rich ruzzian Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Wij hebben ook alle streamingsdiensten Prime Netflix Videoland. Daarnaast omdat ik bij KPN werk espn en Ziggo gratis en dus die kosten voor viaplay zijn nog wel op te brengen hier naast het internet en tv abonnement waar ook nog personeelskorting op zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 9 minuten geleden zei rich ruzzian: Wij hebben ook alle streamingsdiensten Prime Netflix Videoland. Daarnaast omdat ik bij KPN werk espn en Ziggo gratis en dus die kosten voor viaplay zijn nog wel op te brengen hier naast het internet en tv abonnement waar ook nog personeelskorting op zit. Naja ik ben ook niet echt een diehard Formule 1 fan, dus wat dat betreft is de keuze niet zo moeilijk. Maar ergens moet je een lijn trekken, tenminste ik wel. Ik ga liever een paar keer extra uit eten ofzo. Of koop mezelf een extra game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 14 minuten geleden zei Elsjorro1990: Naja ik ben ook niet echt een diehard Formule 1 fan, dus wat dat betreft is de keuze niet zo moeilijk. Maar ergens moet je een lijn trekken, tenminste ik wel. Ik ga liever een paar keer extra uit eten ofzo. Of koop mezelf een extra game. Ik snap het ook wel. Als ik voor alles de volle mep moest gaan betalen zou ik wel schrappen. Maar heb gelukkig het voordeel van bij een grote internetprovider te werken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Hoe zit het met F1 pro? Dit is nu nog gratis bij Ziggo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 10 minuten geleden zei delichris: Hoe zit het met F1 pro? Dit is nu nog gratis bij Ziggo. Denk niet dat dit blijft. Aangezien ze samenwerking met Viaplay aan gaan. Je kunt wel een los abonnement afsluiten op F1 pro afsluiten voor 7,99 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 21 minuten geleden zei rich ruzzian: Denk niet dat dit blijft. Aangezien ze samenwerking met Viaplay aan gaan. Je kunt wel een los abonnement afsluiten op F1 pro afsluiten voor 7,99 Altijd goedkoper de eerste maanden zo zonder de Premier League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Dit is wel een leuke deal denk ik. €49 voor een jaartje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Dit is wel redelijk ramen trouwens. Doen alsof F1 bij viaPlay 125 euro kost, je krijgt er natuurlijk veel meer voor dan voor die 49 euro. Maar goed, maakt ook niet uit verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 42 minuten geleden zei timpy00: Dit is wel redelijk ramen trouwens. Doen alsof F1 bij viaPlay 125 euro kost, je krijgt er natuurlijk veel meer voor dan voor die 49 euro. Maar goed, maakt ook niet uit verder. Tuurlijk, maar als je echt alleen maar puur F1 kijkt en verder geen andere sporten (zou gek zijn op dit forum, ik weet het) dan is het toch wel een prima deal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 2 minuten geleden zei La Pulga: Tuurlijk, maar als je echt alleen maar puur F1 kijkt en verder geen andere sporten (zou gek zijn op dit forum, ik weet het) dan is het toch wel een prima deal. Zeker waar. Maar als je echt zo'n fan van een sport bent dan vind ik 14 euro per maand niet zo heel veel voor je grootste hobby. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Ja na 30 jaar vindt ik aankomende race een mooi moment om erna te stoppen met kijken. Voor mij (en ondanks nieuwe auto`s) is het geen F1 meer maar meer een show geworden die gedirigeerd wordt. Wat op zich best logisch is met Amerikaanse eigenaren. Hoe dan ook zal het voor mij een speciaal einde zijn na zo`n lange tijd, want of Hamilton pakt zijn 8e en rijdt Schumacher uit de boeken, Of Max wordt de eerste Nederlandse Wereldkampioen in de F1... en tja als je al 30 jaar kijkt had je dat zeker 24 jaar lang niet geloofd dat dat mogelijk zou zijn. Dat t wederom achter nog een betaalmuur gaat dat verbaasd mij ook niet natuurlijk, dat is de norm vandaag de dag helaas maar met het geld wat ik niet aan het nieuwe abonnement besteed, zou ik toch zomaar een seizoenskaart van Telstar kunnen kopen:P Hoe dan ook zal ik wederom dit weekend weer klaar zitten, mn nagels eraf bijten, vloeken en t de nodige stress verwerken, (en hopelijk juichen!) alleen nu voor een laatste keer... het is mooi zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 De kans dat Max het gaat/mag redden is 1% en die ene procent is dat Lewis een blunder maakt of er zelf afvliegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Gewoon Perez Hamilton er laten afrijden tijdens de kwalificatie. (enige moment dat hij bij hem in de buurt kan komen) Anders een ronde in laten halen en daarmee gaan kutten. Ik gun het ze allebei trouwens niet. Krijg een beetje een Real Madrid gevoel bij Hamilton en Atletico Madrid bij Max Het is wel spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Je kunt niet zomaar gewoon iemand van de baan rijden. Zeker niet in kampioenschapsstrijd in laatste race. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 25 minuten geleden zei timpy00: Je kunt niet zomaar gewoon iemand van de baan rijden. Zeker niet in kampioenschapsstrijd in laatste race. Wat gaan ze doen dan, als Perez het doet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 31 minuten geleden zei Satyr: Wat gaan ze doen dan, als Perez het doet? Ja dat is nog wel grijs gebied dan. Als Max het doet krijg je schumi/villeneuve praktijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Tja als je heel vals wilt gaan denken en de straf voor Max en RB wilt ontwijken in zo`n scenario... dan heb je de keus AT nog maar dat gaat dan wel heel opzichtig zijn... maar die kunnen ze straffen dan maar niet RB volgens mij. Wordt nu al iig gedreigd met schrappen van punten/stand bij vuil spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 1 uur geleden zei DutchDoofus: Wordt nu al iig gedreigd met schrappen van punten/stand bij vuil spel. Is 1x gebeurd, toen met Schumi. Die werd toen helemaal uit de stand gegooid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Belachelijke tv prijzen inderdaad, niet voor niks dat iedereen naar het illegale kastje grijpt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 10 december 2021 Share Geplaatst 10 december 2021 15 uur geleden zei Satyr: Wat gaan ze doen dan, als Perez het doet? Waarschijnlijk RB compleet uit de stand schrappen, gok ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 december 2021 Share Geplaatst 10 december 2021 En wat zouden ze doen als Bottas Max de baan afrijdt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 december 2021 Share Geplaatst 10 december 2021 27 minuten geleden zei Elsjorro1990: Waarschijnlijk Mercedes compleet uit de stand schrappen, gok ik zo. Nee geen idee natuurlijk. Laten we hopen dat we gewoon een heerlijke ontrack race krijgen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 december 2021 Share Geplaatst 10 december 2021 Ik denk ook niet dat je zomaar iemand van de baan kan rijden, dan kan je denk ik wel je racelicentie kwijt raken. Verstappen begint het weekend wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 december 2021 Share Geplaatst 10 december 2021 @La Pulga Wat dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 december 2021 Share Geplaatst 10 december 2021 1 minuut geleden zei delichris: @La Pulga Wat dan? Hij rijdt zijn rondjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten