Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Vitesse88:

Jammerlijk deze race. Behoorlijke anticlimax. 

De inconsequentie bij de FIA is weer aangetoond. Typisch. 

Weet je wat er extra dubbel aan is? Verstappen werd vorige week gewoon dubbel gestraft omdat ocon er inmiddels tussen zat en je dus 2 plekken verliest en Hamilton krijgt nu helemaal niks onder het mom van: zijn voordeel was aan het einde van de lap al weg.

Zie dat van der garde ook al zieltjes aan het winnen is bij zijn nieuwe werkgever. Droeftoeter. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei timpy00:

Ik las overigens dat Guido van de Garde de call van de FIA begreep omdat Max, Lewis naar buiten duwde.

Onzin natuurlijk. Zat er naast in de bocht, dan mag je gewoon je ravelijn pakken. 

Lachwekkend ook dat cimmie dat liked. Ik had verwacht dat die zijn hoofd hier niet meer durfde te laten zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Elsjorro1990:

Onzin natuurlijk. Zat er naast in de bocht, dan mag je gewoon je ravelijn pakken. 

Lachwekkend ook dat cimmie dat liked. Ik had verwacht dat die zijn hoofd hier niet meer durfde te laten zien. 

Ja alleen hij nam in elk geval geen racelijn. Dat was wel duidelijk.

Verder durf ik niet te zeggen wat de juiste call is want ben natuurlijk niet een regelkenner van a tot z.

In eerste instantie dacht ik hetzelfde als jij. Maar dacht ook dat Max hem wel naar buiten dreef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites