Mordurette Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Dit gaat Lewis echt niet meer weggeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 (bewerkt) Tja, moet nog een wonder gebeuren. Hopen dat ze bij Mercedes te veel risico met de motor hebben genomen en dat Hamilton stil komt te staan. 12 december 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Zelfs als Max naar binnen gaat voor softs kan Lewis nu die move ook nog pareren toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Jammerlijk deze race. Behoorlijke anticlimax. De inconsequentie bij de FIA is weer aangetoond. Typisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 2 minuten geleden zei Vitesse88: Jammerlijk deze race. Behoorlijke anticlimax. De inconsequentie bij de FIA is weer aangetoond. Typisch. Weet je wat er extra dubbel aan is? Verstappen werd vorige week gewoon dubbel gestraft omdat ocon er inmiddels tussen zat en je dus 2 plekken verliest en Hamilton krijgt nu helemaal niks onder het mom van: zijn voordeel was aan het einde van de lap al weg. Zie dat van der garde ook al zieltjes aan het winnen is bij zijn nieuwe werkgever. Droeftoeter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Ik las overigens dat Guido van de Garde de call van de FIA begreep omdat Max, Lewis naar buiten duwde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Onder de 14 sec krijgen en dan hopen op een safety car. 14 sec was die safety car pitstop tijd toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 1 minuut geleden zei Arezo: Onder de 14 sec krijgen en dan hopen op een safety car. 14 sec was die safety car pitstop tijd toch? Het lijkt inderdaad op zoiets hopen of hopen dat Lewis zijn banden eraan gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 6 minuten geleden zei timpy00: Ik las overigens dat Guido van de Garde de call van de FIA begreep omdat Max, Lewis naar buiten duwde. Onzin natuurlijk. Zat er naast in de bocht, dan mag je gewoon je ravelijn pakken. Lachwekkend ook dat cimmie dat liked. Ik had verwacht dat die zijn hoofd hier niet meer durfde te laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Gewoon prima beslissing van de raceleiding hoor. Ophef om niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: Onzin natuurlijk. Zat er naast in de bocht, dan mag je gewoon je ravelijn pakken. Lachwekkend ook dat cimmie dat liked. Ik had verwacht dat die zijn hoofd hier niet meer durfde te laten zien. Ja alleen hij nam in elk geval geen racelijn. Dat was wel duidelijk. Verder durf ik niet te zeggen wat de juiste call is want ben natuurlijk niet een regelkenner van a tot z. In eerste instantie dacht ik hetzelfde als jij. Maar dacht ook dat Max hem wel naar buiten dreef. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Enige lichtpuntje aan dit alles is dat Tom Coronel een kutdag heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Dit veranderd de zaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Wat een schande dit. Altijd mogen die lapped cars er tussenuit. Nu ineens niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Wat een schande dit. Altijd mogen die lapped cars er tussenuit. Nu ineens niet Normaliter had dat een extra ronde geduurd toch? Verstappen heeft een hele goede kans ineens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Nou, die complotten over de FIA kunnen de prullenbak in. Ongekend einde zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Over geluk nu geen klagen in elk geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 FIA is ook zo pro red bull.... Wat een einde man had dit niet meer aan zien komen haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Toto lik me lul!!!!!!!!!!!! Wat goed zeg dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Wat een farce. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 'Karma' Silverstone, Imola Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Jaaaaa wat een einde zeg! Wauw! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 HOPPA MAX heeft hem. Max haters in your face! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Alleen al omdat er nu vijftien man voor mijn huis op een plein vuurwerk afsteken en mijn zoontje daardoor wakker is geworden vind ik een beetje jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! Wat vet dit! Heerlijk deze zieke karma Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten