Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Heerlijke race gezien, wordt wat volgende week. Optreden van FIA was wat vreemd, maar zeker niet pro Mercedes

Behalve dan dat Bottas 100% een straf verdiende voor het sloom rijden bij de Safety Car, maar dat heeft verder weinig invloed gehad

bewerkt door Keko
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei timpy00:

Best chauvinistisch om te stellen dat de FIA Mercedes helpt vind ik.

Lewis ook duidelijk de snelste vandaag overigens.

Op basis van? Max zijn banden waren op richting het einde. Het is ook niet alsof Hamilton weg reed in het begin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Rogier.:

Op basis van? Max zijn banden waren op richting het einde. Het is ook niet alsof Hamilton weg reed in het begin.

Het werd uiteindelijk spannend door waar Max zijn straf voor kreeg. Anders was Hamilton al tien rondes eerder weggeweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei timpy00:

Best chauvinistisch om te stellen dat de FIA Mercedes helpt vind ik.

Lewis ook duidelijk de snelste vandaag overigens.

Onzin is de waarheid. Lewis en Botas lopen te burnen/grinden bij die 2e start zodat hun banden warmer zijn en ze max sneller inhalen bij die herstart.

Lewis moet snelheid minderen bij virtual safety cars doet ie niet.

Max laat Lewis voor , gaat er niet langs maar knalt vol tegen Max op.

Fia komt met voorstel aan Red Bull ''We got proposition you can start at P2 '' ''Red Bull we have to think about it '' ''Fia we are sorry have to start BEHIND Lewis en Lewis was toen geen 2e maar 3e. Ze gave hem gewoon een FOUTIEVE deal.

Nee een en al schandalig van de FIA.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei timpy00:

Vond het opzich wel een gave beslissing dat ze Red Bull de eerste keer lieten kiezen. Anders had Max zijn straf al eerder gehad.

Had het niet over dat punt. Maar gewoon slechte communicatie. Is geen goed punt. Niet pro-Mercedes, absoluut niet, gewoon een chaos. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kyrill:

Onzin is de waarheid. Lewis en Botas lopen te burnen/grinden bij die 2e start zodat hun banden warmer zijn en ze max sneller inhalen bij die herstart.

Max laat Lewis voor , gaat er niet langs maar knalt vol tegen Lewis op.

Fia komt met voorstel aan Red Bull ''We got proposition you can start at P2 '' ''Red Bull we have to think about it '' ''Fia we are sorry have to start BEHIND Lewis en Lewis was toen geen 2e maar 3e. Ze gave hem gewoon een FOUTIEVE deal.

Met alle respect als dit je mening is heb je wel een gekleurde bril op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei timpy00:

Met alle respect als dit je mening is heb je wel een gekleurde bril op.

Heb je ook een inhoudelijk reactie behalve een niets zeggende oneliner?

Denk je dat Lewis blij was geweest als Fia hem een FOUTIEVE deal geeft die ze vervolgens aanpassen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kyrill:

Max laat Lewis voor , gaat er niet langs maar knalt vol tegen Lewis op.

Zo zie ik het eigenlijk ook wel.

Mercedes heeft op geen enkel onderdeel (nog) geen straf gehad.

Verstappen is op elk punt gestraft, of eigenlijk zelfs dubbel gestraft (Hamilton tot 2x toe voor willen laten gaan, laatste keer gelukt én een 5 seconden straf)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Keko:

Behalve dan dat Bottas 100% een straf verdiende voor het sloom rijden bij de Safety Car, maar dat heeft verder weinig invloed gehad

Vergeet Hamilton niet bij de 1e herstart. Die man heeft meerdere dingen gedaan waar je een 5-seconden tijdstraf voor kan krijgen.

Overigens vind ik dat interview wel weer leip sportief van Max. Als Lewis in zijn positie had gezeten, weet je gewoon dat hij keihard was gaan janken. 

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

'You can start at P2''

''Oh no you can start at P3 behind Lewis''

Ja dat is echt netjes een deal geven en erop terugkomen NOT ;e;e

En ik heb JUIST geen oranje gekleurde bril want dit is de 1e keer dat ik keek bijna neutraler kan niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rogier.:

Vergeet Hamilton niet bij de 1e herstart. Die man kan zomaar nog 10 + 5 seconden aan zijn broek krijgen.

Je bedoelt dat hij een lijn reed binnen de baan en dat Verstappen erbuiten ging inhalen, ja die herinner ik nog. Herinner me ook nog een Verstappen die in Brazilië een lijn reed buiten de baan (ook de apex van de bocht missen), maar dat was blijkbaar 'let them race'

2 minuten geleden zei Rogier.:

Overigens vind ik dat interview wel weer leip sportief van Max. Als Lewis in zijn positie had gezeten, weet je gewoon dat hij keihard was gaan janken. 

Oke Tom Coronel

bewerkt door Keko
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rogier.:

Vergeet Hamilton niet bij de 1e herstart. Die man kan zomaar nog 10 + 5 seconden aan zijn broek krijgen.

Dat eerste gaat echt niet gebeuren. Wedden dat ze alles laten gaan. Te voorspelbaar allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites