Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei La Pulga:

Wat een trieste bedoeling al die kut filmpjes. Alsof die gast nu zit te kijken ook.

O dat word nu ook gezegd door dr presentator

Dan doe je het dus echt alleen voor jezelf. Zitten alsnog een paar behoorlijke narcisten in de studio.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Arezo:

Dan doe je het dus echt alleen voor jezelf. Zitten alsnog een paar behoorlijke narcisten in de studio.

Iedereen moet inderdaad laten zien hoe groot zij fan zijn van Max, hoe groter hoe beter.

Trieste bedoeling want zo gun ik het Max minder en hij kan er niks aan doen.

En ik heb 100 euro staan op Max dus hij mag wel winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Socrates:

Toch vreselijk al die simpele zielen in hun oranje kledij. Die gun je toch zo hard een enorme deceptie. Max zelf overigens ook, maar goed. 

Wat vind je er zo vreselijk aan? Het chauvinisme? Ik sta er anders in. Gun mensen niet zo vaak negatieve dingen. Er kan er maar 1 wereldkampioen worden maar eigenlijk verdienen ze het allebei in mijn ogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Arezo:

Wat vind je er zo vreselijk aan? Het chauvinisme? Ik sta er anders in. Gun mensen niet zo vaak negatieve dingen. Er kan er maar 1 wereldkampioen worden maar eigenlijk verdienen ze het allebei in mijn ogen.

Het blinde chauvinisme, de simpelheid van die mensen, de ogenschijnlijke domheid, de leegte.. Zo erg voor iemand zijn die zó ver van je af staat, puur en alleen omdat diegene in de buurt is geboren en hetzelfde vlaggetje achter zijn naam draagt.. En dan de manier ook: het massaal oranje dragen alsof het een volksstammenkwestie betreft, het idioot uitdossen, gebakjes met de kop van die verwende snotneus erop, het haast verafgoden van die blaag die niets anders kent dan het gaspedaal indrukken in een voertuig.. Ik vind het bijzonder treurig en armoedig om te zien.

"Gun mensen niet zo vaak negatieve dingen" klinkt overigens net alsof ik ze allemaal wens dat ze liefst vanavond nog een been missen. Het is een wedstrijdje autoracen die twee kanten uit kan vallen. Twee figuren die ze persoonlijk niet kennen. De één is maatschappelijk net wat meer betrokken dan de ander - het verwende blaagje denkt dat autoracen het enige belangrijke is dat er bestaat - maar dat maakt ze niets uit, zolang het maar met de Hollandse driekleur wappert als het weet te winnen, want dan denkt het chauvinistische klootjesvolk zelf ook gewonnen te hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites