Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei rich ruzzian:

Wij hebben ook alle streamingsdiensten Prime Netflix Videoland. Daarnaast omdat ik bij KPN werk espn en Ziggo gratis en dus die kosten voor viaplay zijn nog wel op te brengen hier naast   het internet en tv abonnement waar ook nog personeelskorting op zit. 

Naja ik ben ook niet echt een diehard Formule 1 fan, dus wat dat betreft is de keuze niet zo moeilijk. Maar ergens moet je een lijn trekken, tenminste ik wel. Ik ga liever een paar keer extra uit eten ofzo. Of koop mezelf een extra game. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Naja ik ben ook niet echt een diehard Formule 1 fan, dus wat dat betreft is de keuze niet zo moeilijk. Maar ergens moet je een lijn trekken, tenminste ik wel. Ik ga liever een paar keer extra uit eten ofzo. Of koop mezelf een extra game. 

Ik snap het ook wel.  Als ik voor alles de volle mep moest gaan betalen zou ik wel schrappen. Maar heb gelukkig het voordeel van bij een grote internetprovider te werken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei timpy00:

Dit is wel redelijk ramen trouwens. Doen alsof F1 bij viaPlay 125 euro kost, je krijgt er natuurlijk veel meer voor dan voor die 49 euro. Maar goed, maakt ook niet uit verder.

Tuurlijk, maar als je echt alleen maar puur F1 kijkt en verder geen andere sporten (zou gek zijn op dit forum, ik weet het) dan is het toch wel een prima deal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei La Pulga:

Tuurlijk, maar als je echt alleen maar puur F1 kijkt en verder geen andere sporten (zou gek zijn op dit forum, ik weet het) dan is het toch wel een prima deal.

Zeker waar. Maar als je echt zo'n fan van een sport bent dan vind ik 14 euro per maand niet zo heel veel voor je grootste hobby.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja na 30 jaar vindt ik aankomende race een mooi moment om erna te stoppen met kijken. Voor mij (en ondanks nieuwe auto`s) is het geen F1 meer maar meer een show geworden die gedirigeerd wordt. Wat op zich best logisch is met Amerikaanse eigenaren.

Hoe dan ook zal het voor mij een speciaal einde zijn na zo`n lange tijd, want of Hamilton pakt zijn 8e en rijdt Schumacher uit de boeken, Of Max wordt de eerste Nederlandse Wereldkampioen in de F1... en tja als je al 30 jaar kijkt had je dat zeker 24 jaar lang niet geloofd dat dat mogelijk zou zijn.

Dat t wederom achter nog een betaalmuur gaat dat verbaasd mij ook niet natuurlijk, dat is de norm vandaag de dag helaas maar met het geld wat ik niet aan het nieuwe abonnement besteed, zou ik toch zomaar een seizoenskaart van Telstar kunnen kopen:P

Hoe dan ook zal ik wederom dit weekend weer klaar zitten, mn nagels eraf bijten, vloeken en t de nodige stress verwerken,  (en hopelijk juichen!) alleen nu voor een laatste keer... het is mooi zo :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon Perez Hamilton er laten afrijden tijdens de kwalificatie. (enige moment dat hij bij hem in de buurt kan komen)

Anders een ronde in laten halen en daarmee gaan kutten.

Ik gun het ze allebei trouwens niet. Krijg een beetje een Real Madrid gevoel bij Hamilton en Atletico Madrid bij Max

Het is wel spannend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites