Regis Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 1 minuut geleden zei delichris: Dat Mol Hamilton nog een groot sportman durft te noemen. Eerst beukt hij Max keihard van de baan en gisteren traag rijden tijdens kwali 3. Dan ben je geen groot sportman meer in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 1 minuut geleden zei delichris: Dat Mol Hamilton nog een groot sportman durft te noemen. Eerst beukt hij Max keihard van de baan en gisteren traag rijden tijdens kwali 3. Dan ben je geen groot sportman meer in mijn ogen. Oprechte vraag; is Michael Schumacher in jouw ogen een groot sportman? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Alonso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Wat een hypocriet is die Lewis ook hè. ‘This is so dangerous man at these speeds’. Flikker toch op man, eng nek dat je bent. Rijdt ook weer gewoon naar ‘t podium, bah. Deze beide races konden de titelstrijd wel eens beslissen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst 1 augustus 2021 Ocon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Gewoon mooi toch hoe Hamilton hier weer naar een podium rijdt. Groots die man. Met grote afstand de beste coureur op de grid. maar ik ben de enige hier geloof ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Vind het erg merkwaardig aan deze sport dat je als nummer twee zijnde de nummer één van de baan kan rijden (ongeacht of het expres is of niet), en dat de nummer één daar wedstrijden lang de gevolgen van ondervindt en dat de veroorzaker vrolijk door kan gaan en dus lekker eerste kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 2 minuten geleden zei Regis: Gewoon mooi toch hoe Hamilton hier weer naar een podium rijdt. Groots die man. Met grote afstand de beste coureur op de grid. maar ik ben de enige hier geloof ik Staat buiten kijf dat die man een waanzinnig coureur is toch? Net als Verstappen natuurlijk. Denk dat die twee veruit de beste zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst 1 augustus 2021 Zojuist zei Beppu: Vind het erg merkwaardig aan deze sport dat je als nummer twee zijnde de nummer één van de baan kan rijden (ongeacht of het expres is of niet), en dat de nummer één daar wedstrijden lang de gevolgen van ondervindt en dat de veroorzaker vrolijk door kan gaan en dus lekker eerste kan worden. Bij voetbal zou je de topscorer geblesseerd kunnen trappen. Krijg je misschien rood, maar het gemis van een topscorer is groter, me dunkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 3 minuten geleden zei Regis: Gewoon mooi toch hoe Hamilton hier weer naar een podium rijdt. Groots die man. Met grote afstand de beste coureur op de grid. maar ik ben de enige hier geloof ik Als je bewust iedereen tegen de haren in wilt strijken wel ja. Wat is dat gezegde ook alweer? Als iedereen A zegt dan zeg ik lekker B. Lekker blijven zuigen, geeft niks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 3 minuten geleden zei Beppu: Vind het erg merkwaardig aan deze sport dat je als nummer twee zijnde de nummer één van de baan kan rijden (ongeacht of het expres is of niet), en dat de nummer één daar wedstrijden lang de gevolgen van ondervindt en dat de veroorzaker vrolijk door kan gaan en dus lekker eerste kan worden. Gevolgen voor Max zijn sowieso groot voor rest van het jaar. Motor hebben ze moeten wisselen en dat was de laatste motorwissel die dit seizoen nog kon, zonder daarvoor een gridstrafte krijgen. Anyway, genoten van Alonso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 1 uur geleden zei Fantasy: Oprechte vraag; is Michael Schumacher in jouw ogen een groot sportman? Niet meer 5 minuten geleden zei Regis: Gewoon mooi toch hoe Hamilton hier weer naar een podium rijdt. Groots die man. Met grote afstand de beste coureur op de grid. maar ik ben de enige hier geloof ik Tuurlijk is ie een fantastische coureur. Net als dat Max dat is, denk niet dat er tussen die twee veel verschil zit (behalve prijzenkast/historie/ervaring, wat door leeftijd komt natuurlijk). Ik verwacht dat Max er over 10 jaar ook gewoon rond de 100 gewonnen heeft. Maar goed, deze discussie hoeft natuurlijk ook niet telkens opgevoerd te worden. Ik denk dat we gezegend mogen zijn met twee fantastische coureurs en dat dit beter is voor het kampioenschap dan dat Max de laatste 2 zou hebben gewonnen. Het is en blijft gewoon ontzettend spannend en ik zou het geweldig vinden als Max wereldkampioen wordt, maar als het Lewis wordt terwijl we het hele jaar puntje van ons stoel zitten, vind ik dat net zo mooi. Max z'n tijd komt nog wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 4 minuten geleden zei Regis: Gewoon mooi toch hoe Hamilton hier weer naar een podium rijdt. Groots die man. Met grote afstand de beste coureur op de grid. maar ik ben de enige hier geloof ik Eerlijk gezegd vind ik het niet heel knap gezien het feit dat alle gelijkwaardige en/of betere auto's al uitgeschakeld waren dit keer. Dat gezegd hebbende moet je het natuurlijk wel eerst even doen, een Bottas zou dit in zijn plek niet gekund hebben. Ook het door mij dikgedrukte deel in jouw post ben ik wel benieuwd naar waar je dat op baseert. Ik denk dat we dit seizoen al hebben gezien dat hij dat op dit moment zeker niet met grote afstand is. Neemt niet weg dat het natuurlijk nog steeds een legende in de sport is met 7 wereldtitels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Fantasy: Oprechte vraag; is Michael Schumacher in jouw ogen een groot sportman? Ja. Het verschil 300km per uur. Schumi tikte zowel Hill al Villeneneuve van de baan maar wel met 300km per uur minder. Hamilton jankt om de kleinste dingen nu ook weer en dat doet hij altijd. 1 augustus 2021 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Heb echt genoten van Alonso en ook echt een teamplayer zoals hij wacht op Ocon en het samen viert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 17 minuten geleden zei Regis: Gewoon mooi toch hoe Hamilton hier weer naar een podium rijdt. Groots die man. Met grote afstand de beste coureur op de grid. maar ik ben de enige hier geloof ik Nee dat was Ocon. Hij won de race. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Het aantal vrienden van Hamilton op de grid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 27 minuten geleden zei Regis: Gewoon mooi toch hoe Hamilton hier weer naar een podium rijdt. Groots die man. Met grote afstand de beste coureur op de grid. maar ik ben de enige hier geloof ik Ik steun je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Prachtige race. Genoten van Alonso, Hamilton en Ocon. 1 uur geleden zei delichris: Dat Mol Hamilton nog een groot sportman durft te noemen. Eerst beukt hij Max keihard van de baan en gisteren traag rijden tijdens kwali 3. Dan ben je geen groot sportman meer in mijn ogen. Stil toch, suffe patriot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Lewis is en blijft een groot correcte. Maar de afgelopen 2 wedstrijden hebben mij wel een enorm ‘meh’ gevoel gegeven. 2 inschattingsfouten van Mercedes kost je een 40 punten voorsprong in het klassement. Vind dat wel vrij kwalijk, los dat het Max is die het overkomt. Als je aan het einde minder dan 40 punten tekort komt, dan denk je wel met een slecht gevoel terug op deze 2 races. Probs voor Alpine Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 11 minuten geleden zei Bolderbast: Prachtige race. Genoten van Alonso, Hamilton en Ocon. Stil toch, suffe patriot. 1. Ik ben niet stil 2. Ik zeg wat ik wil 3. Je vrienden vonden het weer leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 44 minuten geleden zei delichris: Ja. Het verschil 300km per uur. Schumi tikte zowel Hill al Villeneneuve van de baan maar wel met 300km per uur minder. Hamilton jankt om de kleinste dingen nu ook weer en dat doet hij altijd. Nee, niet dus. Natuurlijk zijn de ‘ongelukken’ anders, maar het vuile / slimme (net hoe je het noemen wil) spel zit(/zat) er gewoon in bij allebei. Maar bedankt voor het maken van m’n punt No hard feelings verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 15 minuten geleden zei delichris: 1. Ik ben niet stil 2. Ik zeg wat ik wil 3. Je vrienden vonden het weer leuk Boeiend. Hamilton is groots man. En ja die acties zijn soms onsportief en irriteren mij ook, maar als je die vuuroranje bril een keer afzet is het altijd genieten van zijn prestaties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 59 minuten geleden zei neva: Niet meer Tuurlijk is ie een fantastische coureur. Net als dat Max dat is, denk niet dat er tussen die twee veel verschil zit (behalve prijzenkast/historie/ervaring, wat door leeftijd komt natuurlijk). Ik verwacht dat Max er over 10 jaar ook gewoon rond de 100 gewonnen heeft. Maar goed, deze discussie hoeft natuurlijk ook niet telkens opgevoerd te worden. Ik denk dat we gezegend mogen zijn met twee fantastische coureurs en dat dit beter is voor het kampioenschap dan dat Max de laatste 2 zou hebben gewonnen. Het is en blijft gewoon ontzettend spannend en ik zou het geweldig vinden als Max wereldkampioen wordt, maar als het Lewis wordt terwijl we het hele jaar puntje van ons stoel zitten, vind ik dat net zo mooi. Max z'n tijd komt nog wel. Dus je denkt dat Ferrari ook niet meer terug gaat komen de komende tien jaar? Ik denk niet dat Max meer wereldtitels haalt als bijvoorbeeld Vettel. Zeker niet bij Red Bull. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 4 uur geleden zei Bolderbast: Boeiend. Hamilton is groots man. En ja die acties zijn soms onsportief en irriteren mij ook, maar als je die vuuroranje bril een keer afzet is het altijd genieten van zijn prestaties. A ik heb geen vuuroranje bril op. Tuurlijk is het mooi en knap wat Max doet. B ik ben altijd voor Ferrari ook al gaat het slecht op dit moment. C tuurlijk is hamilton groots maar nu niet. En dat is hij al twee wedstrijden niet. Eerst door Max eraf te beuken en daarna zijn overwinning vieren. En nu liep hij ook weer te janken en hij jankte zelfs dat hij Alonso niet voorbij kwam. 4 uur geleden zei Fantasy: Nee, niet dus. Natuurlijk zijn de ‘ongelukken’ anders, maar het vuile / slimme (net hoe je het noemen wil) spel zit(/zat) er gewoon in bij allebei. Maar bedankt voor het maken van m’n punt No hard feelings verder. Dus mensen van de baan af rammen hoort bij het spel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten