Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Checo (en ook Mazepin) scheen (bijna) rond te zijn met Haas, dus lijkt Hulkie te worden voor Red Bull. En voor Haas een flinke geld én kwaliteitsinjectie. 

Hij versprak zich mogelijk door te zeggen dat ze uitgerekend “in het enige  jaar dat ‘ie geen F1 rijdt” op de Nürnburgring gaan rijden. 

bewerkt door Richarð.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Fantasy:

https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/258512/haas-gaat-niet-door-met-grosjean-en-magnussen-in-2021

Ben toch wel benieuwd wie er in een Haas gaan zitten volgend jaar. Perez wellicht? 

Perez is zeker een mogelijkheid, ook Mazepin schijnt veel genoemd te worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haas zal wel Mazepin worden die een klap geld van vaders mee neemt. Met investeren word het ‘nieuwe Haas’ misschien aantrekkelijk voor Perez? Schumachter zal wel naast Kimi in de Alfa komen en ik hoop nog altijd dat Hulkie ergens een stoeltje krijgt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou best waar kunnen zijn van Grosjean en Magnussen, maar ik neem berichtgeving van dit soort sites altijd met een korreltje zout. Las ook ergens geruchten dat Perez naar Williams gaat ten koste van Russell, dat lijkt me toch wel heel erg vreemd. Zou enkel gebeuren als Russell naar Mercedes gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Keko:

Zou best waar kunnen zijn van Grosjean en Magnussen, maar ik neem berichtgeving van dit soort sites altijd met een korreltje zout. Las ook ergens geruchten dat Perez naar Williams gaat ten koste van Russell, dat lijkt me toch wel heel erg vreemd. Zou enkel gebeuren als Russell naar Mercedes gaat.

Nu allebei ook door hen zelf bevestigd, dus dan zal het wel waar zijn ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is het duo Perez - Mazepin al 'voorzichtig' bevestigd de afgelopen week. Team krijgt daarmee een gigantisch financiële injectie, dus snap die keuze in dat opzicht wel. Russell is al bevestigd voor volgend jaar bij Williams, lijkt me niet dat ze die er daar uitknikkeren. Tenzij er echt groot geld om de hoek komt kijken. Giovanizzi is niet goed genoeg dus die zal wel vervangen worden door Mick Schumacher. 

Daarnaast verwacht ik nog dat ook Albon en Kvyat gaan verdwijnen. Nu Honda stopt is de 'noodzaak' om Tsunoda in de plaats van Kvyat te zetten wel wat minder groot lijkt me. En dan maar hopen dat Albon vervanger wordt door Hülkenberg. 

Max naar Mercedes zolang Hamilton daar zit is door Toto Wolff vandaag wederom uitgesloten. Situatie die ze hadden met Rosberg willen ze daar nooit meer. Ze zijn dan ook heel blij met Bottas. Dat snap ik ook wel ja, die ideale schoonzoon is de perfecte tweede rijder natuurlijk. :mmm:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Saaie race. Zoals gezegd enkel de eerste rondes leuk, daarna was het enkel een circuit waarbij de DRS nodig was voor een inhaalactie. Raikonen de eerste ronde, iemand die beelden gezien? Staat op de insta van F1, pakt even 11 posities. 

Bottas weer een brave burger, als je dan naar soft wil om Hamilton nog te bedreigen dan zeg je niet 'maybe'. Dan commandeer je: Ik wil softs! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag om 17:00 poging drie om de NASCAR race in Texas te rijden. Zou eigenlijk zondag om 21:30 zijn, toen werden er 52 rondes gereden, maar door de mist werd de boel stilgelegd. Gisteren om 15:00 zou de race vervolgd worden, maar het regende en dan kunnen ze niet op een oval rijden. Uiteindelijk werd om 22:00 besloten om de wedstrijd naar vandaag te verzetten. Kans op regen is echter groot en pas donderdag is het echt droog. De wedstrijd is belangrijk voor de titel, dus hij moet gereden worden.

Dat ze eens regenbanden ontwikkelen voor die ovals.

Link naar opmerking
Deel via andere websites