19CH98 Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Ben benieuwd in hoeverre de geruchten over Williams kloppen. Het feit dat ie Vandoorne verslaat spreekt in ieder geval in zijn voordeel. En heb liever De Vries dan een Aitken/Nissany. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Ik denk dat ze wel reëel kunnen zijn. Het is tenslotte een Mercedes jongen en hij bewijst het hier weer eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Hup Truex! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 augustus 2021 Share Geplaatst 16 augustus 2021 Wat een chaos in de laatste 4 ronden gisteren bij NASCAR. En dat allemaal door een curb. Het was genieten geblazen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 augustus 2021 Share Geplaatst 16 augustus 2021 17 uur geleden zei The Saint: Netjes hoor Nick. Hij parkeerde hem nog bijna in de muur met 3 ronden te gaan. Wel jammer dat je dan die rot kop van Toto weer moet zien lachen Ja, daar kijk ik ook nog niet naar uit. Zou natuurlijk leuk zijn als Nick straks naar Williams gaat om te racen. Zoals het er nu uitziet gaat Russel er weg en komt er dus een zitje vrij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 augustus 2021 Share Geplaatst 21 augustus 2021 Over 19 minuten begint de 24 uur van Le Mans. Dit is bij ons een jaarlijkse traditie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 augustus 2021 Share Geplaatst 21 augustus 2021 Wat een heerlijke start van deze 24 uur van Le Mans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Wat is er al veel gebeurd. Tot op heden een mooie Le Mans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Hoe gaan van Eerd, v/d Garde en van Uitert? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Redelijk. Ze stonden heel lang 5e. en op een gegeven moment waren ze 10e. Nu zijn ze 13e in de LMP2 klasse en daarin zit nog een klasse en dat is PRO AM en zijn ze 3e. Overall zijn ze volgens mij 18e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Is er op de Nederlandse TV een kanaal dat een samenvatting heeft gemaakt van de race? Heb helaas helemaal niets kunnen zien ivm eigen sport en dat terwijl het normaal wel een uur of 18 aanstaat van de 24. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 Regen, regen en nog eens regen dit weekend in Spa Krijgen we Stroll of Russell straks als winnaar, ik voorspel een knotsgekke race Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 De tijden zijn het begin van de uitzendtijden van Ziggo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Ze zijn toch ook niet goed wijs daar in Zandvoort! Het was al één commerciele bende, en dan ga je artiesten ook nog vragen gratis op te treden voor een paar VIP-kaartjes. Mensen die al 1,5 jaar geen stuiver verdienen op de buhne. On-ge-kend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 3 uur geleden zei Jotew: Ze zijn toch ook niet goed wijs daar in Zandvoort! Het was al één commerciele bende, en dan ga je artiesten ook nog vragen gratis op te treden voor een paar VIP-kaartjes. Mensen die al 1,5 jaar geen stuiver verdienen op de buhne. On-ge-kend! Je kan het natuurlijk ook als eigen marketing zien. Ik zou met mijn bedrijf daar bijvoorbeeld best gratis eten willen verkopen voor duizenden mensen om zo later wat extra klanten in de toekomst binnen te kunnen smokkelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei La Pulga: Je kan het natuurlijk ook als eigen marketing zien. Ik zou met mijn bedrijf daar bijvoorbeeld best gratis eten willen verkopen voor duizenden mensen om zo later wat extra klanten in de toekomst binnen te kunnen smokkelen. ja dan is t ook heel anders... Nu laten ze een evenement doorgaan waar alle artiesten boos over zijn, daar zij geen theaters in mogen met 1,5 meter afstand, of op een festival mogen optreden. En diezelfde mensen die al 1,5 jaar niks mogen ga je nu vragen om gratis op te treden om het volk op de plek te houden zodat men niet teveel gaat lopen? Sorry hoor maar dat is toch echt vol-ko-men belachelijk 26 augustus 2021 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Vind het wel bizar dat dit mag van de regels. Want dan kan je dus ook concerten houden in voetbalstadions lijkt mij zolang er ook maar een voetbalwedstrijd op dezelfde dag gespeeld wordt. Maar goed, de meeste voetbalsupporters/Max fans zijn natuurlijk qua stemvoorkeur iets meer de doelgroep van de demissionaire regering dan cultuurliefhebbers. Dus ik vermoed dat daar wel eens de verborgen agenda kan zitten. Maar dat is weer een hele andere discussie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 5 minuten geleden zei Jotew: ja dan is t ook heel anders... Nu laten ze een evenement doorgaan waar alle artiesten boos over zijn, daar zij geen theaters in mogen met 1,5 meter afstand, of op een festival mogen optreden. En diezelfde mensen die al 1,5 jaar niks mogen ga je nu vragen om gratis op te treden om het volk op de plek te houden zodat men niet teveel gaat lopen? Sorry hoor maar dat is toch echt vol-ko-men belachelijk Daar heb je zeker een punt, sowieso is het erg vreemd dat er stadions vol zitten elk weekend (zolang je maar niet staand want dan ben je extra besmettelijk) en dat het volgend weekend ook helemaal vol gaat zitten. Maar als artiest zijnde kan je beter je zoveel mogelijk op een positieve manier laten zien, vooral als nog nooit iemand van je hebt gehoord. Ik kende die gasten hiervoor nog niet, kan ook aan mij liggen natuurlijk. Het is ook niet dat je als artiest zijnde 1,5 jaar nu stil heb moeten zitten want je hebt online genoeg mogelijkheden en ik zal deze mogelijkheid gewoon met beide handen pakken om jezelf op de kaart te zettegen. Dus je hebt gelijk met dat het belachelijk is, maar ik zal als artiest zijnde er gewoon voor gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Zojuist zei La Pulga: Daar heb je zeker een punt, sowieso is het erg vreemd dat er stadions vol zitten elk weekend (zolang je maar niet staand want dan ben je extra besmettelijk) en dat het volgend weekend ook helemaal vol gaat zitten. Maar als artiest zijnde kan je beter je zoveel mogelijk op een positieve manier laten zien, vooral als nog nooit iemand van je hebt gehoord. Ik kende die gasten hiervoor nog niet, kan ook aan mij liggen natuurlijk. Het is ook niet dat je als artiest zijnde 1,5 jaar nu stil heb moeten zitten want je hebt online genoeg mogelijkheden en ik zal deze mogelijkheid gewoon met beide handen pakken om jezelf op de kaart te zettegen. Dus je hebt gelijk met dat het belachelijk is, maar ik zal als artiest zijnde er gewoon voor gaan. Zeg je nou dat je artiesten als Davina Michelle en Chef Special niet kent? Dat je nog nooit naar een concert van de Koninklijke Landmacht fanfare bent geweest snap ik nog, maar die anderen moet je toch wel kennen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 2 uur geleden zei La Pulga: Ik zou met mijn bedrijf daar bijvoorbeeld best gratis eten willen verkopen voor duizenden mensen om zo later wat extra klanten in de toekomst binnen te kunnen smokkelen. Gratis eten verkopen.... Dan ben je wel een uitstekende verkoper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 11 minuten geleden zei Jotew: Zeg je nou dat je artiesten als Davina Michelle en Chef Special niet kent? Dat je nog nooit naar een concert van de Koninklijke Landmacht fanfare bent geweest snap ik nog, maar die anderen moet je toch wel kennen? Davina Michelle ken ik wel, ook vanwege het nummer waar ze goed geld mee heeft gemaakt over de F1. Lijkt mij dat zij dan wel komt toch? (o ja ik ken der ook vanwege haar uiterlijk) 3 minuten geleden zei Lazy: Gratis eten verkopen.... Dan ben je wel een uitstekende verkoper Jij bent wat scherper dan ik. Maar meestal krijg je er fans voor terug dus win je uiteindelijk wel iets er mee, of ze vinden het niet te eten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Het is wel gewoon ridicuul natuurlijk. Zeker ook omdat de mensen die buiten de artiesten rond die acts ook betaald moeten worden van die fee, niet per se extreem veel verdienen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Wat is Spa toch een ongelofelijk mooi circuit. Het mooiste circuit op de kalender in mijn ogen. Echt elke bocht is heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Dat word een gridstraf voor Latifi. Kan die van de 20e plaats naar de 20e plaats worden teruggezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 21 minuten geleden zei La Pulga: Dat word een gridstraf voor Latifi. Kan die van de 20e plaats naar de 20e plaats worden teruggezet. Die gozer is echt blind he? Hoe kun je dat niet zien?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten