die richting. Eigenlijk is het toch juist goed dat hij dit dan voor zichzelf houd? Dat in dit geval Toto Wolf/zijn team er mee naar buiten komt is niet zijn schuld toch? Het was alleen irritant geweest als hij na de race tot nu steeds commentaar op van alles zou geven.

Maar eigenlijk heeft hij zich sinds die race eindigde toch heel professioneel opgesteld? Hij heeft Max gefeliciteerd heeft verder in het openbaar niks negatiefs over Max, FIA of de race gezegd. Hoe zou hij het anders moeten doen volgens jou?

Het is denk inderdaad het telkens benadrukken van Mercedes dat mij tegen de borst stuit en niet Lewis zelf, je hebt gelijk, excuus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei neva:

Het is denk inderdaad het telkens benadrukken van Mercedes dat mij tegen de borst stuit en niet Lewis zelf, je hebt gelijk, excuus.

Was niet als aanval of iets bedoelt hoor. Maar inderdaad snap ook van Mercedes wel dat ze zeker dag na of eerste dagen na de race nog even balen en er goed ziek van zijn. Maar we zitten inmiddels op het moment dat het weinig toegevoegde waarde meer heeft om dit te blijven uiten.

Ik hoor Massa ook niet wekelijks klagen/balen in allerlei media over zijn misgelopen kampioenschap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei timpy00:

Was niet als aanval of iets bedoelt hoor. Maar inderdaad snap ook van Mercedes wel dat ze zeker dag na of eerste dagen na de race nog even balen en er goed ziek van zijn. Maar we zitten inmiddels op het moment dat het weinig toegevoegde waarde meer heeft om dit te blijven uiten.

Ik hoor Massa ook niet wekelijks klagen/balen in allerlei media over zijn misgelopen kampioenschap.

Ik vat het ook niet als aanval op, maar als ik de plank mis sla mag dat best benoemd worden ;) 

Het heeft geen toegevoegde waarde meer inderdaad. Het haalt de glans enigszins van een fantastisch F1-seizoen af. Er is genoeg gebeurd dat discutabel was. Stop er mee. Focus op volgend jaar. 

Ben wel erg benieuwd naar volgend jaar trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei delichris:

Lewis volgt ook niemand meer op Instagram. Dat lijkt er op alsof hij gaat stoppen of toch zielig is.

Zou een interessante situatie opleveren als Lewis daadwerkelijk stopt. Heel benieuwd wie Mercedes dan op de plek van Lewis gaat neerzetten. Alle contracten van de huidige coureurs liggen vast en ik ga er niet vanuit dat ze dan ineens bij een Nyck de Vries, Stoffel Vandoorne of Robin Frijns uit zullen komen. 

Wel leuk om over te speculeren wie het dan wel zou moeten worden. 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Michaelinho*:

Zou een interessante situatie opleveren als Lewis daadwerkelijk stopt. Heel benieuwd wie Mercedes dan op de plek van Lewis gaat neerzetten. Alle contracten van de huidige coureurs liggen vast en ik ga er niet vanuit dat ze dan ineens bij een Nyck de Vries, Stoffel Vandoorne of Robin Frijns uit zullen komen. 

Wel leuk om over te speculeren wie het dan wel zou moeten worden. 

Ik heb gelezen dat Bottas dan terugkomt. Ze zullen veel geld aan Alfa moeten geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog ff over Max,ik heb hem nooit als Belg beschouwd.

Vind hem daarom net iets teveel de Nederlandse mentaliteit hebben.

Het zal wel geen verrassing zijn dat ik hem als arrogant beschouw,maar anderzijds brengt het wel wat pit met zich mee.

2 zijden aan de medaille.

Als Lewis stopt,dan weet ik ook niet wie hem gaat vervangen,is Piastri optie?

Ocon maar ook wegkopen bij Renault al is Wollf nog steeds zijn manager.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei hjs:

Nog ff over Max,ik heb hem nooit als Belg beschouwd.

Vind hem daarom net iets teveel de Nederlandse mentaliteit hebben.

Het zal wel geen verrassing zijn dat ik hem als arrogant beschouw,maar anderzijds brengt het wel wat pit met zich mee.

2 zijden aan de medaille.

Als Lewis stopt,dan weet ik ook niet wie hem gaat vervangen,is Piastri optie?

Ocon maar ook wegkopen bij Renault al is Wollf nog steeds zijn manager.

Ik zou het graag willen want Piastri is een van de grootste talenten van het moment. Want het is een schande dat die gozer geen stoeltje heeft voor volgend jaar.

Het lijkt mij dan "logischer" om Ocon idd weg te kopen bij Alpine en dan Piastri op de plek van Ocon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Arezo:

Ik zet mijn zuurverdiende geld dan toch in op de Vries. Staat er echt goed op bij Mercedes en is gewoon super succesvol met 2 wereldtitels.

Formule E stopt natuurlijk ook voor Mercedes. Hij had nu getest voor de IndyCar he? Ik zie hem ook nog wel een stap maken, was schijnbaar echt dichtbij voor komend jaar al. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites