La Pulga Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Wat een trieste bedoeling al die kut filmpjes. Alsof die gast nu zit te kijken ook. O dat word nu ook gezegd door dr presentator Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 2 minuten geleden zei La Pulga: Wat een trieste bedoeling al die kut filmpjes. Alsof die gast nu zit te kijken ook. O dat word nu ook gezegd door dr presentator Dan doe je het dus echt alleen voor jezelf. Zitten alsnog een paar behoorlijke narcisten in de studio. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 5 minuten geleden zei Arezo: Dan doe je het dus echt alleen voor jezelf. Zitten alsnog een paar behoorlijke narcisten in de studio. Iedereen moet inderdaad laten zien hoe groot zij fan zijn van Max, hoe groter hoe beter. Trieste bedoeling want zo gun ik het Max minder en hij kan er niks aan doen. En ik heb 100 euro staan op Max dus hij mag wel winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Toch vreselijk al die simpele zielen in hun oranje kledij. Die gun je toch zo hard een enorme deceptie. Max zelf overigens ook, maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Gelukkig heeft de leukste coureur nu ook 3 minuten zendtijd gehad, Kimi gaat gemist worden. Mooiste moment stond er niet eens tussen, toen die uitviel in Monaco liep hij gelijk naar zijn boot om een fles open te trekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 12 minuten geleden zei Socrates: Toch vreselijk al die simpele zielen in hun oranje kledij. Die gun je toch zo hard een enorme deceptie. Max zelf overigens ook, maar goed. Wat vind je er zo vreselijk aan? Het chauvinisme? Ik sta er anders in. Gun mensen niet zo vaak negatieve dingen. Er kan er maar 1 wereldkampioen worden maar eigenlijk verdienen ze het allebei in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Ik deel in deze wel in de mening van Socrates. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Heb er wel zin in, in de race. Spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Ondanks dat ik helemaal niet echt pro Verstappen ben, toch wel zenuwachtig voor de race. Uiteraard hoop ik dat hij wereldkampioen gaat worden, echter hoop ik gewoon op een fantastische race. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 14 minuten geleden zei Arezo: Wat vind je er zo vreselijk aan? Het chauvinisme? Ik sta er anders in. Gun mensen niet zo vaak negatieve dingen. Er kan er maar 1 wereldkampioen worden maar eigenlijk verdienen ze het allebei in mijn ogen. Het blinde chauvinisme, de simpelheid van die mensen, de ogenschijnlijke domheid, de leegte.. Zo erg voor iemand zijn die zó ver van je af staat, puur en alleen omdat diegene in de buurt is geboren en hetzelfde vlaggetje achter zijn naam draagt.. En dan de manier ook: het massaal oranje dragen alsof het een volksstammenkwestie betreft, het idioot uitdossen, gebakjes met de kop van die verwende snotneus erop, het haast verafgoden van die blaag die niets anders kent dan het gaspedaal indrukken in een voertuig.. Ik vind het bijzonder treurig en armoedig om te zien. "Gun mensen niet zo vaak negatieve dingen" klinkt overigens net alsof ik ze allemaal wens dat ze liefst vanavond nog een been missen. Het is een wedstrijdje autoracen die twee kanten uit kan vallen. Twee figuren die ze persoonlijk niet kennen. De één is maatschappelijk net wat meer betrokken dan de ander - het verwende blaagje denkt dat autoracen het enige belangrijke is dat er bestaat - maar dat maakt ze niets uit, zolang het maar met de Hollandse driekleur wappert als het weet te winnen, want dan denkt het chauvinistische klootjesvolk zelf ook gewonnen te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Ene kijkt F1 in een oranje pak, de ander kijkt Lang Leve de Liefde, ieder zijn eigen simpelheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Oké discussie kan gewoon meteen weer beginnen Ik ben lost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Vlag deze wedstrijd maar af. FIA wil dat Hamilton kampioen wordt. Wat een schande dit.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Dit is toch het voorbeeld waarover we het alweer een week hebben? Leaving the track and gaming An advantage. Janken dit hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 (bewerkt) Volgens mij is er ook nog nooit zo snel een "no investigation necessary" gecalled. Wat je Verstappen wel kwalijk kan nemen is dat hij dit seizoen best vaak een matige start heeft. 12 december 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Wat is hier het voordeel van Max dan? Totaal nul Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Ja echt niet te doen. Eigenlijk houden we ons zelf ook echt voor de gek door hier nog voor te gaan zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Los daarvan rijdt Verstappen ook gewoon lang niet hard genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 6 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ja echt niet te doen. Eigenlijk houden we ons zelf ook echt voor de gek door hier nog voor te gaan zitten. Ja dit, overigens heeft Max ook geen pace zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 20 minuten geleden zei Chiemel: Ene kijkt F1 in een oranje pak, de ander kijkt Lang Leve de Liefde, ieder zijn eigen simpelheid. Causaliteit nul, reageer dan niet hè. Wel mooi die start van Hamilton, zag er vrij simpel uit. Hamilton ook elke ronde sneller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Anticlimax dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Dacht ook dat dit wel een straf was voor Hamilton. Benieuwd naar de race naar de verschillende analyses daarvan. Tot nu toe Hamilton duidelijk wel de snelste. En matige start van Max natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Die Mercedes is ook echt belachelijk snel. Als je ziet hoeveel sneller die is op het rechte stuk of in snelle bochten, absurd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Dit was wel prachtig zeg! Ongekend, wat een legende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Dit was een mooie actie van Perez. Maar ik zie eigenlijk Lewis nu wel gewoon echt wegrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten