Socrates Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 4 minuten geleden zei Richarð.: Omdat marshalls de baan op moeten en als de rijders in een groep rijden is dat makkelijker dan om de 10 meter een auto die voorbij komt waar je op moet letten, Prima, maar dat is een verklaring van waarom tijdens het oponthoud er geen tijdsverschillen zijn. Maar waarom is er niet een manier gevonden om de race weer te hervatten met de bestaande tijdsverschillen? Dat lijkt mij toch heel logisch en rechtvaardig. En moet ook gewoon te doen zijn, we leven niet in 1936. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 2 minuten geleden zei Kelvin: Dat is net zo logisch als dat een auto bij een rode vlag zijn banden mag wisselen en alle achterstand ook wordt goed gemaakt. Dus de regels zijn in F1 bij vlagen niet logisch. Maar daar janken we niet over, als.het ons uit komt. Anders ga even met Toto bellen, die is het wel met je eens denk ik. Dikke karma dit. Lekker man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Masi richting Toto, legendarisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Zojuist zei Elsjorro1990: Maar daar janken we niet over, als.het ons uit komt. Anders ga even met Toto bellen, die is het wel met je eens denk ik. Dikke karma dit. Lekker man. Waarvan karma precies? Ik snap deze opmerking niet echt. Gaat toch over de regels niet over de boner die jij krijgt van Max. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 december 2021 Auteur Share Geplaatst 12 december 2021 Zojuist zei Socrates: Prima, maar dat is een verklaring van waarom tijdens het oponthoud er geen tijdsverschillen zijn. Maar waarom is er niet een manier gevonden om de race weer te hervatten met de bestaande tijdsverschillen? Dat lijkt mij toch heel logisch en rechtvaardig. En moet ook gewoon te doen zijn, we leven niet in 1936. Daarom is er daarna een Virtual Safety Car bedacht. Die ze nu sneller inzetten. Safety Car zie je vaak alleen bij heftige crashes of een auto die in de weg staat en/of veel debris achter laat. Zoals nu het geval was bij Latifi. Bij een VSC moeten coureurs 40% snelheid rijden en hebben ze zich aan een delta tijd te houden, waardoor de tijdverschillen wél behouden worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Wat een einde. Max de betere en voor verandering sneller dan Lewis. Ook grappig vorige keer rijdt Max baan af straf, Lewis nu en geen straf. En dan toch nog winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Laatste ronde, laatste race. Laatste ronde, laatste race. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Zojuist zei timpy00: Waarvan karma precies? Ik snap deze opmerking niet echt. Gaat toch over de regels niet over de boner die jij krijgt van Max. Dan faal jij met creatief denken als je die vraag serieus moet stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Zojuist zei timpy00: Waarvan karma precies? Ik snap deze opmerking niet echt. Gaat toch over de regels niet over de boner die jij krijgt van Max. Van dit hele seizoen waarin alles precies de kant van mercedes opvalt. Wat je daar van vind maakt me niet zoveel uit. Overigens, eerder al aangehaald, ben ik niet voor max, maar vooral sinds dit seizoen tegen Mercedes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 1 minuut geleden zei Kyrill: Wat een einde. Max de betere en voor verandering sneller dan Lewis. Ook grappig vorige keer rijdt Max baan af straf, Lewis nu en geen straf. En dan toch nog winnen. Max echt totaal niet sneller he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 1 minuut geleden zei timpy00: Waarvan karma precies? Ik snap deze opmerking niet echt. Gaat toch over de regels niet over de boner die jij krijgt van Max. Silverstone, Bottas die Norris eruit gekegelde en daardoor Max meenam. Zo waren er ook dingen die Lewis niet kreeg waaronder in FP3 dat hij Mazepin hinderde. En ik vergeet geheid nog meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 1 minuut geleden zei timpy00: Max echt totaal niet sneller he. Ivm eerder in de race wel. Als Max banden van Lewis had aan einde, was ie nu geen wereld kampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 2 minuten geleden zei timpy00: Max echt totaal niet sneller he. In principe eens, maar onderaan de streep is Max sneller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Zojuist zei Kyrill: Ivm eerder in de race wel. Als Max banden van Lewis had aan einde, was ie nu geen wereld kampioen. Dit komt vooral doordat Latifi uitvalt. Want Lewis was heer en meester vandaag. Door die crash kon Max op rode banden nog een keer een aanval doen en dat deed hij heel goed en daardoor won hij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 21 minuten geleden zei Kelvin: Dit is gewoon Red Bull Shit, Mercedes kan niets en Red Bull kan alles op dat moment. Als Hamilton stopt, rijdt Verstappen door en is de situatie andersom. Red Bull heeft alle geluk van de wereld, maar ga dit alsjeblieft niet aan de tactiek ophangen. Nee hoor. Ze hadden Max tijdens de VSC niet hoeven ‘stoppen’. Gewoon klasse gedaan, klaar. Maar boeiend verder, Maxieeee de verdiende WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Oeps de Verstappen shop is overbelast hahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 2 minuten geleden zei Chiemel: In principe eens, maar onderaan de streep is Max sneller. Lewis/Mercedes sowieso sneller. Max heeft alelen kans omdat hij een hele goede coureur is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Bizar dat ie dit flikt. Ik hoorde vandaag ook dat er in de FIA vooral Mercedes leden zitten. Er crashen zoveel rijders met de F1. Max was gewoon op einde beter dan Lewis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 (bewerkt) 34 minuten geleden zei Kelvin: 'Karma' Silverstone, Imola 10 minuten geleden zei Elsjorro1990: Maar daar janken we niet over, als.het ons uit komt. Anders ga even met Toto bellen, die is het wel met je eens denk ik. Dikke karma dit. Lekker man. Dat zegt ik toch ook eerder. De regels pakken nu in het voordeel uit van Max, waar ze eerder goed uitpakten voor Lewis op Silverstone (repareren auto) en Imola (weg verschillen na tochtje grindbak). Maar fijn dat ik gelijk in de hoek van Toto Wolff wordt geduwt als ik een simpele constatering doe. 12 december 2021 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Echt eeuwig zonde dat ze bij Ziggo die laatste boardradio van Verstappen niet laten horen. Dat is echt genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 2 minuten geleden zei timpy00: Dit komt vooral doordat Latifi uitvalt. Want Lewis was heer en meester vandaag. Door die crash kon Max op rode banden nog een keer een aanval doen en dat deed hij heel goed en daardoor won hij. En die aanval kon nog omdat Hamilton zijn 10 seconde voorsprong plots verloor. Vind het een hele opmerkelijke regel. Zou imo nooit moeten kunnen. Hoe erg of niet erg de crash ook is, je hoort gewoon een sportwedstrijd te hervatten in de situatie vóór het oponthoud. Dit zie je echt in geen één (grote) sport. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 4 minuten geleden zei Socrates: En die aanval kon nog omdat Hamilton zijn 10 seconde voorsprong plots verloor. Vind het een hele opmerkelijke regel. Zou imo nooit moeten kunnen. Hoe erg of niet erg de crash ook is, je hoort gewoon een sportwedstrijd te hervatten in de situatie vóór het oponthoud. Dit zie je echt in geen één (grote) sport. Met virtual safety car blijft de voorsprong wel. Met echte safety car niet. Is natuurlijk levensgevaarlijk puin ruim voor die mensen als auto s met 300-330km per uur blijven rijden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 7 minuten geleden zei Socrates: En die aanval kon nog omdat Hamilton zijn 10 seconde voorsprong plots verloor. Vind het een hele opmerkelijke regel. Zou imo nooit moeten kunnen. Hoe erg of niet erg de crash ook is, je hoort gewoon een sportwedstrijd te hervatten in de situatie vóór het oponthoud. Dit zie je echt in geen één (grote) sport. Je snapt zelf wel dat dat vrijwel onmogelijk is toch? Dat zie je bij die VS ook. De een remt net wat later dan de ander en hop, 3 seconden verschil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Zojuist zei Kyrill: Met virtual safety car blijft de voorsprong wel. Met echte safety car niet. Is natuurlijk levensgevaarlijk puin ruim voor die mensen als auto s met 300-330km per uur blijven rijden... Ja dat werd al gezegd, maar dat is dus geen argument voor het hervatten van de race. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 1 minuut geleden zei Kyrill: Met virtual safety car blijft de voorsprong wel. Met echte safety car niet. Is natuurlijk levensgevaarlijk puin ruim voor die mensen als auto s met 300-330km per uur blijven rijden... Denk dat @Socrates de bedoeling van de safety car wel snapt. Maar vind dat dam de oude situatie teruggebracht moet worden voor de race hervat wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten