Satyr Geplaatst 5 oktober 2020 Share Geplaatst 5 oktober 2020 3 minuten geleden zei Chiemel: Waar? Linkje? Ehm... Samenvatting op ziggo.nl? edit: https://www.ziggosport.nl/video/40148-nascar-hamlin-wint-knotsgekke-race-op-talladega.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 oktober 2020 Share Geplaatst 6 oktober 2020 https://racingnews365.nl/f2-coureur-correa-toont-verschrikkelijke-röntgenfotos-na-horrorcrash?fbclid=IwAR3q8_cnaHuyjMDgzH7oV6yPnVrRYKgZG8DfGW7rm1hU2-8okET4avn6FIc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 11 oktober 2020 Share Geplaatst 11 oktober 2020 https://youtu.be/Yx7YLGVBeSo F1 gaat eenmalig de volledige race op youtube uitzenden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 oktober 2020 Share Geplaatst 12 oktober 2020 https://www.nu.nl/formule-1/6083398/red-bull-racing-gaat-voor-hulkenberg-of-perez-als-albon-moet-vertrekken.html Ok, Albon ligt er dus uit . Zou wel een trendbreuk zijn voor Red Bul als ze kiezen voor iemand die niet uit hun eigen opleidingsprogramma komt. Ik zo Hulkenberg wel echt toejuichen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 oktober 2020 Share Geplaatst 12 oktober 2020 Door de opmerking van gisteren van Albon ga ik er wel vanuit dat hij weggaat. En dan hoop ik toch echt op Hulkenberg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 12 oktober 2020 (bewerkt) Checo (en ook Mazepin) scheen (bijna) rond te zijn met Haas, dus lijkt Hulkie te worden voor Red Bull. En voor Haas een flinke geld én kwaliteitsinjectie. Hij versprak zich mogelijk door te zeggen dat ze uitgerekend “in het enige jaar dat ‘ie geen F1 rijdt” op de Nürnburgring gaan rijden. 12 oktober 2020 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 13 oktober 2020 Share Geplaatst 13 oktober 2020 14 uur geleden zei delichris: Door de opmerking van gisteren van Albon ga ik er wel vanuit dat hij weggaat. En dan hoop ik toch echt op Hulkenberg. Wat zei Albon dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 13 oktober 2020 Share Geplaatst 13 oktober 2020 56 minuten geleden zei Fantasy: Wat zei Albon dan? https://gp33.nl/video-de-boordradio-van-albon-die-voor-veel-kritiek-zorgde-they-race-me-so-hard/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 oktober 2020 Share Geplaatst 13 oktober 2020 Dat kan toch niet waar zijn, hahahaha. Was het nou Stroll geweest... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 13 oktober 2020 Share Geplaatst 13 oktober 2020 Oh die boordradio haha, ja dat kon echt niet. Dacht dat 'ie misschien in een interview nog wat geroepen had ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 oktober 2020 Share Geplaatst 13 oktober 2020 5 uur geleden zei Fantasy: Oh die boordradio haha, ja dat kon echt niet. Dacht dat 'ie misschien in een interview nog wat geroepen had ofzo. Niet dat ik weet, maar die jongen heeft totaal geen zelfvertrouwen op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 oktober 2020 Share Geplaatst 22 oktober 2020 https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/258512/haas-gaat-niet-door-met-grosjean-en-magnussen-in-2021 Ben toch wel benieuwd wie er in een Haas gaan zitten volgend jaar. Perez wellicht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 22 oktober 2020 Share Geplaatst 22 oktober 2020 4 minuten geleden zei Fantasy: https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/258512/haas-gaat-niet-door-met-grosjean-en-magnussen-in-2021 Ben toch wel benieuwd wie er in een Haas gaan zitten volgend jaar. Perez wellicht? Perez is zeker een mogelijkheid, ook Mazepin schijnt veel genoemd te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 oktober 2020 Share Geplaatst 22 oktober 2020 9 minuten geleden zei ElPrincipito: Perez is zeker een mogelijkheid, ook Mazepin schijnt veel geld te hebben. Heb je zin even gecorrigeerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 22 oktober 2020 Share Geplaatst 22 oktober 2020 Haas zal wel Mazepin worden die een klap geld van vaders mee neemt. Met investeren word het ‘nieuwe Haas’ misschien aantrekkelijk voor Perez? Schumachter zal wel naast Kimi in de Alfa komen en ik hoop nog altijd dat Hulkie ergens een stoeltje krijgt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 oktober 2020 Share Geplaatst 22 oktober 2020 Hulk naast Max, dat zou wel gaaf zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 22 oktober 2020 Share Geplaatst 22 oktober 2020 Zou best waar kunnen zijn van Grosjean en Magnussen, maar ik neem berichtgeving van dit soort sites altijd met een korreltje zout. Las ook ergens geruchten dat Perez naar Williams gaat ten koste van Russell, dat lijkt me toch wel heel erg vreemd. Zou enkel gebeuren als Russell naar Mercedes gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 oktober 2020 Share Geplaatst 22 oktober 2020 1 uur geleden zei Keko: Zou best waar kunnen zijn van Grosjean en Magnussen, maar ik neem berichtgeving van dit soort sites altijd met een korreltje zout. Las ook ergens geruchten dat Perez naar Williams gaat ten koste van Russell, dat lijkt me toch wel heel erg vreemd. Zou enkel gebeuren als Russell naar Mercedes gaat. Nu allebei ook door hen zelf bevestigd, dus dan zal het wel waar zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 oktober 2020 Share Geplaatst 22 oktober 2020 Volgens mij is het duo Perez - Mazepin al 'voorzichtig' bevestigd de afgelopen week. Team krijgt daarmee een gigantisch financiële injectie, dus snap die keuze in dat opzicht wel. Russell is al bevestigd voor volgend jaar bij Williams, lijkt me niet dat ze die er daar uitknikkeren. Tenzij er echt groot geld om de hoek komt kijken. Giovanizzi is niet goed genoeg dus die zal wel vervangen worden door Mick Schumacher. Daarnaast verwacht ik nog dat ook Albon en Kvyat gaan verdwijnen. Nu Honda stopt is de 'noodzaak' om Tsunoda in de plaats van Kvyat te zetten wel wat minder groot lijkt me. En dan maar hopen dat Albon vervanger wordt door Hülkenberg. Max naar Mercedes zolang Hamilton daar zit is door Toto Wolff vandaag wederom uitgesloten. Situatie die ze hadden met Rosberg willen ze daar nooit meer. Ze zijn dan ook heel blij met Bottas. Dat snap ik ook wel ja, die ideale schoonzoon is de perfecte tweede rijder natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Zo, daar was geen flikker aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Enkel ronde 1 was leuk met die glibberende bandjes, maar verder inderdaad niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Saaie race. Zoals gezegd enkel de eerste rondes leuk, daarna was het enkel een circuit waarbij de DRS nodig was voor een inhaalactie. Raikonen de eerste ronde, iemand die beelden gezien? Staat op de insta van F1, pakt even 11 posities. Bottas weer een brave burger, als je dan naar soft wil om Hamilton nog te bedreigen dan zeg je niet 'maybe'. Dan commandeer je: Ik wil softs! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Wel een heel toffe race gezien van de IndyCars. Helaas de laatste van dit seizoen geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 Ik volg ook zoveel mogelijk IndyCars. Het was zeker een mooie race. Jammer van Veekay, maar hij is toch heel mooi Rookie of the Year geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 oktober 2020 Share Geplaatst 27 oktober 2020 Vanmiddag om 17:00 poging drie om de NASCAR race in Texas te rijden. Zou eigenlijk zondag om 21:30 zijn, toen werden er 52 rondes gereden, maar door de mist werd de boel stilgelegd. Gisteren om 15:00 zou de race vervolgd worden, maar het regende en dan kunnen ze niet op een oval rijden. Uiteindelijk werd om 22:00 besloten om de wedstrijd naar vandaag te verzetten. Kans op regen is echter groot en pas donderdag is het echt droog. De wedstrijd is belangrijk voor de titel, dus hij moet gereden worden. Dat ze eens regenbanden ontwikkelen voor die ovals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten