Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

21 minuten geleden zei timpy00:

Dus je denkt dat Ferrari ook niet meer terug gaat komen de komende tien jaar? Ik denk niet dat Max meer wereldtitels haalt als bijvoorbeeld Vettel. Zeker niet bij Red Bull.

Mwah, tuurlijk wel, momentum zal altijd wel enigszins shiften, maar ik denk dat Max écht wel RB achter zich kan laten, op het moment dat zij pas het derde team op de grid zijn. En je hebt er een paar fantastische coureurs tussen zitten, zoals een Leclerc die ook nog jong is en nog een hoop anderen, maar ik denk dat er wel een titel of vier in zit in de komende tien jaar. Even kijken hoe het volgende tijdperk er uit gaat zien.

10 minuten geleden zei delichris:

Dus mensen van de baan af rammen hoort bij het spel? 

Als je het zo gechargeerd stelt heeft de hele discussie geen zin toch? Fouten gebeuren, crashes gebeuren en ja, dat hoort bij de sport.

bewerkt door neva
Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei delichris:

Ocon dreigt zijn overwinning kwijt te raken. Hij is niet de pitstraat ingereden. Hierdoor kan Vettel eerste worden en Hamilton tweede.

Lees ik her en der weinig over. Waar zie je die geruchten dat ‘ie z’n overwinning kwijt zou raken?

30 minuten geleden zei Richarð.:

En ik lees nu dat Vettel mogelijk gediskwalifceerd wordt. :D

8 minuten geleden zei Satyr:

Nou, die had te weinig brandstof en die straf is eigenlijk altijd diskwalificatie. Benieuwd hoe ze zich daar uit willen lullen

Dat zou wel heel zuur zijn. FIA kon slechts 0,3 liter monster nemen ipv de benodigde 1,0 liter. Dan zou je dus - met bovenstaande twee eventuele diskwalificaties - Hamilton, Sainz, Alonso op het podium krijgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Bolderbast:

Boeiend. Hamilton is groots man. En ja die acties zijn soms onsportief en irriteren mij ook, maar als je die vuuroranje bril een keer afzet is het altijd genieten van zijn prestaties.

Maar hij (en Mercedes) is wel gewoon een héle slechte verliezer en zelfs slechte winnaar. Daar kun je weinig op afdingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Rogier.:

Maar hij (en Mercedes) is wel gewoon een héle slechte verliezer en zelfs slechte winnaar. Daar kun je weinig op afdingen.

Achja, eens. Vervelend gedrag. Maar het blijft de beste coureur ooit. Daar kun je ook weinig op afdingen.

Ik vergelijk het met Cristiano Ronaldo. Vind dat ook een poepvervelende jankbal, maar zie dat los van zijn sportieve prestaties.

42 minuten geleden zei timpy00:

Ik vind Max ook een dramatische verliezer.

Haha ja. "Mercedes heeft het weer voor ons verknald mimimi". Maar daar hoor je niemand over. 

Wel jammer van Vettel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Bolderbast:

Haha ja. "Mercedes heeft het weer voor ons verknald mimimi". Maar daar hoor je niemand over. 

Opzich heeft hij daar verder dan wel gelijk in. 

10 punten voor Williams vandaag. Kan ervoor zorgen dat ze aan het einde van de rit 8e gaan worden bij de constructeurs. Scheelt flink wat geld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Socrates:

Jawel, in werkelijk elk topic, ook aangaande de OS, loop je te supporteren voor Ollanders. Sterker nog, ik ben er vrij zeker van dat je zelfs in het oranje poept.

Tuurlijk supporter ik voor de Nederlanders, maar ook voor andere atleten van andere landen. Maar dat wil of kan je niet lezen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei 19CH98:

Over oranje bril gesproken: vind het wel vervelend dat alle Nederlandse media de DQ van Vettel vooral zien als pech voor Verstappen ipv pech voor Vettel.

Das toch logisch. Nu is Vettel een soort van halve Nederlander geworden, maar de focus in NL ligt op Max. Zou hetzelfde zijn als er een team uit de CL gediskwalificeerd wordt waardoor Ajax naar Pot 1 gaat. Dan heeft men het ook over voordeel Ajax in plaats van pech andere buitenlandse club.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Lazy:

Das toch logisch. Nu is Vettel een soort van halve Nederlander geworden, maar de focus in NL ligt op Max. Zou hetzelfde zijn als er een team uit de CL gediskwalificeerd wordt waardoor Ajax naar Pot 1 gaat. Dan heeft men het ook over voordeel Ajax in plaats van pech andere buitenlandse club.

Ik snap wat je zegt maar het is wat mij betreft wel een enorm verschil als het gaat om een voordeel voor Ajax of een nadeel voor Max. 

Het voelt krom dat iemand anders DQ wordt maar dat de insteek van de media is hoe het Max benadeeld ipv Vettel zelf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites